• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "En dan is het mijn schuld dat we te klef zijn."
    Ik lach even en sluit mijn ogen weer. Als ze nu stoppen met praten, val ik zo in slaap. Ik doe moeite om wakker te blijven en geeuw nog een keer. Onmogelijk dat ik het vanavond vol ga houden. Misschien was het inderdaad beter geweest als we thuis waren gebleven en wat hadden geslapen.
    "Hoe lang zijn jullie al samen?"
    Zwijgend luister ik verder naar de conversatie, en begin zelf uit te tellen hoelang Trey en ik al samen zijn. Nog niet lang genoeg, naar mijn zin.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik kus Irial terug en kijk op als Atreyu vraagt hoelang we al samen zijn. Ik denk even na. 'Dat weet ik eerlijk gezegt niet precies.' Antwoord ik en denk diep na. Met de audities hadden we al wat, hoelang was het al geleden dat hij me in het park vond? Als ik zo zeg 'vond' klinkt het alsof ik een straat kat ben met een nieuw huis.

    Irial

    "Dat weet ik eerlijk gezegt niet precies."
    Ik zucht opgelucht als ik niet de enige blijk te zijn die het me niet exact kan herinneren. Ik heb haar meegenomen uit het park, maar volgens mij duurde het wel een dag of twee voor we gekust hebben. Of niet?
    "Zo'n tweetal weken, denk ik," zeg ik twijfelend. "De tijd vliegt als ik bij haar ben," voeg ik er aan toe. "Het is een begin, niet?" grinnik ik.
    Ik kijk naar Madeline en glimlach.
    Ik weet wel nog die avond met het vanilleijs.

    Atreyu

    Ik ben even afgeleid als ik Fedea hoor geeuwen. Misschien moeten we straks inderdaad nog maar een dutje proberen doen. Ik ben blijkbaar niet de enige die een beetje uitgeput is. Ik grinnik als ik er aan denk hoe dat komt.
    "Zo'n tweetal weken, denk ik. De tijd vliegt als ik bij haar ben. Het is een begin, niet?" antwoordt Irial uiteindelijk.
    Ik lach zachtjes en kijk naar Fedea. Bij ons is het ongeveer ook zoiets.
    "Ik snap wat je bedoelt man," lach ik naar Irial. "Ik geloof dat wij ervandoor gaan nu. We hebben afgesproken vanavond om acht uur aan de bioscoop. We zien jullie dan wel," zeg ik rustig.
    Ik kijk opnieuw naar Fedea en wacht tot ze opstaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Kreunen verlaten mijn lippen als hij zijn lippen op mijn borst plaatst. Ik bijt iets harder op mijn lip en mompel daarna zachtjes zijn naam. Ik beweeg met mijn heupen mee op zijn ritme en sluit mijn ogen van puur genot. Mijn lippen druk ik hierna op de zijne en kijk hem kort en verliefd in de ogen aan. Een kleine korte glimlach onderdruk ik en druk mijn vingers daarna in zijn bovenrug als een kreun mijn lippen verlaat. Voel mijn hoogtepunt aankomen, maar probeer deze nog even te onderdrukken, om te kunnen genieten van het moment.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik snap wat je bedoelt man. Ik geloof dat wij ervandoor gaan nu. We hebben afgesproken vanavond om acht uur aan de bioscoop. We zien jullie dan wel."
    Dankbaar kijk ik Trey aan en sta langzaam op, zonder zijn hand los te laten. Ik kijk even naar Irial en Madeline en glimlach.
    "Tot vanavond," zeg ik zacht.
    Ze zijn heel lief en zo, maar ik ben momenteel echt zo moe. Ik weet niet hoe het komt.
    "Eerst dan maar naar een andere winkel?" vraag ik zacht en kijk naar Trey.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    Aan haar gekreun merk ik dat ze er bijna is, en ik moet toegeven dat ik het ook niet lang meer volhoud. Ik druk mijn lippen even in haar hals, en kijk haar in de ogen. Ik plant kleine kusjes op haar lippen en haal mijn hand even door haar haren. Ik versnel het tempo van mijn heupen nog wat en kreun zacht haar naam als teken dat ik mijn hoogtepunt voel aankomen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik bloos licht en zeg Atreyu en Fedea gedag. Ik heb geen enkel besef van tijd maar ik gok op ergens rond het middag uur. 'Zullen wij ook maar verder gaan?' Stel ik voor en kijk Irial vragend aan.

