• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan Lockwood
    Net toen ik haar wilde vertellen dat het me helemaal niets kon schelen, dat ik er zelfs blij om was en dat die man voor mijn part nu een hartaanval kon krijgen - nee, het was trouwens beter als hij wachtte tot ik het kon zien - toen ze het leek te snappen. 'Je bent toch niet de zoon van een bekende ambtenaar in de Firenation?' vroeg ze aarzelend.
    'Yep,' bromde ik, 'helaas wel. Heb je het verhaal gehoord, dan?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tess
    'Sorry'mompel ik 'Ik laat je wel even alleen' zeg en ik wil weglopen. 'Ik had hier again niet over moeten beginnen' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten

    Snel pak ik haar bij haar arm vast. ' Laat me niet alleen nu. Je hoeft je niet schuldig te voelen en ik ben bang dat ik je kwijt raak als ik je laat gaan nu' ratel ik achter elkaar door. Langzaam druk ik mijn lippen op die van haar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    -Ik ben echt dom. Heb ik vergeten om mijn element in te vullen bij Libbi --"]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Libbi Kira Makayla.

    "Ik hoor ook zéker niet bij de Vuurnatie!" Kwam er fel uit haar mond, wat me even liet grinniken.
    "Dat betekent dat we aan dezelfde kant staan." Lachte ze dan geamuseerd. "Zeker" Bevestig ik en glimlach even.
    "En ik ben een Bender. Water." Zegt ze om vervolgens haar vingers te strekken en een paar dauwdruppels van het gras omhoog te laten komen.
    "Dat is toevallig" Zeg ik en strek mijn rechterarm uit, waarna ik mijn vingers spreid en de dauwdruppels verder duw.

    [Ze doet dus water --"]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tariq Lupus Sandulf
    Ik had meer pijn gekend dan dit, zowel tijdens gevechten als tijdens trainingen. Toen de vlam langs de wond streelde, verrekte ik dan ook geen spier.
    Een scheve, niet verkeerde grijns verscheen op mijn gezicht. Met mijn vingertoppen streek ik even over de stoppels op mijn kaak.
    "Als jij niet zo'n kreng was geweest had ik dit ook bijna zonde gevonden van je mooie gezichtje." Met die woorden liet ik een stuk steen uit de grond omhoog komen, en stootte die recht op haar gezicht af.
    "Maar als je je vuurreputatie wilt laten vallen heb ik nog wel een warm bed voor je," voegde ik er daarna aan toe, en wierp haar een veelbetekende blik toe, ondanks dat haar zicht aan mij ontnomen werd door de stenen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    Ik wordt vastgepakt door Quinten. ' Laat me niet alleen nu, je hoeft je niet schuldig te voelen, en ik ben bang dat ik je kwijt raak als ik je laat gaan nu' ratelt hij achter elkaar aan een stuk door. Dan drukt hij zijn lippen op de mijne. 'Waarom zou ik jou nu laten gaan?, Je bent te leuk' fluister ik in zijn oor. Dan maak ik me los, 'Ik.. ik eh... ik moet maar is gaan' zeg ik. Ik draai me om.


    That is a perfect copy of reality.

    Diana Anderson
    'Yep,' Zijn stem klonk niet vrolijk. 'Helaas wel. Heb je het verhaal gehoord, dan?'Ik deed 1 arm omhoog en het water ging mee. Ik liet mijn hand weer zakken.'Elke waterstam familie weet het.' Ik rolde met mijn ogen. 'Mijn moeder vertelde mij het verhaal toen ik 10 werd. Ik had een vraag over de Firenation , 2 jaar nadat mijn zus overleden was.' Het laatste was moeilijk om uit te spreken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Quinten
    'Laat me je dan tenminste thuis brengen' zeg ik terwijl ik haar bezorgd aan kijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kane Olivier Jhonson

    'Kom je nog?' vroeg ze waarna ze zich omdraaide en in de richting van het water liep, dat liet ikme geen tweede keer zeggen, ik trok mijn T-shirt over mijn Hooft en rende naar het pater waarna ik er met een zachte plons in sprong, 'Kom je nog?' vroeg ik grijnzend waarna ik mijn natte haar naar achteren streek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tess
    'Laat me je dan tenminste thuis brengen' zegt Quinten, terwijl hij me bezorgd aankijkt. Ik kijk hem lachend aan en zeg 'Omdat jij het bent'
    Ik loop naar hem toe, en pak zijn hand vast.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    stevig houd ik haar hand vast.Bang voor als ze ineens los laat.'Ik heb alleen geen idee waar je woont' mompel ik met een lichte blos


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Myla Reina Dulce
    Even bleef ik staan, liet mijn blauwgroene ogen over zijn gespierde borstkas gaan.
    "Graag," zei ik met een uitdagend glimlachje, en dook achter hem aan het water in.
    Inmiddels had ik het elastiek weer uit mijn haren gehaald, waardoor die langs mijn lichaam plakten toen ik weer boven kwam.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    'Ik woon helemaal aan de andere kant van Bejo, dicht bij Solange' zeg ik, bang dat hij nu weer bezorgd wordt. 'Ver lopen dus' zeg ik grinnikend.


    That is a perfect copy of reality.

    Nathan Lockwood
    'Het spijt me van je zus,' zei ik zachtjes en tot mijn verbazing merkte ik dat het waar was. Meestal waren uitingen van medeleven gewoon een versierpoging en hoewel ik dit meisje zéker niet zou afwijzen, was dit gemeend. Hoe was ze dan gestorven? Als Diana na de dood van haar zus vragen kreeg over de Firenation, was her niet meer dan logisch dat die er iets mee te maken hadden gehad. Hopelijk had ik dat mis.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.