• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Heh? Ik begrijp je niet helemaal. Mensen kijken."
    Ondertussen is ze gestopt met dansen en heeft ze een van mijn handen vast. Ik kijk met een liefdevolle glimlach toe hoe ze een lokje haar achter haar oor stopt. De glimlach verandert in een subtiele grijns.
    Ik trek haar helemaal tegen me aan en breng mijn lippen naar haar oor.
    "Ze vragen zich af waarom zo'n sul als ik met zo'n mooi meisje als jij mag dansen," fluister ik lachend. "Sluit gewoon je ogen als het je stoort."
    Ik druk een zachtje kusje op haar wang en breng ons handen naast ons om op die manier verder te dansen. Ik probeer minimaal te bewegen zodat ze zich niet al te veel hoeft te generen. Ik ben er namelijk ook niet echt een held in.
    "En wat ik daarnet bedoelde, is dat wat jij net zei dan wel een heel stuk romantischer is dan wat ik zei, maar ik ben er zeker van dat ik betere massages kan geven dan jij," fluister ik geamuseerd. "Zal ik het bewijzen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "En de eerste die jou een hoer durft noemen, mep ik het ziekenhuis in," Het raakt me dat hij zo doet. 'het is best onmodgelijk me hoer te noemen aan gezien jij mijn eerste was.' Antwoord ik zacht.

    Fedea

    "Ze vragen zich af waarom zo'n sul als ik met zo'n mooi meisje als jij mag dansen."
    Lachend rol ik mijn ogen.
    "Vast niet. Je bent echt bevooroordeeld, Trey."
    "Sluit gewoon je ogen als het je stoort."
    Gedwee sluit ik mijn ogen en dans een beetje mee. Zo lijkt het nog meer alsof alleen hij en ik op de wereld zijn.
    "En wat ik daarnet bedoelde, is dat wat jij net zei dan wel een heel stuk romantischer is dan wat ik zei, maar ik ben er zeker van dat ik betere massages kan geven dan jij. Zal ik het bewijzen?"
    Ik giechel zachtjes wanneer hij begint te fluisteren.
    "Een massage? Zomaar aangeboden?"
    Ik open mijn ogen en kijk hem geamuseerd aan.
    "Dat sla ik niet af."
    Ik bijt even op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Het is best onmogelijk me hoer te noemen aan gezien jij mijn eerste was," zegt ze zacht.
    Ik knik even en verlos mijn greep op het stuur. Pas nu besef ik dat ik dat steviger had vast genomen. Gelukkig zijn we bijna thuis.
    "En daar voel ik me nog steeds vereerd om," geef ik rustig toe. "En stiekem hoop ik dat ik ook je laatste mag zijn."
    Ik merk dat er een kleine blos op mijn wangen verschijnt en ben dankbaar dat ik mijn ogen nu even op de weg moet houden.

    Atreyu

    "Een massage? Zomaar aangeboden? Dat sla ik niet af."
    Ik grinnik even. Dat kan ik best geloven. Als ik merk dat ze op haar lip bijt, druk ik mijn lippen teder op de hare. Ik zou niet willen dat ze zich bezeert.
    "Nee, niet zomaar. Met heel veel liefde aangeboden," verbeter ik haar geamuseerd.
    Als ik in haar ogen kijk, voel ik mijn hart lichtjes sneller slaan. Ze heeft er waarschijnlijk geen idee van wat ze met me doet. Volgens mij zou ik letterlijk stikken mochten ze haar weer zo plots bij me weg rukken. Dat laat ik nooit meer gebeuren.
    "Maar dan moeten we wel nog even een mobiel halen, en dan kunnen we naar huis," zeg ik met een zachte glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "En stiekem hoop ik dat ik ook je laatste mag zijn." Ik kijk op. 'Dat hoop ik ook.' Als hij de auto parkeerd pak ik zijn hand en zorg ervoor dat hij me aan kijkt. 'Ik hou van je.' Dan kus ik hem zacht.

    Fedea

    "Nee, niet zomaar. Met heel veel liefde aangeboden."
    Ik grinnik.
    "Dat klinkt zo mogelijk nog beter."
    "Maar dan moeten we wel nog even een mobiel halen, en dan kunnen we naar huis."
    Ik knik zacht en druk een kusje op zijn lippen.
    "Laten we dan maar gaan."
    Ik verstrengel onze vingers en maak aanstalten om verder te wandelen. Met elke minuut lijk ik steeds meer en meer verliefd te worden, als dat nog mogelijk is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik heb nog maar net de motor uitgeschakeld en de handrem op gezet als ik Madeline's hand op de mijne voel. Bijna meteen kijk ik haar aan.
    "Ik hou van je," zegt ze onverwachts.
    Ik glimlach tegen haar lippen aan als ze me kust. Voorzichtig leg ik mijn vrije hand op haar gezicht en streel haar wang met mijn duim.
    "Ik ook van jou," fluister ik. "Maar waar heb ik dat plots aan verdiend?"
    Vragend kijk ik haar aan.

