• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Dan wordt het de roze."
    Ik kus haar met even veel gevoel terug en trek haar tegen me aan. Ik glimlach wanneer ze me aankijkt en knuffel haar even.
    "Goede keuze," zeg ik zacht.
    Ik druk nog een kusje op haar neus.
    "Dan ga ik me ook even aankleden," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Goede keuze. Dan ga ik me ook even aankleden." Ik wrijf mijn neus nog even na en kijk hem dan glimlachend aan.
    "Maar natuurlijk," antwoord ik zachtjes terug en plaats mijn lippen nog kort op die van hem. Hierna pak het roze jurkje van het bed af.
    Ik droog mijn lichaam nog even na met de handdoek en doe hierna schoon ondergoed aan. Neuriënd trek ik het jurkje over mijn hoofd en wrijf zuchtend over mijn benen heen als ik geduldig wacht op het heet worden van de stijltang.
    "Hoe zal ik mijn haren doen?" vraag ik dan ongeduldig aan Rey om de tijd wat korter doen lijken en kijk hem glimlachend vanuit mijn ooghoeken aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Maar natuurlijk."
    Ik kus haar nog even terug en loop naar mijn kamer om mijn kleren te halen en me verder af te drogen. Ik gooi de handdoek bij de vuile was en loop de woonkamer weer binnen.
    "Hoe zal ik mijn haren doen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Mij moet je dat niet vragen, ik ken daar niets van."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [I'm off ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Mij moet je dat niet vragen, ik ken daar niets van." Ik trek mijn wenkbrauw even op en grinnik dan.
    "Ah, door het feit dat je een stijltang bezit, had ik dat toch wel verwacht, stiekem." zeg ik lachend en kijk even of hij al warm genoeg is.
    Ik maak een goedkeurend knikje en haal de tang hierna door mijn haren. Het stoom blaast er vanaf, maar veel interesseert me dat niet.
    Ik leg de stijltang even naar en haal mijn hand dan door mijn haren.
    "Omhoog, los, staart, vlecht." noem ik zowaar wat dingen op en ga dan weer verder met waarmee ik bezig was.

    [Ben naar m'n werk toe, rond 9 uur wel terug. x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ah, door het feit dat je een stijltang bezit, had ik dat toch wel verwacht, stiekem."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, niet bepaald."
    "Omhoog, los, staart, vlecht."
    Ik zucht en kijk haar lachend aan.
    "Ik weet het niet, Faye. Mij maakt het niet uit. Wat je ook doet, ik blijf je mooi vinden."
    Ik druk een kusje op haar wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chaim schreef:
    Madeline

    Ik bloos licht en zeg Atreyu en Fedea gedag. Ik heb geen enkel besef van tijd maar ik gok op ergens rond het middag uur. 'Zullen wij ook maar verder gaan?' Stel ik voor en kijk Irial vragend aan.

    Colfer schreef:
    Fedea

    "Ik weet wel dat het niet had gehoeven, maar ik vond dat hij wel bij je past. Een bloemenkransje voor mijn prinses."
    Giechelend bloos ik en kus hem zacht terug. Ik leg mijn armen even om zijn hals en kijk hem verliefd aan.
    "Ik hou gewoon van je."
    Ik grinnik.
    "En dat kon je niet zeggen zonder dat je die armband moest kopen?"
    Lachend schud ik mijn hoofd en druk mijn lippen liefdevol op de zijne.
    "Maar ik hou ook van jou. Met of zonder armband."
    Ik druk mijn lichaam even tegen het zijne om de kus iets passioneler te maken en lach tegen zijn lippen aan. Liefdevol kijk ik hem aan en zucht verliefd.


    Atreyu

    "En dat kon je niet zeggen zonder dat je die armband moest kopen? Maar ik hou ook van jou. Met of zonder armband."
    Ik maak zonder dat ik er wat aan kan doen een klein "hmm" geluidje als ze haar zoete lippen op de mijne drukt en ik haar lichaam dichter tegen het mijne voel. Mijn armen glijden steviger om haar middel zodat ze niet meer weg kan. Al betwijfel ik het dat ze dat zou willen.
    "Nee, dat hoefde niet. Maar soms heb ik het gevoel dat woorden niet genoeg zeggen. Ik dacht misschien helpt dit een beetje."
    Ik laat een arm om haar middel vandaan glijden en neem haar hand in de mijne. Vervolgens breng ik ze tussen onze gezichten in zodat ik de armband kan bekijken.
    "Hij staat je prachtig," fluister ik glimlachend.
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare.

    Chaim schreef:
    Madeline

    "Al enig idee wat je gaat zingen vanavond?" Ik kijk naar hem en denk even na. 'ik heb werkelijk geen idee.' Grinnik ik en knijpn een oog dicht tegen de zon die er even in scheen. 'Misschien kunnen we wel een duet doen?' Glimlach ik en kijk naar hem. 'Ik heb je namelijk nog maar één keer horen zingen.'


