• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [heb ik iets belangrijks gemistenwaar kan ik inspringen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ben ik ook weer, em annemellark, ik weet niet waar je gebleven ben. Maar volgens in is iedereen de tent aan het opzetten op bo en Felix na]
    Brandon Kilian Noway
    Lachend gaf ik nu de stok echt aan Summer. 'ja, niet iedereen kan zo perfect zijn als mij natuurlijk.' grijnsde ik, terwijl ik mijn muts van mijn hoofd trok, deze uitkneep en weer terugplante. Even keek ik om me heen en concludeerde ik dat niemand echt maar ook wat deed om de tent voor zonsondergang klaar te hebben. Snel pakte ik nog een stok van de grond en begon iedereen aanwijzingen te geven. Het kwam misschien wat bazig over, maar ik wilde vanacht wel gewoon droog liggen. 'Zonnestraalte, wil je die stok daar zetten en Xanna jij deze daar. Zelf pakte ik een rolletje touw en mijn zakmes uit mijn rugzak om de stokken zo aan elkaar te maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    -

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 6:50 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [dankje]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    Ik schudde lachend mijnn hoffd en pakte de stok aan. "Misschien een heel klein beetje bazig maar je kan ook niets anders aangezien de tent anders nog niet staat" zei ik waarna ik naar de plek liep en de stok neerzette. "Toch vraag ik me af hoe het dat je altijd overal een antwoord op weet en dat het me steeds opnieuw blijft verbazen" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik wacht even op een moment waar ik kan inspringen]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [je kan naar Richie die zit vriendloos tegen een boom.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    Ik zie Richie alleen tegen een boom zitten en loop naar hem toe. 'mag ik erbij zitten?' vraag ik. Ik vond het zielig dat hij hier zo alleen zat.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie

    'Why not?' ik schuif een stukje op. Hailey vind ik altijd al aardig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ze is ook aardig ;p]
    Hailey robberts
    Ik ging naast hem zitten. 'waarom zit je hier in je eentje?' vraag ik om een gesprek te beginnen. Dt was nooit echt mijn sterkste punt geweest, dus ik was blij dat ik tenminste iets kon verzinnen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie Taylor


    'Omdat ik er van houd om gewoon ergens te zitten in de natuur.' glimlach ik. 'Het is altijd zo rustgevend.'
    Ik kijk Hailey aan. 'Jij?'


    [damn ik moet zo naar school maar ik kom wel snel weer terug...]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 9:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    ´ik houd niet zo van de natuur, ik ben meer een binnenmens´ geef ik toe. ´maar je kan hier wel mooi hardlopen, dus daar ga ik wel gebruik van maken´ zeg ik vervolgens grinnikend.

    [ik ben al op school gheghe, maar maakt niet uit, dan gaan we een andere keer wel weer verder!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie Taylor
    'Ik eigenlijk ook maar als het onweert of regent ben ik graag buiten.'
    lach ik. 'Hm.. ik ben niet zo van hardlopen. Ik ben meer van boogschieten, bomen klimmen, dat soort gedoe.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    'dan haat ik buiten zijn juist' zeg ik lachend. 'oh maar die dingen vind ik ook leuk hoor, maar die spullen heb je hier niet he' herinner ik hem. Dat vind ik hier wel jammer, je hebt hier helemaal niets, ik heb alleen een rugzak met een paar dingen die ik snel mee kon pakken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie Taylor
    'Ik ga nooit weg zonder pijl en boog.' lach ik en ik wijs op mijn rugzak verderop, waar een pijlenkoker en een boog tegen aan staan.
    'Voilà.' grijns ik. 'En bomen heb je hier genoeg.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel