• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (truste,

    Moederlijkestem: DRACY! computerafsluitenenmakendatjeinbedkomt,duistalaf?morgentoetsdenkikendangajedoonetalsik!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    AlienQueen schreef:
    (truste,

    Moederlijkestem: DRACY! computerafsluitenenmakendatjeinbedkomt,duistalaf?morgentoetsdenkikendangajedoonetalsik!)


    Wghaha ja heb Duits af.
    Maar Samenvatting Eco niet D:
    Maar zie je @ de hoek om 7:50 Xxx Luv ya! <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (faalzagjelaasteberichtniet,jaopdehoek.alsikleef)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    'Blijf maar,' zei hij. Zijn stem klonk anders, als of hij huilde. Dat kon wel kloppen, hij snikte. Ik schoof wat meer naar hem en toe en wreef zachtjes over zijn zij heen. 'Wil je erover praten?' vroeg ik zachtjes. Ik wist niet wat er allemaal bij hem aan de hand is, misschien was het wel meer dan alleen dit huis.


    Sofie Bennet

    Ik was nog steeds niemand tegen gekomen. Ik keek weer een beetje rond. 'Hallo?!' riep ik weer. Je ging me toch niet vertellen dat ze ons hadden ontvoerd en hier aan ons lot overlieten. Ik zuchtte en liep een trap op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Wil je erover praten?"
    Ik haalde mijn schouders op, voor zover dat lukte dan.
    "Wat moet ik vertellen? Dat ik hier weg wil? Dat heb ik al vaak genoeg gezegd." Zeg ik dan en haal mijn neus een keer op.
    Ik voel zijn hand over mijn zij gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Wat moet ik vertellen? Dat ik hier weg wil? Dat heb ik al vaak genoeg gezegd,' zei hij terwijl hij zijn schouders op had gehaald. Lichtjes haalde ik mijn schouders op. 'Misschien waren er meer dingen,' zei ik zachtjes. Ik liet mijn hand rusten op zijn zij. 'Zeker weten dat het alleen dat is?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Mijn rpg staat in de spotlicht :D)

    Levi Runner
    Na voorzichtig gevoeld aan de dakpannen te hebben, had ik mezelf vast gemaakt met een touwtje. niet dat die me zou houden maar voor het geval dat. Ik keek naar de maan, die toevallig vol was.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill Kaulitzion
    (kan iemand me de connecties tussen mensen vertellen?)

    Ik open mijn ogen als ik bloed ruik,sta op en loop naar beneden.
    Ik had nu echt zin om ff alleen te zijn... te zingen...
    Ik loop weer een trap op en voel plots een koude bries.
    Ik ril en schrik als ik een van de ontvoorde personen zie zitten.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:42 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Hoe bedoel je? Ik geef je wel een tip.. Het beste is om Bill bevriend te raken met Sofie of Levi, aangezien hun de eerste twee zijn die woorden geofferd]


    [Trouwens, heeft iemand zin om straks naar Sofie te gaan? Ik weet niet wat ik met haar kan doen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (sofie zoekt levi maar )xD

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:36 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Levi heeft nu eventjes bezoek van Bill, haha ;P Mja ik schrijf zo wel stukkiej ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (gaan ze toch met ze 3en zitten? xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Is goed ;P Reageer jij maar nu even tegen Bill ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (neen, ik gaf mijn kleine zusje een tipje en die moet ze even uitvoeren xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Misschien wel." Zeg ik.
    Ik voel zijn hand op mijn zij.
    Komop Arrow, je vertrouwde hem toch? Vertel dan wat je dwars zit.
    "Ik weet niet goed hoe ik alles moet verwerken, snap je?" Ik blijf zo liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.