    Irial

    "Ik heb werkelijk geen idee. Misschien kunnen we wel een duet doen? Ik heb je namelijk nog maar één keer horen zingen."
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Een duet? Dat heb ik nog nooit gedaan," antwoord ik eerlijk. Ik denk even na en frons mijn wenkbrauwen met een lachje als ik me herinner dat ik dat wel al gedaan heb. "Nou, wel. Eén keer met Atreyu, om te gekken. Maar die lyrics bespaar ik je," grinnik ik.
    Ik laat haar hand los als we bij de wagen zijn zodat ik hem kan ontgrendelen. Snel loop ik naar de passagierskant om het portier voor Madeline te openen.
    "Ken jij leuke duets dan?" vraag ik met een kleine grijns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nee, dat hoefde niet. Maar soms heb ik het gevoel dat woorden niet genoeg zeggen. Ik dacht misschien helpt dit een beetje."
    Ik giechel zachtjes en druk een kusje op zijn lippen.
    "Aan jou heb ik al meer dan genoeg," fluister ik en kijk hem verliefd aan.
    "Hij staat je prachtig."
    Lipbijtend kijk ik naar de armband en knik even.
    "Dank je," zeg ik zacht.
    Ik leg mijn beide armen om zijn hals wanneer hij me kust en kus hem zo liefdevol mogelijk terug.
    "Ik hou van je," fluister ik tegen zijn lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik bedankt hem voor het openen van mijn deur. "Ken jij leuke duets dan?" Ik schud mijn hoofd. ' Zo 1 2 3 weet ik er even geen.' Geef ik toe en doe mijn gordel om. 'Heb jij iets in gedachten?'

    Atreyu

    Ik vind het heerlijk hoe ze haar armen om mijn hals legt.
    "Ik hou van je," fluistert ze na een liefdevolle kus tegen mijn lippen aan.
    Ik glimlach en kus haar nog een keer. Mijn beide armen zijn weer om haar middel gegleden.
    "En ik van jou. Krijg ik nu ook een armband?" grinnik ik.
    Ik kijk haar lachend in de ogen en laat mijn blik vluchtig over haar gezicht glijden. Hij blijft even bij haar lippen hangen maar al snel zoek ik haar blauwe kijkers weer op. Ze is prachtig. Ik zou voor geen geld ter wereld nog een ander willen. Ik kan het niet laten nog een kusje op haar lippen te drukken.
    "Je bent mijn wereld, Fé," fluister ik.

    Irial

    "Zo 1 2 3 weet ik er even geen. Heb jij iets in gedachten?"
    Ik denk even na terwijl ik de sleutels in het contact stop en de motor aan leg. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht.
    "Nou, er is dat ene liedje uit Moulin Rouge. Datgene dat ze op die olifant zingen, als hij haar probeert te verleiden. Maar het probleem is dat zij een hoer is in die film," grinnik ik.
    Voor ik gas geef, druk ik nog snel een kusje op haar lippen. Voor de duidelijkheid, ik noem haar dus geen hoer. Ik maak net duidelijk dat ze dat niet is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "En ik van jou. Krijg ik nu ook een armband?"
    Verontschuldigend kijk ik hem aan.
    "Ik ben niet zo rijk als jij, sorry."
    Ik bijt even op mijn lip en sla mijn ogen neer. Wanneer ik zijn ogen op mijn huid voel branden, kijk ik hem weer aan.
    "Je bent mijn wereld, Fé."
    Ik voel dat ik rood word en giechel even.
    "Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen," zeg ik zacht, en druk mijn lippen teder op de zijne.
    "Maar ik kan het niet. Mijn wereld is niet voldoende om te zeggen hoeveel je voor me betekent."
    Verliefd kijk ik in zijn mooie ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Nou, er is dat ene liedje uit Moulin Rouge. Datgene dat ze op die olifant zingen, als hij haar probeert te verleiden. Maar het probleem is dat zij een hoer is in die film," Ik schiet in de lach. 'Straks gaan ze nog verkeerde dingen denken.' Antwoord ik. 'maar misschien moeten we thuis maar even kijken welk liedje leuk is.' Het was zo eenvouwdig irial zijn huis nu ook echt als mijn 'thuis' te zien en het ook ons of mij 'huis' te noemen.

    Atreyu

    Ik grinnik als ze giechelt. Het maakt haar nog aantrekkelijker dan anders.
    "Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. Maar ik kan het niet. Mijn wereld is niet voldoende om te zeggen hoeveel je voor me betekent."
    Ik schiet in de lach en verplaats onbewust mijn voeten steeds weer een beetje als ik muziek hoor. Het kan me niet schelen dat ik met haar sta te dansen op straat, dat er mensen kijken. Ik dans met haar waar ik wil. Ik heb niks te verbergen.
    "Deze ronde krijg je toe, Fé, maar je kunt me niet overal overtreffen," zeg ik geamuseerd.
    Ik trek haar wat dichter tegen me aan en beweeg gewoon verder. Met mijn ogen daag ik haar uit te vragen wat ik precies bedoel.

    Irial

    "Straks gaan ze nog verkeerde dingen denken. Maar misschien moeten we thuis maar even kijken welk liedje leuk is."
    Ik knik en glimlach terwijl ik me op het verkeer concentreer.
    "Ja, goed idee," antwoord ik. "Misschien kan jij wat opzoeken op internet terwijl ik met je haren bezig ben," stel ik voor.
    Ik vind het ergens een gek idee. Nooit gedacht dat ik ooit de haren van mijn vriendin zou verven. Maar ergens lijkt het me wel leuk ook. Echt even een moment met elkaar. Niet dat we anders veel van elkaar gescheiden zijn.
    "En de eerste die jou een hoer durft noemen, mep ik het ziekenhuis in," beloof ik haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Deze ronde krijg je toe, Fé, maar je kunt me niet overal overtreffen."
    Ik ga dichter tegen hem aan staan en merk hoe hij zachtjes begint te dansen. Lachend beweeg ik mee, maar kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Heh? Ik begrijp je niet helemaal."
    Grinnikend blijf ik zachtjes verderdansen, tot ik merk dat er mensen naar ons kijken. Met een rood hoofd blijf ik stilstaan, en neem zijn hand in de mijne.
    "Mensen kijken," fluister ik zacht, en stop een pluk haar achter mijn oor.
    Ik wiebel wat ongemakkelijk op mijn voeten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.