• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik liet mijn half kaalgeplukte vogel even voor wat het was en sloeg mijn armen om het tere meisje heen. Naast haar voelde ik me net een oudere zus van 18, die haar kleine, twaalfjarige zusje behoedde voor pestende jongens.
    Ik glimlachte zwakjes. 'We willen allemaal naar huis Yoëlla,' fluisterde ik in haar oor, 'maar dat kunnen we niet.'
    Ik streek haar wang even toen ik haar losliet. 'Maar voor nu moeten we er het beste van maken.' Ik drukte een vluchtige kus op haar voorhoofd. 'We moeten allemaal ons best doen om proberen te overleven.' Ik glimlachte opnieuw.


    [ik drink gewoon franse kiwi likeur midden op de dag xD dat doe je ook niet elke dag :P]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 14:19 ]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Als ze me knuffelt hou ik het niet meer en snik ik zachtjes.
    Ik luister naar haar woorden. Ze heeft gelijk. Zelfs Ivy had me ervoor gewaarschuwd, maar ergens was er hoop, maar nu niet meer. Ik slik de brok in mijn keel weg en kijk Noëmi wazig aan. 'Overleven,' herhaal ik zachtjes. Ik wou dat ik voor eeuwig hier kon blijven zitten met haar.

    [Lol, goed begin van het weekend! xD]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 15:21 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ( eeuuhm kweenie of je het gezien hebt maar ik heb een karakter toegevoegd maar begrijp niet helemaal)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Als ze zachtjes begint te huilen, druk ik haar tegen me aan. Dan prevelt ze de woorden 'overleven', een herhaling van mijn woorden. Nu druk ik een kus in haar lange haren.

    Ik had mezelf zo toegesproken: raak niet gehecht aan de andere tributen (Fred natuurlijk uitgezonderd) en het eerste wat ik doe is het lieve, kleine district 8 meisje als een magneet naar me toetrekken.
    Klein. Lief. Onschuldig.
    Met een hand nog om haar heen geslagen en met de andere pluk ik de rest van de vogel een beetje onbeholpen, die ik na een tijdje, als ik klaar ben, ook boven het vuur gooide.
    Ik zuchtte: ik was nu al gehecht geraakt aan haar. Aan Yoëlla.




    [erg goed begin van het weekend als je nagaat hoe druk ik het ga hebben :p vanavond trainen en misschien naar de kroeg, zaterdag én zondag werken, zaterdag ook nog winkelen, naar de macdonalds en naar de bios. WAJOO.
    Heb het hele flesje al leeg. Dat ging verrassend snel.]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 15:52 ]

    [Dat dacht hij ookxD]
    Frederick Smith, district 12

    Ik was vreselijk slecht in sentimenteel gedoe, maar momenteel was ik daar blij om, ik kon niet aan iemand gehecht geraken, het zou te veel pijn doen...
    Ik ging verder met het kruiden en klaarmaken van het eten, dan deed ik toch nog iets nuttigs.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik sloeg ook een arm om Yoëlla heen. Toen zag ik Fred een beetje ongemakkelijk kruiden maken. Ik glimlachte. Ik hoorde Yoëlla 'overleven' fluisteren, en ik trok ze beiden nog wat strakker tegen me aan.


    Tijd voor koffie.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik wist dat het niet goed was om zo close met de andere tributen te zijn, maar Noëmi kalmeerde me in een zekere zin. Ik zat er nu al tegen op om het feit dat we straks uit elkaar zouden moeten, wat ik eigenlijk totaal niet wou. Ik veegde voorzichtig mijn tranen weg en keek in het vuur.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik doezel langzaam weg tegen Jonah's schouder aan. ik kom met een schok weer helemaal bij bewustzijn als ik me realiseer dat Freya ook al slaapt en het eten daar staat te koken. voor we het weten, zal het vuurtje zich verspreiden als een van ons niet oplet. Ik loop naar het vuurtje en zie een bakje, waarschijnlijk door freya, met daarin een soort van soep. ik doop mijn pinkje erin en voel de temperatuur, wel warm, niet te heet. ik vis er een stukje vlees uit en breek het open, nog niet helemaal gaar. nog even wachten, dus. Mijn maag is het daar duidelijk niet mee eens en begint weer te grommen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik greep de geroosterde vogel van het vuur, verwijderde de niet nodige delen en sneed het dier in stukken.
    'We roosteren nu een heleboel, maar we kunnen ook wel wat tijdelijk bewaren,' zei ik tegen niemand in het bijzonder. Toen hief ik de stukken vlees op.
    'Iemand zin?'
    Zelf stopte ik een stuk in mijn mond.

    [ik moet zo trainen]

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik liet Yoëlla los, en pakte de vogel aan. Ik sneed er een klein stukje af. Ik had eigenlijk geen honger, maar ik moest wat eten, wie wist wat er ging gebeuren.

    Dan herinner ik me dat ik nog een tas op mijn rug heb. Ik maak hem open, en begin de inhoud te doorzoeken. Ik vind een lege vulfles, 2 vuurstenen en gedroogd Maïs. Daarna stop ik alles terug. "We moeten water vinden." zeg ik.


    Tijd voor koffie.

    {ik heb Melissande's leeftijd verandert in 15, maakt niet heel veel verschil, maar dat wil ik liever :-P}


    Tijd voor koffie.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Ik was blij, met Alexandria en Noëmi. Ik was weer wat gekalmeerd dankzij hun geborgenheid. Als Noëmi de vogel ophoudt, begint mijn buik meteen te rammelen; ik heb sinds het Capitool niks meer gegeten. Ik pak voorzichtig een stukje aan en probeer zo klein mogelijke hapjes te nemen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Als we die vas, ganzant en wat dat ook is roken, en alleen dat andere vogeliding nu opeten, moeten we een tijdje niet veel koken. Wat is onze stategie eigenlijk? Gaan we hier blijven en overleven? Als we saai worden gaan de spelmakers zelf voor actie zorgen...' fluisterde ik bezorgd naar de meisjes. Ik strooide een handje kruiden over de vogel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Gepijnigd keek ik naar Fred. Hij had gelijk. "Ik vind niet dat we hier moeten blijven," ik haalde de vulfles uit mijn tas. "We hebben water nodig." zei ik.


    Tijd voor koffie.