• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    'Als je ze kookt,' merkte ik humorloos op. 'Ik heb die prei-achtige dingen gesneden, met nog een paar bessen en andere planten hebben we een waardige maaltijd,' zei ik, ik draaide het haasje nog eens om en sneed er een stukje af voor Lisa, de rest konden we straks samen eten...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik moest even glimlachen. 'Ja, mevrouw,' antwoordde ik lacherig, maar ik deed wel wat ze vroeg. Schoenen aan, slaapzak oprollen en in de tas proppen en over mijn schouder hangen. 'Zo, we kunnen gaan, opzoek naar anderen.' Bij het weglopen griste ik nog mijn knuppel mee. 'Zo welke kant gaan we op? Bergen of terug naar de Hoorn? Of een andere optie?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Nou, ik denk dat iedereen of bij de hoorn of hier is,' zeg ik dan. 'Ik denk dat het misschien een goed idee is om de andere ten val te brengen,' fluister ik. Ik begin honger te krijgen en wordt verschrikkelijk moe. Ik schud die gedachte weg en probeer dan gefocust te blijven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'dankje,' zeg ik en dankbaar neem ik het stukje vlees aan. 'heb jij misschien een idee hoe we ze dan kunnen koken, want het is nou niet zo dat we hier pannen hebben,' ik bijt op het stukje haas en kijk bedachtzaam voor me uit. ik realiseer me dat ik niet heel erg aardig ben geweest tegen Jonah, ook niet gemeen, maar gewoon alsof alles hiervoor nooit gebeurd is. ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten.'hoe gaat het?,' vraag ik, en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik besloot om toch maar op zoek te gaan naar klei, waarschijnlijk was het door de klei in de bodem dat er grote plassen water op bleven liggen. Het was vochtige aarde, maar ik kneedde tot een vage kom, diep genoeg om in te koken, maar niet te diep ook. Tijd voor pottenbakken! Ik hield het eerst redelijk hoog boven het vuur om te drogen, daarna was het stevig genoeg om op takken te steunen om te bakken als een pot, het was heel vaag, maar het werkte nog redelijk ook. Ik wou Jonah en Lisa niet storen, dus goot ik water in mijn (mis)baksel en wachtte tot het kookte, daarna gooide ik de brandnetels erin, heel voorzichtig om de gifhaakjes niet in mijn huid te krijgen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {@CrumbCake, tegen wie had je het precies? :P Nouja, mijn personage zingt maar wat, voor sponsors :)}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki
    Afwezig staar ik weer naar het vuur. Hoe kan ik sponsors krijgen?

    Dan herinner ik me het weer. Zingen! Hoe je je voelt!
    Hoe voel ik me nu? Alsof ik niet weet waar ik ben. Dat ik gekozen ben. Dat ik nu veilig ben. Zachtjes zing ik voor me uit.

    Trippin Out
    Spinning Around
    I'm Underground
    I Fell Down
    Yeah I Fell Down

    I'm Freaking Out, Where Am I Now?
    Upside Down And I Can't Stop It Now
    Can't Stop Me Now, Oh Oh

    I,I, I'll Get By
    I,I, I'll Survive
    When The World's Crashing Down
    When I Fall And Hit The Ground
    I Will Turn Myself Around
    Don't You Try To Stop Me
    I,I, I Won't Cry

    I Found Myself In Wonderland
    Got Back On My Feet, Again
    Is This Real?
    Is This Pretend?
    I'll Take A Stand Until The End

    I,I, I'll Get By
    I,I, I'll Survive
    When The World's Crashing Down
    When I Fall And Hit The Ground
    I Will Turn Myself Around
    Don't You Try To Stop Me
    I,I, I Won't Cry

    I,I, I'll Get By
    I,I, I'll Survive
    When The World's Crashing Down
    When I Fall And Hit The Ground
    I Will Turn Myself Around
    Don't You Try To Stop Me
    I,I, And I Won't Cry


    Normaliter is het een heel luid liedje, maar ik zing het zacht. Ik zing meer naar de bomen dan naar de andere die er zitten. Het is voor de sponsors. Al zou ik helemaal niks voor ze willen doen. Ik wil dat ze zelf de arena inspringen.


    Tijd voor koffie.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Ze doet het goed hé?' vroeg ik aan niemand in het bijzonder, ze had dus nog niets nodig. 'Nolan, begrijp jij je meisjestribuut? Ze is zo beschermend en vriendelijk, maar je ziet dat ze eigenlijk voor zichzelf wil zorgen...'

    Frederick Smith, district 12

    Ik klapte in mijn handen en keek haar verbaasd aan. 'Dat was prachtig Alexandria,' wist ik vol bewondering uit te brengen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    Lisa komt naast me zitten en legt haar hoofd op mijn schouder. Ik streel haar gezicht met mijn hand en kus haar op haar voorhoofd.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    Even moest ik me inhouden om geen kotsgeluidje te maken, maar ik bleef geconcentreerd op het eten en de omgeving, geen enkel geluidje ontging me.
    Ik zong een zacht duintje dat ik uit mijn mauw schudde. Het ging over een meisje dat weg gegaan was, maar beloofde aan haar geliefde om terug te komen, omdat ze nu eenmaal wel weg moest, maar ze sterker was dan de verplichting.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    Ik schud lachend mijn hoofd.
    'Ik begrijp haar eigenlijk best goed. En die tribuut van jou kan echt goed zingen,' zeg ik grijnzend. 'Maar zij kan er ook wat van. Luister, als je goed luistert kan je het horen.'

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 21:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Over wie zingt ze? Heeft ze broers en zussen, een vriendje?' vroeg ik nieuwsgierig, 'haar reacties op Lisa en Jonahtan zijn vreemd, snap jij ze? Ze heeft medelijden, is gekweld en wil hen beschermen...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    Ik haal mijn schouders op.
    'Ik weet het niet, maar volgens mij is het een soort van liefdesliedje. Volgens mij wálgt ze trouwens van hen, maar weet ze dat er niks anders op zit dan ze te beschermen,' zeg ik. 'Heb jij trouwens al sponsors binnen?'

    [Zeg dat -als je erop zou reageren- even in een PB, van Marina mag dat niet in 't topic :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ Hoe weten we trouwens als we al sponsors hebben?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dat weten alleen de mentoren ;3 xDesire heeft de mentoren een PB gestuurd:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ Aha is goed]


    The duty of youth, is to challenge corruption.