• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    ik maak wel gewoon nu een kamer indeling

    wacht maar xd


    El Diablo.

    [ Hahah is goed, thank uu ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Appartement 1
    Sharona
    Layla
    Alexander

    Appartement 2
    Tyler
    Catherine
    Lucy
    Amelia

    Appartement 3
    Sean
    Rafael
    Lakisha
    Rose

    Appartement 4
    Mason
    Aria
    Marlene

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 11:45 ]


    El Diablo.

    [ Yess thank u ! wil je nu reageren op Amelia XD haha maar finally verduidelijking. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Tyler hier! En de enige jongen in dit appartement' roep ik terug. Haha, heerlijk. De droom van elke jongen toch? Een studentenleven op het beroemdste college van europa, in een prachtig huis. EN dan de enige jongen zijn.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik kijk hem aan, ' Je voelt je wel heel groot nu he,' zeg ik terwijl ik mijn hoofd lachend schud. ' Welk bed kan ik gebruiken, enne waar ik mijn spullen kan zetten?' Ik kijk het appartement rond. Het is heel mooi. ' Trouwens, ruik ik pizza?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ben trouwens vanmiddag even weg ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    'Inderdaad' grijns ik. 'Maar dat is vooral omdat ik groter ben dan jullie' grinnik ik. Ik loop naar haar toe en neem haar tassen en haar mee naar de slaapkamer. Ik wijs naar het bovenste bed. 'Enige die over is' mompel ik.


    El Diablo.

    [ Ahh...trouwens wil je dat ik alexander op je af stuur?]

    Amelia

    ' Dankje,' zeg ik en ga voor hem staan. Hij is inderdaad een stuk groter en ik lach even, ' Hmm, dan hoop ik dat je het volhoudt,' Zeg ik nonchalant en loop richting de keuken, 'Al, denk ik dat je niet veel moeite met me gaat hebben, ik ben niet zo moeilijk,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Op mij ? ;d ik vind het best]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Jup Jup ;d ]

    Alexander

    Als ik binnen kom zie ik een meisje staan, ' Hey,' zeg ik dan. Ze ziet er een beetje verdwaald uit, ' Alexander, maar noem me Alex of weet ik veel,' zeg ik en zet de tassen op de grond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ ik ga even douchen en daarna ben ik er wel weer denk ik ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Hey,' hoorde ik opeens. Ik keek naar waar het geluid vandaan kwam en zag een jongen staan. Ik glimlachte een beetje. 'Alexander, maar noem me Alex of weet ik veel,' zei hij en hij zette zijn tassen op de grond. 'Ehm hoi. Ik ben Lakisha... Lakisha Gilmore,' zei ik. Ik stopte mijn mobiel weg en stak mijn hand naar hem uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Kamerverdeling staat ook in de story!]


    El Diablo.

    [ I'm backk ! ]

    Alexander Rivera

    Ik nam de hand aan en schudde hem, ' Mooie naam,' glimlachte ik, ' Alexander Rivera,' zei ik nog even en keek toen om ons heen, ' Kan je het een beetje vinden?' vroeg ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.