• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik onderdruk de neiging achter haar te gaan staan zodat ik mijn armen om haar middel kan slaan. Niet alleen omdat we in de winkel zijn, maar gewoon omdat ik zelf ook wel besef dat het niet gezond is de hele dag aan haar te zitten. Alleen, het neemt de drang niet weg.
    "Zo, en nu heel de boel installeren. Of heb jij nog andere plannen?"
    Ik lach zachtjes en neem haar hand in de mijne. Geamuseerd kijk ik haar aan.
    "Ik heb altijd plannen, ik vertel je ze alleen niet elke keer," grinnik ik.
    Ik knipoog even en blijf haar glimlachende aankijken.
    "Of doelde je ergens specifiek op?" vraag ik onschuldig.

    Camargue

    "Is goed, ik zie je zo wel komen. Oh, en als Liam toch wakker is, mijn excuses. Geldt ook voor jou trouwens, als ik geweten had dat je sliep.."
    Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd, hoewel ze dat niet kan zien.
    "Geeft niks, Ellie. Ik zie je zo."
    Ik druk af en haal snel een borstel door mijn haren. Het helpt niet echt, dus ik doe ze maar snel in een knotje.
    Nu alleen nog even een briefje schrijven dat ik bij Eleanor ben voor als Liam wakker wordt.
    Ik doe stilletjes de deur open en frons mijn wenkbrauwen als ik merk dat Liam niet meer in bed lig. Om de een of andere reden vind ik het verontrustend.
    "Liam?" roep ik stilletjes. Ik loop naar de woonkamer waar ik hem ook niet vind. Met bonzend hart ga ik naar de keuken. Een golf van opluchting spoelt over me heen als ik hem daar aantref.
    "Heb ik je wakker gemaakt?" vraag ik zachtjes.

    Irial

    "Het spijt me Irial."
    Ik schud mijn hoofd even. Ik wil het gewoon niet over mijn ouders hebben. De gevoelens die ik heb bij de gedachte aan hen, zijn niet hoe ik me wil voelen bij Madeline in de buurt.
    "Zou het makkelijker zijn in de badkamer of in de keuken?" vraag ik terwijl ik mijn laptop alvast uit de kast haal. Dan kan zij liedjes opzoeken terwijl ik haar haren verf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik kijk op als ik Camargue mijn naar hoor roepen. "Heb ik je wakker gemaakt?" Vraagt ze als ze me in de keuken vind. 'Geen idee ik werd wakker en je was weg.' Glimlach ik en loop naar haar toe om haar in mijn armen te trekken en te kunnen kussen. 'Goed geslapen?'

    Madeline

    "Zou het makkelijker zijn in de badkamer of in de keuken?" Ik denk even na terwijl hij de laptop pakt. 'Badkamer denk ik aangezien ik het ook moet uitspoelen en ik hoef niet op een stoel te zitten jij bent zo lang.' Glimlach ik.

    Fedea

    "Ik heb altijd plannen, ik vertel je ze alleen niet elke keer. Of doelde je ergens specifiek op?"
    Lachend rol ik mijn ogen.
    "Ik doelde op die massage die ik nog van je tegoed heb."
    Grinnikend druk ik een kusje op zijn wang.
    "Maar ik wil je andere plannen ook wel horen, hoor."
    Ik knijp even in zijn hand en blijf stilstaan, niet goed wetende waarheen we nu gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik doelde op die massage die ik nog van je tegoed heb. Maar ik wil je andere plannen ook wel horen, hoor."
    Ik onderdruk een grijns en kijk haar verbaasd aan als we plots stil staan. Waarom stopt ze.
    "Juist, die massage," antwoord ik. "Wat is er prinses, vergeten hoe de auto er uit ziet?" vraag ik plagerig.
    Ik por haar even in de zij.
    Het is niet heel erg moeilijk om mijn auto terug te vinden. Nou ja, de auto van mijn vader die ik in bruikleen heb. Dat ding is veel te decadent naar mijn smaak.