    Faye
    Als ik ook hem mijn naam hoor kreunen, weet ik dat zijn hoogtepunt ook niet ver weg is. Daardoor laat ik me gaan en verlaat een luide kreun mijn lippen, hierna plaats ik deze vurig op de zijne om hem te kussen en laat me dan iets op het kussen zakken met mijn hoofd. Wanneer ik mijn hoogtepunt bereik sluit ik mijn ogen en kom schokkend klaar. Zacht druk ik mijn lippen nog even op zijn wang.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Gretig kus ik haar terug en leg mijn armen om haar heen om haar tegen me aan te trekken. Wanneer ik haar schokkend voel klaarkomen, is het voor mij ook zo ver. Ik smoor een luide kreun door haar te kussen, en laat me dan uitgeput naast haar neervallen. Met onregelmatige ademhaling kijk ik haar even aan en druk zacht mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Nadat ook hij is klaargekomen en ik hem naast me zie neervallen, grinnik ik zachtjes. Teder kus ik hem terug en haal dan een verdwaalde pluk haar uit mijn gezichtsveld weg. Ik onderdruk een opkomende geeuw en hijg zachtjes na.
    Ik laat mijn ogen op Rey steken en bestudeer hem kort, streel dan met mijn vingers langs zijn wang voordat ik mijn lippen nog kort op die van hem plaats.
    "Dat was me een nagerecht," zeg ik giechelend, als ik mijn stem terug gevonden heb en kijk hem grinnikend aan, mijn wangen lichtjes gekleurd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat was me een nagerecht."
    Ik grinnik even.
    "En dan zeggen ze dat nagerechten ongezond zijn, en vol calorien zitten. Hebben we mooi even het tegendeel bewezen."
    Lachend druk ik kleine kusjes op haar lippen, en leg mijn hand even op haar blozende wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "En dan zeggen ze dat nagerechten ongezond zijn, en vol calorien zitten. Hebben we mooi even het tegendeel bewezen." Ik voel mijn hart nog hevig na bonzen en grinnik instemmend. Die calorieën van de pizza van zonet, hebben we zeker al verbrand, niet dat het me veel zou interesseren eigenlijk.
    "Dat hebben we dan goed gedaan," zeg ik lachend en pak zijn hand beet, haak onze vingers in elkaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat hebben we dan goed gedaan."
    Ik grinnik en knik.
    "Heel goed."
    Ik druk mijn lippen op de hare en kijk haar verliefd aan.
    "Wij zijn gewoon goed."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Heel goed. Wij zijn gewoon goed." Ik grinnik zachtjes en trek me iets dichter tegen hem aan, sla de dekens om ons heen en zucht even.
    "Dat wist ik al." zeg ik grinnikend op zijn woorden en geef hem een eskimokusje. Stralend kijk ik hem aan en leg mijn hand voor mijn mond als ik moet gapen. Moe ben ik ondanks dat niet echt, meer uitgeput.
    "Hoe laat is het denk je?" vraag ik dan aan Rey. Een rare vraag, aangezien ik hier geen klok zie hangen of iets, maar gewoon het gevoel wil hebben dat we hier nog wel een tijdje kunnen liggen zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat wist ik al. Hoe laat is het denk je?"
    "Ben je moe?" vraag ik zacht.
    Ik leg mijn armen om haar heen, maar kijk eerst nog op mijn gsm hoe laat het is.
    "Vijf uur. We hebben nog tijd hoor, geloof me."
    Ik druk een kusje op haar kruin en kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.