• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Dan komt Irial binnen. Hij heeft twee bekers thee. Een van de twee zet hij op het nachtkastje. "Thee?" Vraagt hij. Ik knik dankbaar en ga rechtop zitten voor ik de thee aan neem. 'Dankje.' Mompel ik.

    Camargue

    Ik word wakker met de heerlijke geur van koffie in mijn neusgaten. Met gesloten ogen ga ik rechtop zitten. Slim genoeg om te weten dat die koffie zichzelf niet gezet heeft, voel ik niet of Liam nog naast me ligt. Ik stap uit bed, doe mijn onderbroek aan en schiet snel een t-shirt van Liam aan. Slaapdronken loop ik naar de keuken. Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht als ik mijn verloofd zie. Ik ga op zijn schoot zitten en vlei me tegen hem aan.
    " 'morgen," mompel ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wakker worden."
    Ik houd koppig mijn ogen gesloten en schud zacht mijn hoofd. Kreunend ga ik tastend op zoek naar Trey's hoofd -ik herken zelfs zijn fluistertoon uit de duizend- en duw het weg.
    "Mneeh," mompel ik.
    Ik wil nog niet opstaan, lekker slapen. Smakkend probeer ik terug in slaap te vallen, maar nu ik wakker ben, is dat niet zo gemakkelijk. Toch blijven mijn ogen dicht. Misschien een tikkeltje lui, maar dat mag af en toe wel eens.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Dan komt Camargue en gaat op mijn schoot zitten. " 'morgen," Ik glimlach en kus haar wang. 'Morgen.' Zeg ik dan en neem een slok van mijn koffie. 'Wil je ook koffie hebben?' vraag ik haar.

    Burlington schreef:
    Rey

    Ik grinnik even wanneer ik haar geschrokken blik zie.
    "Goedemorgen."
    "Oei, zo schrikken?"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Zie ik er zo erg uit?"


    Faye
    "Oei, zo schrikken? Zie ik er zo erg uit?" Ik grinnik en schud mijn hoofd. Ik wrijf nog even met mijn handen over mijn gezicht.
    "Voor zo vroeg in de ochtend zie je er heel goed uit. Ik was gewoon even vergeten dat ik niet in mijn eigen slaapkamer was." leg ik uit en kijk hem in zijn ogen aan, waarna ik glimlach.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Voor zo vroeg in de ochtend zie je er heel goed uit. Ik was gewoon even vergeten dat ik niet in mijn eigen slaapkamer was."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Dank je voor het compliment. Ik moet toegeven, jij ziet er ook stralend uit."
    Haar warrige haren staan haar schattig, en de lach om mijn lippen is niet weg te slaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dank je voor het compliment. Ik moet toegeven, jij ziet er ook stralend uit." Ik frons mijn wenkbrauwen even en ga langzaam rechtop zitten. Haal mijn hand door mijn haren en gaap even.
    "Stralend?" zeg ik lachend en kijk hem even aan. Ik strek mijn armen even, waarna ik wat dichterbij hem ga zitten en een kusje op zijn lippen druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Stralend?"
    Grinnikend kus ik haar terug.
    "Je verschijning is een streling voor het oog. Zo beter?"
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Madeline gaat rechtop zitten en neemt de mok aan.
    "Dankje," zegt ze.
    Ik knik even en streel haar haren naar achter. Onbewust schuif ik wat dichter naar haar toe. Ik bekijk haar even. Ze ziet er moe uit, ik kan wel raden waarom.
    "Blijf je liever thuis vandaag? Om alles te regelen?" vraag ik rustig.
    In afwachting van een antwoord, neem ik mijn eigen kop en drink wat van de thee.

    Camargue

    "Morgen. Wil je ook koffie hebben?"
    Ik twijfel even en schud dan mijn hoofd. Met een glimlachje kijk ik hem aan. Ik leg mijn armen om zijn hals en druk mijn lippen op de zijne.
    "Nu wel," zeg ik lachend. Ik geef hem snel nog een kusje en wip van zijn schoot. Ik haal eerst wat brood en cornflakes uit de kast, met moeite want die verdomde draadjes trekken tegen, en zet ze vervolgens op tafel. Uit de koelkast haal ik boter, jam, melk en fruitsap. Dan schenk ik mezelf een kopje koffie in en ga terug op Liam's schoot zitten.
    "Lekker geslapen?" vraag ik terwijl ik mijn ogen over de tafel laat glijden, twijfelend wat ik zal eten.

    Atreyu

    Allereerst krijg ik een klap tegen mijn wang omdat ze niet kijkt waar ze haar hand legt en vervolgens wordt mijn gezicht nog een keer weg geduwd ook.
    "Mneeh," mompelt ze.
    Ik rol met mijn ogen, een glimlach op mijn gezicht, en sta op. Ik leg het deken weer over haar heen en buig me naar haar toe.
    "Oké," zeg ik met mijn hese ochtendstem. "Dan ga ik wel alleen in bad."
    Ik druk een kusje op haar wang en loop naar de badkamer, waar ik de kuip met warm water vul. Ik doe er wat schuim bij en ga vervolgens zitten. Met gesloten ogen geniet ik van de warmte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oké. Dan ga ik wel alleen in bad."
    Hmm, hese ochtendstem van Trey. Sexy.
    Ik draai me nog een keer om, maar houd mijn ogen gesloten.
    "Mowkay, roep me als het ontbijt klaar is," mompel ik.
    Ik weet heus wel dat hij me probeert mee te lokken, maar de zetel ligt gewoon veel te goed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Burlington schreef:
    Rey

    "Stralend?"
    Grinnikend kus ik haar terug.
    "Je verschijning is een streling voor het oog. Zo beter?"
    Lachend kijk ik haar aan.


    Faye
    "Je verschijning is een streling voor het oog. Zo beter?" Ik rol met mijn ogen en haal mijn schouders op.
    "Houdt het maar op stralend." zeg ik lachend en trek mijn benen wat op.
    "Dat andere klinkt nogal vreemd eerlijk gezegd." Ik grinnik even en kijk hem geamuseerd aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Madeline

    "Blijf je liever thuis vandaag? Om alles te regelen?" Ik knik. 'Ja, het is niet erg veel werk maar toch.' Ik ga in de kleermakerszit zitten en kijk naar hem. 'Heb je het boek echt verbrand of weg gestopt?' Ik weet dat hij het me niet gaat geven maar ik wil toch graag weten of het er nog is.

    Liam

    "Lekker geslapen?" Ik streel haar arm en knik. 'Ja erg goed. Jij ook of had je last van de wond?' Vraag ik een beetje bezorgt. Ik smeer een broodje jam en kijk een beetje omhoog om haar aan te kunnen kijken.

    Rey

    "Houdt het maar op dat andere. Dat andere klinkt nogal vreemd eerlijk gezegd."
    "Vreemd?"
    Lachend steek ik mijn hand naar haar uit.
    "Rey, aangenaam kennismaken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vreemd? Rey, aangenaam kennismaken." Ik grinnik en pak zijn hand beet. Vanuit mijn positie maak ik een kleine buiging.
    "Faye Sanchez, eens gelijk." Glimlachend kijk ik hem aan en blijf zijn hand vasthouden.
    "Aangezien je gisteren zei dat ik moest doen alsof ik thuis was, ga ik je nu heel onbeleefd vragen of we kunnen ontbijten." zeg ik dan, aangezien ik toch redelijk honger heb. Een glimlach laat ik rond mijn lippen staan en vragend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.