    Atreyu

    "Laten we dan maar gaan."
    Ik volg haar gewillig als ze verder wandelt. Met haar hand in de mijne, voel ik me alsof ik onoverwinnelijk ben. Mijn blik glijdt steeds naar haar toe en ik besef nu pas dat ik het type geworden ben waarin ik in films altijd zo'n hekel had. Het type waarvan ik nooit geloofde dat zulke jongens echt bestaan. Ik grinnik even om mezelf. Nog nooit in mijn leven heb ik me zo vergist. Ik ben zo op haar gefocust, dat ik bijna de juiste winkel voorbij loop. Net op tijd weet ik haar nog binnen te trekken.
    "Zal ik helpen kiezen of kan je het alleen?" lach ik.
    Ik ken Fedea. En Fedea weet wat ze mooi vindt. Nog iets dat ik bewonder. Ikzelf ben eerder de eeuwige twijfelaar als het op zulke dingen aakomt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Maar waar heb ik dat plots aan verdiend?" Ik glimlach. 'Omdat je zo geweldig lief bent.' Dat hij zij dat hij mijn laatse wilde zijn had ik ten eerste niet verwacht en ten tweede was het zo ongelovelijk lief van hem

    Fedea

    "Zal ik helpen kiezen of kan je het alleen?"
    Ik trek hem dicht tegen me aan.
    "Blijf jij maar lekker hier, en help me desnoods met kiezen."
    Glimlachend druk ik een kus op zijn wang en kijk naar het assortiment gsm's. Sowieso een camera, niet al te veel prulletjes, niet te duur...
    Na enkele minuten kijk ik naar Trey.
    "Klaar."
    Ik wijs even naar een zwarte Samsung Corby, van zo'n 120 euro.
    "En nog net in mijn budget. Wat ben ik goed."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik weet het niet, Faye. Mij maakt het niet uit. Wat je ook doet, ik blijf je mooi vinden." Ik draai glimlachend mijn hoofd naar hem om en plaats mijn lippen teder op die van hem. Mijn wangen voel ik lichtjes rood kleuren door zijn opmerking.
    "Dat is lief van je," zeg ik zachtjes terug en druk nog een klein kusje op zijn lippen.
    Ik bijt even op mijn lip om iets te verzinnen om met mijn haar te doen voor vanavond en besluit dan maar gewoon als eerste mijn haar te stijlen en het later weer verder te zien. Als ik dit eenmaal klaar heb, maak ik vlug iets van mijn haren na een aantal mislukte pogingen van een knot.
    Tevreden kijk ik naar het eindresultaat en berg de stijltang hierna netjes weer op. Hier en daar poeder ik mezelf wat onder, doe wat mascara en oogpotlood op, maar vind het dan wel weer genoeg. Kijk met redelijke genoegen naar mijn spiegelbeeld.
    "Al klaar meneer?" vraag ik dan al glimlachend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat is lief van je."
    Glimlachend kijk ik haar aan. Wanneer ze bloost, grinnik ik even. Wat is ze schattig. Ik kijk naar haar wanneer ze klaar is.
    "Wauw, ziet er goed uit."
    Ik loop naar de keuken op iets te gaan drinken.
    "Al klaar meneer?"
    Ik loop weer naar de woonkamer en knik.
    "Ik ben al een tijdje klaar, hoor."
    Lachend ga ik achter haar staan en leg mijn armen om haar middel.
    "Heb jij misschien Faye gezien? Ze stond hier net, maar jij bent veel knapper."
    Ik druk plagerig een kusje op haar wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik ben al een tijdje klaar, hoor. Heb jij misschien Faye gezien? Ze stond hier net, maar jij bent veel knapper." Glimlachend kijk ik hem aan en haal mijn hand voorzichtig door mijn haar.
    Ik plaats mijn lippen op die van hem en haal dan mijn schouders op.
    "Nee, geen idee waar ze is." zeg ik grinnikend en kijk hem verliefd in de ogen aan. Ik gun hem nog een eskimokusje en por hem dan zachtjes in zijn buik. Ik zoek mijn weg naar de keuken om iets te drinken in te schenken voor mezelf.

    [Ik ga nooit meer naar de kapper, ):]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Hoezo? :C]

    Rey

    "Nee, geen idee waar ze is."
    Breed lachend kijk ik haar aan.
    "Nou, pech voor haar. Ik vind jou toch veel leuker."
    Grinnikend volg ik haar naar de keuken.
    "Sorry, ik vergat het te vragen of je ook iets wou."
    Ik druk een kusje op haar slapen en leun tegen het aanrecht.
    "Weet jij nog iets om de tijd te doden?" zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mijn haar is zo kort nu en ik had nooit van m'n levensdagen een pony moeten nemen. Echt wat bezielde me.]

    Faye
    "Nou, pech voor haar. Ik vind jou toch veel leuker." Een tikkeltje beledigd kijk ik hem aan en grinnik.
    "Nou, bedankt hoor." zeg ik grijnzend en neem een slok van mijn drinken.
    "Sorry, ik vergat het te vragen of je ook iets wou." Ik laat mijn ogen subtiel over zijn kleding glijden en knik goedkeurend, voel zijn lippen tegen mijn slapen drukken. Hierna haal ik mijn schouders op. Ik heb zelf immers ook twee handen om drinken te kunnen pakken.
    "Weet jij nog iets om de tijd te doden?" Ik bijt even op mijn onderlip en kijk dan even op de klok. We hebben nog wel even.
    "We kunnen, eh," Ik leun iets tegen het aanrecht aan en laat mijn ogen even naar mijn blote voeten glijden en kijk dan weer op.
    "We kunnen nog even de stad ingaan of we gaan gezellig ganzenborden." Dat laatste zeg ik voor de grap en plaats mijn lippen teder op die van hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ach, het valt vast wel mee ^^]

    Rey

    "Nou, bedankt hoor."
    Ik grinnik.
    "Graag gedaan."
    "We kunnen, eh. We kunnen nog even de stad in gaan, of we gaan gezellig ganzenborden."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Ganzenborden? Ik weet niet of ik dat heb, maar ik heb wel Monopoly?"
    Zacht kus ik haar terug en kijk haar geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.