• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Dank je." Hoor ik Joshua weer zeggen.
    Ik lach weer even zacht. "Mindblowed." Grinnik ik heel zacht en kijk vanuit mijn ooghoeken naar Joshua.
    "Je haar zit door de war." Zeg ik dan en veeg een plukje haar uit zijn gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Me wat?' vroeg ik en hij haalde een plukje haar uit mijn gezicht. Die was me nog niet opgevallen. Die dingen vallen mij eigenlijk haast nooit op. 'Ehh dank je,' zei ik maar tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hij zegt ook niet veel ineens xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Vind je het gek]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wja! xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    "Wat val je ineens zo stil, is er iets?" Vraag ik en ga dichter tegen Joshua aanzitten.
    Het plukje haar schiet weer terug. "Springeris haar." Lach ik zacht en veeg voorzichtig de pluk weer uit zijn gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik schudde lichtjes mijn haar. 'Er is niets,' zei ik zachtjes. Ik wist het niet echt. Alles was zo verwarrend. Dit huis, de mensen, dit moment. Arrow was dichter tegen mij aan komen zitten. Ik vroeg me nog steeds af of twee dunnen mensen wel samen ging. 'Springeris haar,' lachte hij zacht. 'He wat?' vroeg en hij veegde weer een plukje haar uit mijn gezicht. Ik glimlachte eventjes naar hem. 'Zo apart,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Zo apart." Zegt Joshua.
    "Wat?" Ik kijk hem aan.
    "Dit huis? Ja, nou eerder eng eigenlijk." Zeg ik en ril even.
    Ik wrijf even over mijn blote armen, slim voortaan géén t-shirt aandoen. Maar wie verwacht er danook dat ie ontvoerd word?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik haalde mijn schouders op en keek toe hoe hij over zijn blote armen wreef. 'Alles,' zei ik zachtjes. 'Zo had ik een vriendin, zo maakte ze het uit, zo word ik ontvoerd en zo zit ik hier met jou,' legde ik uit. Ik beet weer op mijn lip. Niet hard natuurlijk, anders was hij allang kapot.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Ow." Zeg ik, lichte teleurstelling was te horen. Was hij dan gewoon Straight? Heb ik het dan verkeerd gezien?
    "W-Waarom maakte je vriendin het uit dan?" Vroeg ik of ik geïnteresseerd ben.
    Heb ik het dan echt verkeerd gezien? Nee toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ruzies, afstandelijk.' Ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek even omhoog. 'Ik weet het verder niet precies. Ik kreeg de kans niet om het te vragen,' zei ik en ik haalde eventjes mijn schouders op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Waarover hadden jullie ruzies?" Vraag ik dan.
    Ik kijk heel even Joshua aan en dan weer naar beneden.
    Dus hij is niet van hetzelfde team?
    Ik blijf erover nadenken. Ik schud even mijn hoofd om te stoppen maar het ging niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Ik hou dat liever voor me, is dat erg?' vroeg ik aan hem. Ik zag hem daarvoor nog schudden met zijn hoofd. Had ik iets verkeerd gezegd? Ik dacht na, maar ik kon het niet vinden. Ik merkte dat mijn arm nog steeds om hem heen zat. Moest ik hem daar laten of niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Ik hou dat liever voor me, is dat er?"
    Ik kijk op. "Hé? Ja- Nee bedoel ik." Zeg ik dan.
    Ik zuchte even. "Ze zeggen altijd maar zo: 'Het komt wel goed.'" Zeg ik en bij dat ik dat zeg legde ik mijn hand op Joshuas knie.
    ^,^'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik glimlachte naar hem. 'Ze zeggen het wel, maar het ook geloven is een tweede,' zuchtte ik en ik keek eventjes naar hem. Ik keek even naar zijn hand die op mijn knie lag. Wat moest ik doen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you