    Camargue

    "Geen idee ik werd wakker en je was weg. Goed geslapen?" zegt Liam terwijl hij naar me toe komt en me in zijn armen neemt. Glimlachend kus ik hem terug als ik zijn lippen op de mijne voel.
    "Goed, maar ik had nog langer kunnen slapen. Eleanor belde, ze kan niet kiezen wat ze vanavond aan wil dus ik ga haar zo even helpen. Ik ging naar de badkamer zodat jij niet zou wakker worden."
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen en kijk hem dan streng aan. Het ziet er vast gek uit, gezien ik naar boven moet kijken om zijn gezicht te kunnen zien.
    "Was je niet van plan me te komen zoeken?"

    Irial

    "Badkamer denk ik aangezien ik het ook moet uitspoelen en ik hoef niet op een stoel te zitten jij bent zo lang."
    Ik schud lachend mijn hoofd en wenk haar mee naar boven.
    "Zo lang ben ik helemaal niet," antwoord ik terwijl we de trap op lopen.
    Ik voel me even een reus nu. Ik heb mezelf nooit overdreven groot gevonden.
    Ik krijg bijna een hartaanval als mijn laptop even uit mijn handen glipt, maar ik weet hem nog net op tijd terug op te vangen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Juist, die massage. Wat is er prinses, vergeten hoe de auto er uit ziet?"
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Nee, ik vroeg me gewoon af wat we nu gaan doen."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "En je moet het onderwerp niet veranderen, Guarin."
    Ik druk een kusje op zijn wang.
    "Je hebt me nieuwsgierig gemaakt."
    Verliefd kijk ik hem aan. Gewoon, de hele tijd bij hem zijn. Het lijkt onmogelijk, maar er is niets dat ik liever wil dan dat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Was je niet van plan me te komen zoeken?" Ik grinnik zacht en laag. 'Ik liep langs de badkamer en kon je horen praten dus ik dacht dat ik je beter even alleen kon laten en thee of koffie zetten.' Leg ik uit en streel haar wang. 'Kom je wel snel terug?'

    Madeline

    Irial laat bijna de laptop vallen maar vangt hem weer op. 'Beetje afgeleid?' Vraag ik net zo geschrokken. 'En over dat lange van jou. Misschien ben ik gewoon klein.' knipoog ik.

    Eleanor

    'Geeft niks, Ellie. Ik zie je zo,' reageerde Cam waarop ik weer even glimlachte.
    Nadat het gesprek was beeindigd kroop ik van mijn bed af en liet mijn blik door de kamer heen gaan. Wat een bende.. Overal lagen kledingstukken, die ik zo achterover gegooid had. Hoofdschuddend vanwege mijn eigen slodderigheid raapte ik de stukken van de grond af, vouwde ze netjes op en legde ze op het bed neer. Inruimen kwam later wel, aangezien ik eerst een outfit klaar wilde hebben.
    Zodra mijn kamer weer redelijk netjes was liep ik richting de keuken om wat te drinken voor mezelf te pakken en te wachten tot Cam zou komen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Colfer schreef:
    Rey

    "Nee, nee, Monopoly wordt het. Tenzij jij iets beters weet?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Tenzij er ergens een kermis is, kunnen we nog oliebollen eten voor we gaan zingen?"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Mij is het gelijk. Als we maar iets samen doen."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.


