• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Doe maar, er mag wel wat spanning en sensatie komen *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Is goed :3 Waar bevindt hij zich precies? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kane Olivier Jhonson

    'Hmm..' Zeg ik nadenken, en een beetje om haar te pesten, 'Waarschijnlijk zijn ze nog net op twee handen te tellen' Zeg ik dan grijnzend, ergens was het best erg, maar daarnaast kon het mij ook vrij weinig schelen. 'Hoeveel vriendjes heb jij nu al gehad dan?' Vraag ik haar, waarschijnlijk aardig wat.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 21:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Phillip Lloyd Finley.

    "Als je nu nog een keer sorry zegt ben je nog lang niet van me af" Zegt ze lachend, terwijl ze haar tong uitsteekt. "So-, Vergeet dat" Zeg ik en lach even. "En stop die terug" Zeg ik, waarna ik mijn hand op haar mond leg, zodat haar tong weer naar binnen gaat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Hij huppelt ergens net buiten Bejo rond (cat)]

    Myla Reina Dulce
    Ik had deze vraag kunnen verwachten, maar toch vond ik het niet geweldig om antwoord te moeten geven.
    Lichtelijk beschaamd sloeg ik mijn blauwgroene ogen neer. "Nou, geen," mompelde ik, zonder op te kijken.
    Op mijn zestiende had ik ook maar nog nooit een jongen gezoend. Helemaal niks.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eliana
    Likt om hem te plagen over de binnenkant van zijn hand heen en kijkt hem dan zo onschuldig mogelijk aan. 'wat ik dat deed echt niet hoor' zeg ik zo onschuldig mogelijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Catherine 'Cathy'
    Ik had eigenlijk geen flauw idee wat ik hier nog te zoeken had. Ik wist niet precies waarom Andrez zo plotseling wegliep. Lag het aan mij?
    Ik zuchtte gefrustreerd en liep naar buiten. Ik liep Solange uit, rechtstreeks het bos in, en begon te rennen.
    Ik wist niet waar naartoe, als ik maar even alleen kon zijn.
    Na een tijdje, wat voor mij een eeuwigheid leek te duren, kwam ik aan bij een meertje. Dit was een plek die ik niet eerder heb gezien, maar ik vond alles best.
    Ik ademde de frisse buitenlucht in, spreidde mijn armen, zette een stap naar voren en stak mijn handpalmen voor me uit. Direct schoot er een bloedhete, roodachtige vlam naar voren, en ik nam mijn startpositie weer aan. Ik ademde uit. Vuursturen hielp me mijn gedachten op een rijtje te zetten, ik deed het graag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    bonita105 schreef:
    Quinten
    'daar ben ik blij om' zeg ik lief tegen der en begeleid der naar een van de tafeltjes en houd een stoel voor haar vast die hij naar achter schuift.'Neemt u maar plaats' zeg ik netjes

    Alex
    zachtjes schud ik mijn hoofd als ik Quinten zie en loop naar hun tafeltje. 'Hallo kan ik u bestelling opnemen'vraag ik beleefd

    Tess
    'Daar ben ik blij om' zegt hij lief tegen mij. Hij schuift een stoel naar me toe, 'Neemt u maar plaats' zegt hij. Ik ga op de stoel zitten, dan komt er een andere jongen naar ons toe. 'Hall kan ik u bestelling opnemen' vraagt hij beleefd. Ik kijk Quinten even aan.


    That is a perfect copy of reality.

    Jessiiicaa schreef:
    [ik heb het warm, jongens x'D man wat posten jullie snel zeg. Ik kom thuis en topic 1 is al helemaal vol. Maargoed.]

    (...)

    Emily Roxy Scott

    Ik knik bevestigend. 'Het weer is echt perfect, momenteel.'
    'Zo..' zeg ik na een korte stilte en ik twijfel even, gezien het feit dat ik niet weet hoe zij over de huidige omstandigheden denkt. Ik besluit een veilige vraag te stellen.
    'Bender of non-Bender?'


    [dit was Emily's laatste]

    Quinten
    'Alex doe nooit meer zo beleefd tegen mij. Tess wat wil je drinken het is op mijn kosten' vraag ik haar lief

    Alex
    'tja ik moet beleefd zijn van de baas'grijns ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    Mijn donkere ogen schoten bedenkelijk over de schaduwen die de bomen op de drassige grond wierpen.
    Mirany had ik naar huis gebracht, iets wat ik bij geen elk meisje deed. Maar het feit dat ze het zusje van een vriend van me was, zorgde ervoor dat ik haar me de weg had laten wijzen naar haar huis.
    Daar had ik ook nog braaf staan wachten tot ze zich omdraaide zonder me te zoenen.
    De onrust gierde nog steeds door mijn lichaam. Ik had al de hele dag nog niet aan Earthbending gedaan, en die achterlijke Firenation liet ook niet van zich horen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    'Euhm, doe maar een cola' zeg ik. 'Dus dat is Alex?' vraag ik aan Quinten. Ik sta op en zeg 'Ik ben Tessa, maar noem me maar Tess' zeg ik tegen Alex. Ik blijf even staan, wachtend op een reactie.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'voor mij hetzelfde Lex'grijns ik naar hem

    Alex
    Vriendelijk glimlach ik naar haar. 'Aangenaam ik ben inderdaad alex' zeg ik. 'Dus twee cola. Okeey dat komt er aan' zeg ik vriendelijk en loop terug naar de bar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Catherine 'Cathy'
    Ik hield niet van het geluid van water. Het bracht me terug naar vroeger, het moment dat mijn ouders genadeloos werden vermoord. Woest schopte ik een steentje weg, en voelde de tranen achter mijn ogen prikken. Vergeet het, Cathy.
    Ik sjokte weer door het bos, en kwam uiteindelijk uit op een open plek. Ik zag een jongen staan, en mijn ogen vernauwden zich. Niet uit Solange, dat was duidelijk. Ik balde mijn vuisten, en zette een paar stappen dichterbij om hem beter te bekijken. Ik wist het. Ik was bij Bejo in de buurt, al snapte ik niet hoe ik dat niet door kon hebben. Ik zette een stap naar voren, stak mijn armen naar voren en een bliksemschicht raakte een muur naast hem, die in grote brokstukken kapot viel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tess
    als Alex weg is, sta ik op en loop ik naar Quinten, ik trek hem van zijn stoel. Dan geef ik hem een kus, 'Omdat ik je zo lief vind' zeg ik glimlachend.


    That is a perfect copy of reality.