• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Trusteen, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Mooi, dan hoef ik daar in ieder geval geen rekening mee te houden en is dat één zorg minder."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Wil je nu al douchen of nog even wachten?"
    Ik stop een pluk haar achter haar oor en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Ik weet niet hoelang je erover doet om je klaar te maken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wil je nu al douchen of nog even wachten?" Wanneer hij dit zegt, en nadat ik zijn hand langs mijn oor voel strijken, zijn lippen op mijn voorhoofd voel drukken, strek ik mijn lichaam en ga recht overeind zitten. Ik wrijf hierna in mijn ogen en kijk hem dan glimlachend aan.
    "Ik weet niet hoelang je erover doet om je klaar te maken." Hoor ik hem hierna zeggen.
    Ik denk even na over deze woorden. Ik wil mijn haar nog even doen, me omkleden en wat make-up. Als ik op schiet ben ik er hooguit een lang halfuurtje mee bezig.
    "Nu douchen lijkt me een goed idee," zeg ik toch, niet wetend hoe lang we onder de douche zullen staan. Aan onze vorige keren, weet ik dat het wel een stukje langer duurt dan mijn gebruikelijke douches.
    Ik druk mijn lippen nog vlug op die van hem en kijk hem dan grinnikend aan.
    "En trouwens, ik doe er vast niet zo heel lang over om me om te kleden. Mijn stijltang en krultang heb ik namelijk niet eens meegenomen." zeg ik dan lachend en geef hem een vriendschappelijke stomp tegen zijn schouder voordat ik het bed uitstap.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik weet wel dat het niet had gehoeven, maar ik vond dat hij wel bij je past. Een bloemenkransje voor mijn prinses."
    Giechelend bloos ik en kus hem zacht terug. Ik leg mijn armen even om zijn hals en kijk hem verliefd aan.
    "Ik hou gewoon van je."
    Ik grinnik.
    "En dat kon je niet zeggen zonder dat je die armband moest kopen?"
    Lachend schud ik mijn hoofd en druk mijn lippen liefdevol op de zijne.
    "Maar ik hou ook van jou. Met of zonder armband."
    Ik druk mijn lichaam even tegen het zijne om de kus iets passioneler te maken en lach tegen zijn lippen aan. Liefdevol kijk ik hem aan en zucht verliefd.


    Rey

    "Nu douchen lijkt me een goed idee."
    Zacht kus ik haar terug en moet lachen wanneer zij lacht.
    "En trouwens, ik doe er vast niet zo heel lang over om me om te kleden. Mijn stijltang en krultang heb ik namelijk niet eens meegenomen."
    Ik barst in lachen uit en geef haar een kusje. Ik volg haar voorbeeld en stap het bed uit. Ik doe even een boxer aan en loop naar de badkamer.
    "Volgens mij heb ik wel iets dat je kan helpen."
    Ik haal een stijltang boven, redelijk oud, maar nooit gebruikt. Lachend geef ik ze aan Faye.
    "Ik weet het, het is antiek, maar ik heb ze nooit gebruikt, raar genoeg."
    Ik grinnik even.
    "Ooit van Cam gekregen voor kerstmis toen ze mijn haren te lang vond."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Volgens mij heb ik wel iets dat je kan helpen." Met mijn ogen volg ik zijn beweging en kijk dan lachend toe hoe hij een stijltang in mijn handen duwt.
    Eraan te zien is hij redelijk oud, veel ouder dan de mijne in ieder geval, maar veel maakt me dat niet uit. Toch verbaasd het me dat hij er één heeft.
    "Ik weet het, het is antiek, maar ik heb ze nooit gebruikt, raar genoeg. Ooit van Cam gekregen voor kerstmis toen ze mijn haren te lang vond." Lachend kijk ik hem aan en druk mijn lippen dan teder op die van hem.
    "Probeer je nu maar uit deze situatie te redden, ja." zeg ik lachen en tik hem op zijn neus waarna ik het bed uitstap en mijn ondergoed aantrek. De stijltang leg ik netjes neer voor zo direct.
    "Je had lang haar?" vraag ik dan nieuwsgierig, het me niet in kunnen beelden. Ergens moet ik toch lachen erom.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Probeer je nu maar uit deze situatie te redden, ja. Je had lang haar?"
    Ik grinnik en knik.
    "Geen foto's, gelukkig, maar Cam zal je er met veel plezier aan herinneren. Ik zou er niet eens van verschieten als zij wél foto's heeft. In mijn slaap genomen ofzo."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Het zag er vreselijk uit."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [I'm off (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geen foto's, gelukkig, maar Cam zal je er met veel plezier aan herinneren. Ik zou er niet eens van verschieten als zij wél foto's heeft. In mijn slaap genomen ofzo." Ik moet lachen door zijn opmerking en stap op hem af. Ik ga op mijn tenen staan zodat ik mijn lippen kort op die van hem kan drukken.
    "Het zag er vreselijk uit." Lachend haal ik mijn schouders op en wrijf met de rug van mijn hand langs zijn wang heen, hierna doe ik wat afstand en grinnik nog even.
    "Dat valt vast wel mee." zeg ik grinnikend, niet wetend of ik wel helemaal gelijk heb, maar beloof mezelf dat ik het zeker aan Cam ga vragen als ik het niet vergeet.
    Ik neem een handdoek vast en gooi daarna een andere naar Rey toe.
    "Voor die tijd was het vast hartstikke normaal en zag je er heel knap uit." vervolg ik mezelf en wandel dan heupwiegend naar de badkamer toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat valt vast wel mee. Voor die tijd was het vast hartstikke normaal en zag je er heel knap uit."
    Ik grinnik even.
    "Stop ermee," zeg ik verwijfd.
    "Je doet me blozen."
    Ik giechel meisjesachtig en volg haar lachend naar de badkamer. In het voorbijlopen geef ik een tikje op haar kont en druk mijn lippen even op de hare. Ik draai de kraan van de couche alvast open terwijl ik mijn boxer weer uittrek.
    "Weet je wat we vergeten te kopen zijn? Douchegel en shampoo. Ik heb alleen mannenspullen."
    Ik grinnik even.
    "Oeps."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Stop ermee, je doet me blozen." Grinnikend loop ik naar de badkamer en wanneer hij me voorbijloopt drukt hij zijn lippen kort op die van mij. Ik trek een klein pruillipje als hij de kus afbreekt en kijk toe hoe hij de douchekraan aanzet.
    "Weet je wat we vergeten te kopen zijn? Douchegel en shampoo. Ik heb alleen mannenspullen." Ik haal lachend mijn schouders op.
    "Maakt niet uit," zeg ik vlug.
    Natuurlijk ben ik niet zonder spullen weggegaan. Heb enkele kleren meegenomen, maar ook mijn toilettas. Huppelend loop ik terug de slaapkamer in en haal het rozegestipte tasje uit mijn rugzak waarna ik weer terugloop. Mijn haren zijn net al gewassen, dus dat is op zich niet meer nodig, maar de douchegel haal ik er wel uit. Ik duw de witte tube met goud en zwart versierde letters in Rey zijn handen en kijk hem dan tevreden aan.
    "Daar heb ik van te voren al over nagedacht hoor." zeg ik glimlachend en plaats mijn lippen nog op die van hem voordat ik de douche instap.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Maakt niet uit. Daar heb ik van te voren al over nagedacht hoor."
    Ik kijk haar na wanneer ze naar de slaapkamer gaat, en glimlach wanneer ik zie wat ze vastheeft.
    "Slimme Faye."
    Ik stap bij haar in de douche en leg mijn armen om haar heen. Plagerig druk ik een kusje in haar hals, en druk dan teder mijn lippen op de hare. Glimlachend kijk ik haar aan.
    "We zullen je eens proper maken."
    Grinnikend vorm ik mijn handen tot kommetjes, die ik laat vollopen met water, en laat het water over haar lichaam druppen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Slimme Faye. We zullen je eens proper maken." Ik kijk hem grinnikend aan.
    En waarna hij een paar keer het water om mijn lichaam heeft laten lopen, kets ik met mijn hand tegen de rug van zijn hand aan, waardoor het water omhoog schiet en daarna weer op de badtegels valt.
    "Hé, wat doe je?" zeg ik plagend en steek uitdagend mijn tong uit, voel de druppels water op mijn tong vallen en kijk hem lachend aan.
    Vlug doe ik nog een stapje van hem af en pak dan de tube douchegel beet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hé, wat doe je?"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Je bent echt zo stout."
    Ik moet nog harder lachen om hoe fout dat dan weer klonk.
    "Ik ben net een klein kind."
    Grinnikend kijk ik hoe ze de douchegel neemt.
    "Wil je dat ik je inzeep?"
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je bent echt zo stout." Ik tik hem grinnikend op de neus en open de dop van mijn douchegel.
    Ergens vraag ik me toch af op welke stout hij doelt, maar houd wijs mijn mond en geniet van de warme stralen die over mijn rug glijden.
    "Ik ben net een klein kind." zegt hij daarna. Ik druk mijn lippen kort op de zijne en prik hem plagend in zijn buik.
    "Valt mee hoor." zeg ik geruststellend en haal mijn hand even door mijn haren heen.
    "Wil je dat ik je inzeep?" Zonder nog iets te zeggen druk ik wat in de tube zodat ik zelf wat in mijn handen heb en geef hem daarna aan hem.
    "Maar natuurlijk, als jij dat wilt." Ik smeer mijn handen met het gel in en teken een hartje op zijn borstkas, het schuim dat het gel maakt, zorgt ervoor dat het zichtbaar is. Lachend druk ik mijn lippen nog teder op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga slapen, ik antwoord morgenmiddag wel, als je het niet erg vindt? Ik ben stikkapot]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.