• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Brandon Kilian Noway
    'wat. Hoe komt dat nu weer?' ondertussen zijn we bij Richie gekomen ik kan het niet laten om even te grinniken. 'Wat heb je nu weer uitgespookt?' vraag ik hem terwijl ik naast het neerkniel en hem in een keer optil om hem vervolgens naar de tent te dragen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Xanna
    Ik loop de stomme struiken uit en zie de rest van de groep. Ik zie Richie op de grond liggen en zeg meteen 'Nadeel van avontuurlijk zijn'


    That is a perfect copy of reality.

    [Brandon is Richie al naar de tent aan het dragen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Te laat gelezen ;x]


    That is a perfect copy of reality.

    Richie
    'Bam, ik eh.. Ik ging jagen alleen was het een beer en toen jaagde ik wat minder en hij wat meer..' glimlach ik flauwtjes. Ik voel me niet stoer als ik zo lig, maar laat het maar zo.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    Ik loop met Brandon en Richie mee. 'Ik vind het er wel schattig uitzien hoor, jij in Brandon's armen' grijns ik. 'Net een liefdesverhaal, Brandon helpt Richie als hij niets meer kan'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Xanna
    [Niet op vorige reactie letten]
    Ik kom uit de struiken maar zie niemand. Ik loop maar weer terug naar de tent.


    That is a perfect copy of reality.

    Richie
    'Ik ben geen homo!' zeg ik hard, maar dat doet pijn aan mijn hoofd dus ik ga weer liggen. 'Hailey, bedankt, nu lig ik helemaal lekker.' zucht ik sarcastisch.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    'mooizo, we zouden toch niet willen dat je niet lekker zou liggen, ik ga ergens wel wat eten zoeken ofzo, tot zo' vrolijk loop ik weer richting het boos, maar ik kom niet in de richting waar Richie werd aangevallen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon Kilian Noway
    'Ja, ik begin er spontaan gay van te worden.' Grijs ik lachend terwijl ik Richie in de tent leg en naast hem neer plof. 'Zo veel plezier jullie zo in de regen.' Grijns ik naar de rest terwijl ik mijn vest uittrek en deze aan een tentstok hang. 'Nee even sirieus. er is niet genoeg plek voor iedereen in deze geweldige tent. daarbij denk ik dat iemand even met Hailey eten moet gaan zoeken. want ik denk niet dat we met zijn alle van mij twee boterhammen kunnen leven.'

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 20:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayden
    'Wat jij geweldige tent noemt' zeg ik. 'Kom is naar buiten, de tentstokken staan eindelijk' zeg ik tegen Brandon. [Of heeft Brandon die ingepikt?]


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey Robberts
    Mokkend loop ik naar de rest, het is saai om in je eentje te doen, en het is al helemaal verschikkelijk al je niets te eten kunt vinden. Ik ga in de tent zitten. 'jullie slapen vannacht buiten' zeg ik zonder verdere toelichting.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    "Dus meneer ik weet alles heeft geen oplossing zodat wij niet meer in de regen hoeven te blijven staan en te slapen?" vroeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hij heeft er twee gebruikt. nee maar wie had er een zeil dan? want dat wist ik neit, vandaar dat ik brandon 3 poncho's heb laten gebruiken. ]
    Branodn Kilian Noway
    'Nou, ik zit tenminstne droog. dat kunnen we van jullie niet zeggen.' Grijns ik, terwijl ik het tentje weer uitkruip.
    'Ja, en met die tentstokken komen we ook heel ver als we geen zeil hebben.''grinnik ik, starent naar een paar stokken die doeloos stokken staan te wezen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 20:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Richie
    'En wie slapen in de tent?' vraag ik dan aan Hailey. 'Als er mensen het echt niet leuk vinden wil ik best buiten slapen, misschien kom ik die beer in mijn slaapwandeling nog tegen, kan ik hem een lesje leren.' grimas ik, lachen gaat nogal.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel