• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Gaat het? Tuurlijk zal ik je helpen. En pizza klinkt wel aanlokkelijk." Ik knik en wrijf even over mijn wangen.
    "Dan wordt het pizza." zeg ik glimlachend en neem een hap van mijn cornflakes. Het is lang geleden dat ik zelf pizza gemaakt heb, dus niet uit een kartonnetje en dan in de oven, maar ik durf te wedden dat het wel gaat lukken.
    "Wat gaan we als eerste doen vandaag?" vraag ik dan nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:20 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan wordt het pizza. Wat gaan we als eerste doen vandaag?"
    Ik denk even na.
    "Misschien eerst bij iedereen rondhoren of ze vanavond meegaan? Dan kunnen we als we gaan winkelen reserveren bij een karaoke-bar. Ik weet niet of het daar druk gaat zijn?"
    Ik neem nog een hap en loop even naar de slaapkamer om mijn gsm te halen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Misschien eerst bij iedereen rondhoren of ze vanavond meegaan? Dan kunnen we als we gaan winkelen reserveren bij een karaoke-bar. Ik weet niet of het daar druk gaat zijn?" Ik knik en neem een hap van mijn cornflakes als ik hem de keuken uit zie verdwijnen. Ik trek mijn shirt wat omhoog bij mijn schouders en haal mijn hand door mijn haar. Ik glimlach als hij weer terugkomt met zijn mobiel in zijn hand.
    "Al gebeld?" vraag ik en kijk hem kort aan. Dat zou namelijk wel heel snel zijn. Ik neem vlug nog een hap van mijn cornflakes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Al gebeld?"
    Ik ga zitten en schud mijn hoofd. Ik neem nog een hap voor ik antwoord.
    "Tuurlijk niet, ik kan niet werken met een maag die niet gevuld is."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk niet, ik kan niet werken met een maag die niet gevuld is." Ik grinnik en kijk hem glimlachend aan, ik druk mijn lippen snel even op zijn wang.
    "Ga dan maar snel eten, want vandaag wordt een hele zware dag." zeg ik lachend en roer even in mijn kom met cornflakes. Grinnikend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ga dan maar snel eten, want vandaag wordt een hele zware dag."
    Ik grinnik wanneer ze haar lippen op mijn wang drukt.
    "Dank je voor de peptalk."
    Ik knipoog even en eet braaf mijn kom leeg.
    "Als je klaar bent, zeg je het maar. Dan kan de afwasmachine op."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dank je voor de peptalk. Als je klaar bent, zeg je het maar. Dan kan de afwasmachine op." Ik glimlach en eet mijn kom netjes leeg, waarna ik zijn kom pak en naar de vaatwasser loop. Daar buk ik even om de twee kommen netjes op te bergen.
    "Kan ik zelf ook wel doen hoor." zeg ik glimlachend en haal mijn schouders op. Ik leun even tegen het aanrecht aan en kijk hem geamuseerd aan.
    "Dus, als jij nog even gaat bellen. Dan ga ik me opfrissen en omkleden?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Kan ik zelf ook wel doen hoor. Dus, als jij nog even gaat bellen. Dan ga ik me opfrissen en omkleden?"
    Ik grinnik.
    "Bellen? Ik sms wel. Wie weet slaapt iedereen nog."
    Ik neem mijn gsm.
    "Heb jij misschien de nummer van Fedea? Hoewel het onwaarschijnlijk zou zijn als ze nu niet bij Trey is, je weet maar nooit."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Bellen? Ik sms wel. Wie weet slaapt iedereen nog. Heb jij misschien de nummer van Fedea? Hoewel het onwaarschijnlijk zou zijn als ze nu niet bij Trey is, je weet maar nooit." Ik slik even en kijk hem aan.
    "Eh," Ik schud mijn hoofd. "Fedea haar mobiel ligt nog in dat huis, dus als je een floraat aan de lijn wilt, moet je vooral dat nummer bellen." bedenk ik me dan. Mijn fout. Ik had hem mee moeten nemen.
    "Het nummer van Trey heb ik wel, die staat in mijn mobiel." zeg ik daarna. Ik wist vrijwel zeker dat Fedea bij hem zou zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Eh. Fedea haar mobiel ligt nog in dat huis, dus als je een floraat aan de lijn wilt, moet je vooral dat nummer bellen. Het nummer van Trey heb ik wel, die staat in mijn mobiel."
    Ik zwijg even.
    "Weet ze dat zelf?" vraag ik zacht.
    "Want anders zet ik het nog even bij in de sms naar Trey. Of jij. Ik zal naar de rest sturen, zo meteen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Weet ze dat zelf? Want anders zet ik het nog even bij in de sms naar Trey. Of jij. Ik zal naar de rest sturen, zo meteen." Ik haal mijn schouders op en staar even naar de grond.
    "Ze was hem kwijt." geef ik toe. Ze was hem kwijt omdat mijn broer hem afgepakt had tijdens haar slaap.
    "Ze weet waarschijnlijk wel dat hij daar nog ergens ligt en mijn beltegoed is op, tenminste, bijna op in ieder geval." zeg ik zachtjes en kijk hem dan weer in zijn ogen aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ze was hem kwijt. Ze weet waarschijnlijk wel dat hij daar nog ergens ligt en mijn beltegoed is op, tenminste, bijna op in ieder geval."
    Ik ga naast haar staan en leg mijn arm om haar schouder. Zacht druk ik mijn lippen op haar slapen.
    "Ik geloof je wel hoor. En dan gaan we straks ook beltegoed halen voor jou."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik voel zijn armen om mijn schouder.
    "Ik geloof je wel hoor. En dan gaan we straks ook beltegoed halen voor jou." Ik knik en vraag me even af of mijn bankrekening dit allemaal wel kan vergoeden. Rey heeft al veel te veel voor me gedaan, namelijk. Ik moet maar een baantje gaan zoeken, of zo.
    "Eerlijk gezegd wil ik gewoon een heel nieuw telefoonnummer." geef ik fluisterend toe en kijk hem kort aan. Ik wou niet de kans hebben dat mijn ouders me gingen opbellen. Ik druk mijn lippen even op de zijne.
    "Kan later ook nog, anders."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Eerlijk gezegd wil ik gewoon een heel nieuw telefoonnummer. Kan later ook nog, anders."
    Ik knik.
    "Dat kan ik begrijpen. En beter nu dan morgen. Je weet maar nooit."
    Ik glimlach even.
    "Kom, ga je anders maar eerst even opfrissen. We kunnen zo nog wel sms'en."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kom, ga je anders maar eerst even opfrissen. We kunnen zo nog wel sms'en." Ik glimlach en knik. Duw me wat van hem af en kijk de kamer rond, opzoek naar mijn tas, waar ik hem verlaten in een hoekje zie liggen. Ik druk mijn lippen nog even op Rey zijn wang en graai dan naar mijn tas.
    "Ik ben zo klaar." beloof ik hem voordat ik de keuken uitloop en naar de badkamer ga.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.