• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Caitlin
    'Hello' riep ik vrolijk terug tegen Summer en Brandon die aan kwamen lopen. 'We zijn bezig met een tent, maar mij lukt het niet in de regen' zei ik.


    Always look on the bright side of life.

    Xanna
    Ik zie dat ze bezig zijn met iets opbouwen. Ik loop langs James en ik trek James mee. Als ik bij de andere ben zeg ik 'Hier James helpt jullie wel mee' Ik ga op de grond zitten en zeg 'Maar alleen stokken werkt niet, we hebben toch ook zeil nodig, of hebben we een zeil'
    'Zou de begeleiding er al achtergekomen zijn dat we weg zijn, het immers nu al een dag geleden?' vraag ik. Als ik zie dat de tent die ze gaan maken niet echt opschiet, en het ondertussen al avond is, ga ik helpen.
    'Caithlin, hoe moet dit?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Brandon Kilian Noway
    Lachend om de opmerking van Summer liet ik haar hand los. 'Jullie kunnen ook hellemaal niks hè.' zei ik hoofdschuddend terwijl ik mijn rugzak op de grond gooide en een tentstok van de grond pakte en deze Summer haar buik begon te porren. 'Zo kom op. Helpen jij.' grijnsde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bo Nekar
    Opeens zie ik iemand. 'Felix?' vraag ik en ik kom de boom om.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Caitlin
    'Caitlin, hoe moet dit?' vraagt Xanna aan mij. 'Uhm' zeg ik terwijl ik zelf met een tentstok in mijn hand sta. 'Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dit moet' beken ik giechelend. 'Ik denk dat ik beter wat anders kan gaan doen, want met mijn hulp staat die tent er over een uur nog niet'. Dit was mijn eerste keer dat ik zelf een tent moest opzetten, dus ik had geen idee hoe het moest.


    Always look on the bright side of life.

    Xanna
    'Ik kan heus wel wat' zeg ik. Ik pak een tentstok vast


    That is a perfect copy of reality.

    [ik ga sporten]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Summer

    "Misschien kan jij gewoon teveel dingen" zei ik.
    Erna schoot ik in de lach door Brandon die met een tentstok in mijn buik begon te porren. "Ik wil wel helpen maar dat kan ik niet" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Felix
    "Felix?" hoorde ik een stem zeggen.
    Ik had kunnen weten dat ik ze hier zou tegenkomen. Ik bekeek het meisje dat vanachter een boomstam vandaan kwam. Ik moest even nadenken om op haar naam te komen. Het was ook nog vroeg in de morgen.
    "Bo!" riep ik vrolijk.
    Ik ritste mijn rugzak weer open en stak haar een broodje toe. Zelf propte ik ook weer een broodje naar binnen. Ik had 's ochtends altijd honger als een paard.


    Me so good.

    [Ik ga ook van de laptop af]


    That is a perfect copy of reality.

    Bo
    Ik glimlachte, brak een kwart van het brood af en gaf het terug. 'Hier.' het brood wat ik had brak ik nog eens door de helft en de ene helft legde ik op een boomstronk, even later was het weggepikt door een eekhoorntje. De rest at ik op. 'Ik heb nooit zo'n honger.' glimlachte ik. 'Wil je liever alleen zijn, dan ga ik weer weg hoor.' vervolgde ik met mijn lichthese stem

    [voor mensen die haar kennen, de stem van Evanna Lynch, ik hoop dat dat veel zegt xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felix
    "Ik heb nooit zo'n honger," glimlachte ze. "Wil je liever alleen zijn, dan ga ik weg hoor," zei ze met haar lichthese stem.
    Ik haalde mijn schouders op. Ze was een apart meisje en dat vond ik wel leuk. Ik hield niet zo van die standaardmeisjes die allmaal van winkelen hielden. Ik kon het niet áanhoren.
    "Als je wilt blijven, dan mag dat."


    Me so good.

    Bo
    Ik glimlach. 'Dat is aardig van je.' Ik kijk om me heen. 'Kijk, een gele boomlelie, ze zitten vol water.' ik pluk een gele bloem van een van de takken boven me en haal voorzichtig het steeltje er af. Snel houd ik de bloem ondersteboven, je ziet in de bloem helder water liggen. 'wil je het hebben?' vraag ik en geef hem de bloem.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felix
    "Wil je het hebben?"
    Ik nam de bloem aan en stak die in het haar van het meisje. Ze zag er een beetje hippie-achtig uit.
    "Staat je leuk," zei ik.
    Ik begon langzaam te lopen.
    "Heb jij enig idee waar we zijn?" vroeg ik uiteindelijk.


    Me so good.

    [hahaha er zat water in de bloem maar pech xD ]



    Bo
    Ik loop met hem mee. 'Hm.. Ik weet het niet. Het is in ieder geval niet gevaarlijk hier, de vogels fluiten rustig.' het klinkt raar maar toch zeg ik het gewoon. 'Dus ja... Houd jij van zo'n grote drukte?' vraag ik en loop ook langzaam verder.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel