• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey Robberts
    'serieus?' zeg ik verbaast. 'ik krijg wel een paar lessen dan he?'
    Ik heb wel eens geprobeert om te boogschieten op vakantie, maar daar leer je natuurlijk niet zoveel. Het zou geweldig zijn om ook een keer raak te schieten. 'kan je ook dieren neerschieten?' schiet me oppeens te binnen. 'want dan hebben we tenminste eten'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie

    'Ja hoor, maar ik schiet geen wolven.' antwoord ik. 'En die lessen vInd ik best hoor daar kan ik je wel mee helpen. Ga je mee eten schieten?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    'gaaaf!' zeg ik met een grote glimlach. 'misschien kun je dat beter zelf doen, ik loop toch alleen maar in de weg, en ik kan het ook niet dus dat heeft niet echt zin'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie

    'Alleen is het zo saai. En met een lieftallige assistente lukt het vast.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    'oke dan, maar verwacht niet dat ik dode beesten ga dragen'
    Ik sta op en begin naar de rugzak te lopen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie


    'Nee hoor dat doe ik wel. Als jij de ingewanden doet.' ik lach. 'Grapje.' ik ben in een paar vlugge stappen bij de rugzak, pak de pijl en boog en hijs de pijlenkoker over mijn schouder. 'Kom je?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    'ik ben er al' zeg ik als ik naar hem toe loop. 'dus, waar wil je heen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie

    'Ik denk dat daar de meeste beesten zijn.' ik wijs voor ons uit de bossen in.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    'misschien is dit toch niet zo goed idee, ik bedoel, stel dat we weer verdwalen, laten we hier wachten, dan loopt er misschien vanzelf een dier ergens' zeg ik bang. Ik was ook bang, de bomen staan dicht op elkaar, dan vergeet je sneller waar je bent.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie
    'Is goed.' zeg ik en plof tegen de boom neer. Dan hoor ik geritsel en zie een schaduw van een dier. 'Zo terug.' fluister ik en duik de bosjes in. Het is een beer! Die kan ik niet aan. Maar die heeft me al gezien. Hij gromt en komt op me af. Ik kan niet terug. Ik schiet een pijl in zijn borst. Hij gromt en haalt uit miet zijn klauw. Nog een paar keer dort hij hetzelfde. Dan vall ik op de grond en alles wordt zwart.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    Ik hoor gegrom van de richting waar Richie heenliep en loop er zacht naar toe. Nog net zie ik iets weglopen, ik dacht een beer. Dan zie ik Richie op de grond liggen en ren snel naar de rest. 'Richie werd aangevallen, hij ligt op de grond en misschien is hij wel dood' zeg ik helemaal overstuur.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Caitlin
    Ik sta een beetje niets te doen totdat Hailey aan komt rennen ‘Richie werd aangevallen, hij ligt op de grond en misschien is hij wel dood' roept ze overstuur. ‘Wat!’ zeg ik en ik ren naar haar toe ‘Waar is hij?’


    Always look on the bright side of life.

    Hailey Robberts
    'kom dan!' roep ik naar de rest en ren naar Richie toe met de hoop dat ze volgen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Caitlin
    Ik ren achter haar aan, maar sta meteen stil als ik Richie doodstil op de grond zie liggen. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik verbaast en bang.


    Always look on the bright side of life.

    Hailey Robberts
    'hij wilde een dier neerschieten om te kijken en toen hoorde ik gegrom en toen liep er een beest weg en toen lag hij hier op de grond' zeg ik snel. 'weet jij wat we moeten doen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”