• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Richie

    Ik kijk wazig door mijn ogen en mompel. 'Hailey? Kaitlin?' ik ga wat rechter op zitten. 'Wat is er....'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Caitlin
    'Uhh' zeg ik en ik denk na wat we nu moeten doen. 'hailey? Caitlin?' hoor ik opeens de zwakke stem van Richie. 'Richie gelukkig je leeft' zeg ik en ik kniel naast hem neer


    Always look on the bright side of life.

    Hailey Robberts
    'je liet me dood schrikken!' zeg ik als ik naast hem ga zitten. 'ik dacht dat je dood was!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Xanna
    Ik zie dat er een paar weg zijn. Ik leg de tentstok weg, en ik ga door het bos lopen. Al snel zie ik wat mensen, ik loop die richting op. Als ik dichterbij ben, zie ik allemaal struiken. Ik loop door de struiken heen, maar ik blijf nogal haken aan een tak. 'Stomme rot struiken' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Richie
    'Datdacht ik ook om eerlijk te zijn. Ik voel me nog al duizelig eigenlijk.' ik wil opstaan maar zak weer neer. 'Aorry maar ik kan even geen eten vangen.' mompel ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Caitlin
    'Sorry maar ik kan even geen eten vangen' mompelt Richie. 'Ja dat snap ik' grinnik ik. 'Maar wat was er nou precies gebeurt?' vraag ik dan serieus.


    Always look on the bright side of life.

    Brandom Kilian Noway
    Ik kijk naar Xanna die haar tentstokken weer neer lucht en wegloopt. Geïrriteerd rol ik met mijn ogen. 'Degene die niet willen meehelpen hoeven ook niet te verwachten dat ze droog liggen vannacht.' Grom ik. Ik snap ook wel dat de taken verdeeld moeten worden. Maar als je geen tent kan maken ga dan iets anders nuttigs doen maa niet niks lopen doen.
    Ik rits mijn tas open en haal daar 3 poncho's uit en haal deze uit de veel te kleine verpakking om ze daarna uit elkaar te trekken en vast te knopen. Ik verdeel ze zo dat dat de achterkant van de 'tent' tegen de boom aan zit en en span de bovenste poncho aan de twee tentstokken. De andere twee span ik naar de grond. 'klaar!' grijns ik terwijl ik trots naar mijn 2 persoons mini's tentje kijk. Snel gooi ik mijn tas er in en ga ik in de tent tegen de boom aan zitten. 'Dus wie wil er vanacht knus bij mij slapen?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey Robberts
    'ik haal wel iemand om je te helpen met opstaan' zeg ik. Ik loop richting het 'kamp'. 'wie helpt Richie even?' vraag ik terwijl ik om me heen kijk. Ik loop naar het tentje. 'meekomen jij' zeg ik grinnikend tegen Brandon.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ wat heb ik gemist en waar kan ik weer inspringen?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brandon Kilian Noway
    Grinnikend kom ik uit mijn tent. 'Wat kunnen jullie nu weer niet alleen af?' grijnsde ik terwijl ik achter Hailey aan liep, de kant op waar net nog iedereen verween.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    LikeAWeasley schreef:
    [ wat heb ik gemist en waar kan ik weer inspringen?]

    Brandon heeft een 2 persoons tent gebouwd. Richie is gewont geraakt bij het dieren jagen en daar word Brandon nu mee naar toe getrokken om te helpen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Minghags schreef:
    (...)
    Brandon heeft een 2 persoons tent gebouwd. Iemand is gewont geraakt bij het dieren jagen en daar word Brandon nu mee naar toe getrokken om te helpen.


    [ oke bedankt ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hailey Robberts
    'Richie is bewusteloos geraakt, maar hij is al weer wakker hoor, maar hij kan nog niet lopen, dus jij mag hem meedragen' zeg ik terwijl ik naar Richie en Caitlin loop.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    LikeAWeasley schreef:
    (...)

    [ oke bedankt ]

    [Ik heb James meegetrokken om met te tent te helpen, en nu heb ik je weer meegesleurd naar Richie ^^]


    That is a perfect copy of reality.

    [ oke ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer