• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James

    "Zo en bedankt " zei ik lachend wetende dat die een grapje maakte. "Okee dan niet dan wordt het wachten op een onbekend iemand " zei ik nog steeds lachend terwijl ik mijn koffers pakte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nana Shizuko Rose
    ‘En waar kom je vandaan, Miss Rose?’
    ‘Had ik niet gezegd dat je waarschijnlijk niet meer over me te weten zou komen?’ Grijnsde ik opeens naar hem, mijn donkere ogen die abrupt begonnen te fonkelen, alsof die er ook blij mee zouden zijn. Ik had maar niets gezegd op het feit dat hij mijn naam “cute” vond, mijn naam was allesbehalve “cute” en ik wilde ook zeker niet dat dit het enige was waar mensen aan dachten als ze mijn naam hoorde.
    Mijn droom was om een rockster te worden in een band, niet een of ander schattig modelletje te worden. Alweer zuchtte ik diep, alsof ik ook werkelijk te diepe gedachtes had en die er misschien met een zucht uitgelaten konden worden, waarna ik opstond en eerst naar de muziek installatie liep, daar mijn nummer opzette en toen naar één van de microfoons liep. ‘Ik ben hier gekomen om mijn stem op te warmen, dus…’ Langzaam sloot ik mijn ogen en begon ik me te concentreren op het lied dat ik wilde zingen. ‘There's a story inside of me… Many sadness inside my mind… I'm always thinking how should I live without all pains’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@xHeavenlyx zit Matthew al lang op de school of is hij nieuw?]


    Me so good.

    Chayenne

    Ik knik en kijk hem even aan met mijn grijze ogen. 'Ik zit hier al twee jaar' grinnik ik. Ik trek mijn leren jasje recht.


    El Diablo.

    Hailey
    Ik stap van het bed af en loop de deur uit. 'ik weet de weg nu al niet meer.' zeg ik terwijl ik moet lachen. 'links of rechts?' Misschien is haar richtingsgevoel wel beter dan de mijne. Ik hoop het maar, anders duurt het nog wel een tijdje voordat we de slaapvertrekken uit zijn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Taylor Nathaniël Ramirez

    'Dan kan jij mij mooi wegwijs maken,' grijns ik en kijk haar aan, 'Als je tijd hebt natuurlijk,' voeg ik er nog achteraan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Brutus, Matthew is niet van mij maar van Chaim a. Leya is van mij en die staat met Matthew te praten maar daar kan je wel heen komen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Talisman, is het niet handig om ook hun opleiding achter de namen in 't begin post te schrijven?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    'Natuurlijk' grinnik ik, 'wat wil je zien dan?' vraag ik. Ik vis mijn Blackberry uit mijn zak en zet hem snel van stil af. Daarna schuif ik hem weer in mijn zakje en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 12:38 ]


    El Diablo.

    Elianne Ever Jhonson

    'Ehm.. Links' Andwoorde ik 'Denk ik' voegde ik lachend aantoe, als ik de weg niet wist gokte ik meestal op links, en hopelijk kwam dat deze keer goed uit.

    Alexander

    'Ag, wat jammer' Zeg ik terwijl ik mijn koffer oppak en naar een deur wil lopen 'Weetje wat, ik heb het niet zo op vreemden, dus kom maar' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    {even eten pakken :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    Met een grijns op haar roze lippen en een fonkeling in haar donkere ogen verdween ze naar de muziek instalatie. Het irriteerde me mateloos. Nana Rose, een groot vraagteken. Knap, misschien aziatische afkomst, en wil een rockster worden. Verder wist ik dus niets. Ik stond op, sprong van het podium en leunde tegen de zijmuur. Ik had nog zicht op het inmiddels zingende meisje.
    De muziek begon rustig, maar je hoorde dat dit zachte introtje snel voorbij ging zijn. Voorspelbare muziek, naar mijn mening. Niet helemaal broadway, maar het was niet slecht. Ze had best een goede stem, hoewel ze iets op haar ademhaling moest letten. Ze had de neiging de timing er net een paar miliseconden naast te gooien.
    Stilletjes luister ik terwijl ik mijzelf probeer te kalmeren. Het was een raar trekje van me, maar ik haatte het dus als ik iemand niet kende, als ik niets van een persoon wist. Niet een trekje wat ik fijn vond, maar er was weinig aan te doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    'okee, links dan' zeg ik. 'Waar wil jij als eerst heen?' vraag ik terwijl we door de lange gangen lopen. Volgens mij was dit niet goed, het kwam me helemaal niet bekent voor. Maar gelukkig hebben we alle tijd, de kennismaking begint toch pas in de middag.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik draaide me om "Mh weet je het heel zeker?" vroeg ik.
    Ik liep weer zijn kant op terwijl ik geduldig op het antwoord wachtte.
    "Maar onbekend zijn soms niet zo erg maar soms zijn ze een ramp"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Taylor Nathaniël Ramirez

    'Dankjewel,' zeg ik en we lopen een kant op. Ook ik zet mijn Iphone op stil en kijk nonchalant naar de rest van de school, 'Trouwens, welke opleiding volg jij?' vraag ik dan geïnteresseerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.