• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    annemellark schreef:
    [back, samenvatting?]

    [Iedereen is gewoon met elkaar in het praten, het ligt eraan bij wie jou personages nu zijn? Dan moet je aan diegene even een samenvatting vragen?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hoe laat is het trouwens ongeveer?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nemhain schreef:
    [Hoe laat is het trouwens ongeveer?]


    Volgens mij nog ochtend, tegen de middag? Nyssa? I don't know? *kijkt hoopvol naar Nyssa voor antwoorden*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dwayne Renolds

    Ik lachte mee bij het horen van haar lach en streek mijn natte haren door de war.
    "Ik denk dat je gelijk hebt." Grijnsde ik terwijl ik een laag water haar kant op spetterde. "En dan lach je me nog uit ook."
    Mijn schouders schokte een beetje van het lachen maar stierf al snel weg toen ik besefte dat ik niet op deze school was om plezier te maken.
    Mijn gedachten gingen uit naar mijn ouders, hoe slecht ze het wel niet hadden terwijl ik hier als een egoïstische puber deed alsof er niets aan de hand was.
    Snel ging ik even kopje onder om mijn zorgen te vergeten en toen ik weer boven kwam, keek ik recht in haar gezicht.
    "Heb ik jou eigenlijk al eens eerder gezien?" Vroeg ik terwijl ik het water uit mijn ogen wreef. "Of ben je nieuw?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Escritura schreef:
    (...)

    Volgens mij nog ochtend, tegen de middag? Nyssa? I don't know? *kijkt hoopvol naar Nyssa voor antwoorden*]

    [Hahaha, lol. Eh, het is begin van de middag nu ongeveer, aangezien het niet voor eeuwig ochtend kan blijven ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey Robberts
    'Elianne, ik ga even bij het auditorium kijken, ik zie je later wel' Ik stond op en ging op zoek naar het auditorium. Het was nog een hele zoektocht. Maar uiteindelijk vond ik het. Ik zag een piano staan en wilde maar al te graag even spelen. Snel keek ik om me heen om te kijken of er iemand was. Gelukkig was dat niet het geval. Ik liep naar het podium en ging piano spelen, ondertussen zong ik erbij.

    [iemand die toevallig langskomt? c: ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ugh, mijn ouders roepen. Gimme a sec.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Back! wat heb ik gemist?]

    Nana Shizuko Rose
    ‘Ik denk dat je gelijk hebt.’ Hij lachte mee, maar grijnsde daarna en spetterde een laag water mijn kant op, die ik probeerde te blokkeren door lachen mijn armen voor mijn gezicht te slaan. ‘En dan lach je me nog uit ook.’ Hier moesten mensen eigenlijk op zeggen dat ze dat niet doen, toch? Of juist wel om te plagen? Ik wist het even niet, maar het boeide me vrij weinig.
    ‘Ja, eigenlijk wel, wie valt er nou in het zwembad? Had je niet genoeg zicht op me?’ Ik grijnsde groot en stak mijn tong plagerig uit, waarna ik een laag water zijn kant op spetterde, maar zijn lachen stierf langzaam weg en hij ging ook gelijk kopje onder, waardoor ik een wenkbrauw ophaalde. Speelde hij nu ook al een spelletje met me?
    Toen hij weer boven kwam, keek hij me recht aan. ‘Heb ik je eigenlijk al eens eerder gezien? Of ben je nieuw?’ Hij wreef tegelijkertijd het water uit zijn ogen, en ik bleef hem doordringend aankijken, ietwat nieuwsgierig.
    ‘Nee, ik ben niet nieuw,’ Ik dacht even na, als het gesprek zo verder ging, kwam hij wél veel meer van mij te weten dan dat ik wilde… ‘Welke richting doe je?’ durfde ik uiteindelijk te vragen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexander

    'Ja kan het vast wel' Zeg ik glimlachend, 'Tuurlijk' Zij ik grijnzend en lagde mijn armen op die van haar, 'Je hand leg je neer alsof je een soort bal in je hand hebt' Zeg ik en speel de eerste paar noten van het liedje, 'probeer maar eens' Zeg ik grijnzend, ik had mijn broertje en zusjes ook leren spelen, maar dan een paar makkelijke liedjes.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chaim schreef:
    [Back! wat heb ik gemist?]


    [mensen zijn elkaar gewoon nog steeds aan het ontmoeten a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jermaine

    Ik pak de muffin van haar aan. "Thanks, girl!" Zeg ik vrolijk terwijl ik naar een tafeltje aan het raam loopt. Ik ga zitten en gooi mijn tas naast de stoel. "Dus, wat zijn onze shopplannen?" Vraag ik vrolijk.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ik ben er weer, wie heeft er als laatste tegen Cheryl gepraat? (:]

    Escritura schreef:
    Amen Raphael Elyon
    'Uhhh...' ik keek rond het lokaal en vond al snel de deur naar de kleine berging. daar hadden we het ding toen ingesmeten, in de hoop dat niemand het ooit zou vinden. De modeklas insluipen was een geweldige date geweest, het ontwerp was alleen niet zo'n success.
    Met een trotse grijns haal ik de jurk de kast uit. nou ja, jurk... Het moet een jurk voorstellen. Het lijkt meer op de jurk uit Doornroosje. Degene die de drie goede feeën maakte, zonder magië. alleen waren de stoffen groen en paars.
    'Wat vind je? Een plaatje, is het niet?' grijns ik licht sartcastisch.


    This. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Password schreef:
    [Ik ben er weer, wie heeft er als laatste tegen Cheryl gepraat? (:]

    [Amen! Staat 1/2 pagina's terug of zo. Nevermind. (aa)]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 19:28 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.