• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Tja Joshie wat moet je doen?
    Als je echt straight was dan had je hem allang ontlopen ;') ghehe]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wie zei dat hij dat was? ;p Bovendien this niet alleen Arrow, maar heel het huis hea? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Gaat het?" Ik kijk Joshua aan die nogal verward ziet.
    Ik zag dat hij naar mijn hand op mijn knie kijkt. Vind hij het erg of niet? Het is niet van zijn gezicht af te lezen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Me knows xF
    Just wanted to say that xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Gaat het?' vroeg Arrow. Ik keek eventjes naar Arrow en haalde mijn schouders op. 'Eerlijk gezegd zou ik het niet weten,' zei ik zachtjes en ik keek even de ruimte rond. 'Ik wil hier weg.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Ik wil hier weg." Zegt Joshua terwijl hij de ruimte rond kijkt.
    Slaat dat op mij of?- Nee, ik wil hier ook weg.
    "Ik ook." Zeg ik dan en laat langzaam mijn hand van zijn knie glijden en leg hem in mijn schoot.
    "Maar er is geen uitweg." Zeg ik dan. Ik merkte zijn arm nog om me heen, en glimlachte lichtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Ik weet het,' zei ik zachtjes. Ik keek naar mijn knie. 'Ik wil weten waarom ik hier ben. Wat is de reden? of is het gewoon stom toe val dat juist net wij allemaal gekozen zijn. We hebben geen van alles iets met elkaar gemeen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik voelde me steeds slechter.
    "Niets gemeen?" Vraag ik voorzichtig. Ik kijk voor me uit zonder te knipperen.
    Ik beet op mijn lip en bleef vooruit kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Iets gemist ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joshua Adams

    Ik keek hem eventjes aan en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Kan jij dan iets noemen dat we allemaal hetzelfde hebben? Enige wat ik kan bedenken is dat we allemaal zijn ontvoerd en hier nu zitten,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Nee, laatmaar." Zeg ik zacht en krabbel overeind waardoor Joshuas arm op de grond klapt.
    "Ik ga proberen te slapen in dat bed. Dat heb jij trouwens ook hartstikke hard nodig." Zeg ik als ik kringen rond zijn ogen zie.
    Ik kijk Joshua aan en wacht op zijn reactie.
    Ik ril even van een koude bries die door de gang raast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek beetje op toen hij opstond en zei dat ik slaap kon gebruiken. 'Ehm, ja misschien wel,' zei ik zachtjes. Ik had eigenlijk nog niet gemerkt hoe moe ik was. Waarschijnlijk omdat ik heel de tijd zat.


    [Amparo, niet veel. Alleen een gesprek met Arrow en Joshua]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hmm, is goed, ik schrijf morgen een post oke? Moet om kwart over gaan, reageer bj 1 topic en zometeen kom ik op mijn mobiel en reageer ik ff ergens anders ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arrow

    Ik knikte naar hem.
    "Ik ben daar, en slaap. Denk maar na over wat je doet. Maar als je geen wallen wilt, zou ik gaan slapen." Zeg ik en ik loop naar de deur onder de trap, ik kijk nog even om naar Joshua en loop dan naar binnen, de deur op een kiertje latend natuurlijk.
    Ik ga op het bed liggen en sla de dekens over me heen.
    Ik dacht na over alles.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik vind alles best.. Ik stop ook zo voor vandaag met rpg.. Aangezien ik barstende koppijn krijg van al dat denken]

    Joshua Adams

    'Ik ben daar, en slaap. Denk maar na over wat je doet. Maar als je geen wallen wilt, zou ik gaan slapen,' zei hij. Ik keek hem na toen hij wegliep. Bij de deur keek hij nog even naar me. Ik slikte eventjes en wist eventjes niet of ik moest meelopen of niet. Aarzelend stond ik toch maar op en liep ik richting de kamer. Bij de deur keek ik door het kiertje naar Arrow.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you