    Faye
    "Tenzij er ergens een kermis is, kunnen we nog oliebollen eten voor we gaan zingen? Mij is het gelijk. Als we maar iets samen doen." Glimlachend kijk ik hem aan en trek mijn jurkje even strak.
    Ik heb nu niet bepaald de kleding aangetrokken voor naar een kermis, maar veel maakt me dat nou ook weer niet uit.
    "Is er kermis?" vraag ik daarom nieuwsgierig en plaats mijn lippen kort op die van hem. Geamuseerd kijk ik hem aan, vooral nieuwsgierig naar zijn antwoord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Is er kermis?"
    Ik kus haar zachtjes terug, en haal mijn schouders op.
    "Dat is het net, ik weet het niet. En het zou ook vrij dom zijn de omliggende dorpen en steden af te zeilen in de hoop dat er iets is."
    Ik grinnik even en trek haar tegen me aan.
    "Waarom? Wil je zo graag naar de kermis?"
    Lachend druk ik een kusje op haar voorhoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat is het net, ik weet het niet. En het zou ook vrij dom zijn de omliggende dorpen en steden af te zeilen in de hoop dat er iets is. Waarom? Wil je zo graag naar de kermis?" Ik plaats mijn lippen kort op de zijne en denk hier even over na.
    Heel veel maakt het me niet uit, maar om nou heel stad en land af te zoeken vind ik iets overdreven. Bovendien hebben we nog meer dan genoeg tijd om ooit eens naar de kermis te gaan.
    "Ah nee, kan ook andere keer." zeg ik vlug en knik nog even instemmend om mijn woorden meer grip mee te brengen.
    "Tenzij jij heel graag wilt, natuurlijk." Vul ik mijn woorden nog wel even aan en druk dan nog een kusje op zijn lippen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ah nee, kan ook andere keer. Tenzij jij heel graag wilt, natuurlijk."
    Ik grinnik en kus haar zacht terug.
    "Voor mij maakt het niet uit. We kunnen ook gewoon wat tv kijken."
    Ik zucht even.
    "Wachten is saai."
    Ik leg mijn armen om haar heen en kijk haar lachend aan.
    "Kies jij maar wat we doen."


    [Seg, hoelang duurt die dag wel niet? ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ja, vraag ik mij ook af, hahahaha, maar dat komt vooral omdat er 1 topic was waar wij alleen in gepost hebben, maar anders stoppen wij even met posten totdat de rest klaar is? (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Als de rest nog antwoordt, ten minste]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Nee, doe maar hoor. Ik heb er even geen zin in.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Nee, ik vroeg me gewoon af wat we nu gaan doen. En je moet het onderwerp niet veranderen, Guarin. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt."
    Ik grinnik als ze me met mijn achternaam aanspreekt. Het helpt namelijk geen ene moer. Ik leg mijn arm om haar schouder en wandel gewoon verder met haar. Lachend druk ik een kusje op haar wang. Stap één van plan "vermoorde onschuld" is voltooid.
    "Ik heb geen idee waar je het over hebt," zeg ik liefjes. "Ik ga je gewoon een massage geven zodra we thuis zijn, meer niet," voeg ik er met een schattig glimlachje aan toe.
    Ik trek haar wat dichter naar me toe.

    Camargue

    "Ik liep langs de badkamer en kon je horen praten dus ik dacht dat ik je beter even alleen kon laten en thee of koffie zetten. Kom je wel snel terug?"
    Ik lach zachtjes en leg mijn wang wat meer tegen zijn wang aan.
    "Ik beloof niks, maar ik doe mijn best," zeg ik terwijl ik hem liefdevol aankijk. Ik ga op mijn tippen staan en druk een kusje op zijn lippen. Mijn hartslag gaat meteen de hoogte in, op de goede manier dit keer.
    "Misschien kan jij ondertussen ook kiezen wat je aandoet," grinnik ik. Ik weet namelijk dat Liam daar niet lang hoeft over te twijfelen. Ikzelf heb ook al een aardig idee.

    Irial

    "Beetje afgeleid? En over dat lange van jou. Misschien ben ik gewoon klein."
    Ik lach zachtjes en knik even.
    "Misschien een beetj," geef ik toe. "En je bent heus niet zo klein."
    Als we boven zijn druk ik een kusje op haar voorhoofd. Ik wandel rustig met haar naar de badkamer.
    "Niet om van de situatie te profiteren, maar misschien doe je beter je kleren uit, dan komen er geen vlekken op," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.