• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Wanneer hij bij me binnendringt plaats ik mijn lippen zachtjes in zijn hals, knijp zachtjes in zijn hand en til mijn heupen iets op zodat ik hem enkel dieper in me voel. Een kreun verlaat mijn lippen, maar deze smoor ik door ze teder op die van Rey te plaatsen.
    "Ik kan het nog steeds niet geloven," mompel ik zachtjes, doelend op het feit dat we geen problemen meer zullen hebben met het feit dat Rey ergens toch te benoemen is tot onsterfelijk en ik niet. Glimlachend plaats ik mijn lippen weer zacht op die van hem, voordat hij nog antwoord kan geven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga slapen, antwoord mogenochtend wel ;3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    Door haar lippen op de mijne te drukken, smoort ze niet alleen haar gekreun, maar ook het mijne.
    "Ik kan het nog steeds niet geloven."
    Ik kijk haar even niet-begrijpend aan.
    "Wat?" fluister ik nadat ik de kus heb beeindigd.
    Ik plaats mijn lippen teder in haar hals, en stoot zachtjes in haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik kan niet wachten tot ik je straks mijn vrouw kan noemen," antwoordt Liam met een grijns. Ik knik glimlachend. "Ik hou van je."
    Ik lach breder als hij een kusje op mijn kruin drukt. Ik ga wat dichter tegen hem aan liggen en geniet van de warmte die zowel hij als de lakens me bezorgen.
    "Ik hou ook van jou," mompel ik slaperig.
    Ik ga nog snel op zoek naar zijn hand en verstrengel mijn vingers met de zijne. Ik probeer een geeuw te onderdrukken en grinnik even als ik me bedenk dat we net een stel peuters zijn, dat we nog een middagslaapje nodig hebben.
    Een loom gevoel komt over me heen en ik weet dat ik in slaap aan het vallen ben.

    Atreyu

    Ik grinnik als Fedea geeuwt. Volgens mij ligt ze haast op mijn schouder te slapen. Dat ik daarin wel eens gelijk zou kunnen hebben wordt me duidelijk als ze plots rechtop gaat zitten.
    "Waarom vragen we niet of ze meegaan? Ik denk niet dat de anderen het erg zouden vinden, of wel?"
    Ik glimlach en kijk haar trots aan, daar had ik niet eens aan gedacht. Als beloning druk ik een klein kusje op haar lippen. Dan richt ik me tot Irial en Madeline.
    "Fedea heeft gelijk, we zouden vanavond naar een karaokebar gaan met wat vrienden van ons. Kennen jullie Cam niet? Ze was ook op de audities. In elk geval, jullie mogen ook zeker komen, graag zelfs."

    Irial

    Ik glimlach zachtjes als Madeline mijn hand steviger vast neemt. Net wanneer ik naar haar kijk, schrik ik op van Fedea's stem. Ik begrijp er niet veel van, tot Atreyu wat verduidelijking brengt.
    Karaoke. Ik grinnik even. Dat kan nog leuk worden.
    Voor ik antwoord kijk ik naar Madeline. Ik kan de glimlach op mijn gezicht niet verstoppen.
    "Wat denk jij?" vraag ik rustig.
    Ik wrijf met mijn duim over de rug van haar hand.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Wanneer hij me trots aankijkt en een kusje geeft, laat ik tevreden mijn hoofd weer op zijn borst rusten.
    "Fedea heeft gelijk, we zouden vanavond naar een karaokebar gaan met wat vrienden van ons. Kennen jullie Cam niet? Ze was ook op de audities. In elk geval, jullie mogen ook zeker komen, graag zelfs."
    Ik knik zachtjes en sluit mijn ogen even. Het is zo verleidelijk nu even weg te doezelen, maar ik doe mijn best wakker te blijven. Zo subtiel mogelijk rek ik me even uit, en druk een kusje op Trey's wang. Als ik hier zo blijf zitten, val ik zeker in slaap, dus ga ik weer braafjes op mijn stoel naast hem zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat?" Wanneer hij zijn lippen in mijn hals plaatst, huiver ik van genot en sluit kort mijn ogen. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip en druk hem met mijn benen iets dichter tegen me aan.
    "Dit, dat we zonder problemen nu bij elkaar kunnen zijn." fluister ik zachtjes en til zijn kin dan iets omhoog om een tedere kus op zijn lippen te kunnen plaatsen.
    "Dat we ons geen zorgen meer hoeven te maken, nu." vervolg ik mezelf in mijn woorden als ik de kus voor een korte tijd afbreek en hem daarna weer vurig kus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Camargue haar rustige ademhaling en warm lichaam maken me moe en loom. Ik sluit mijn ogen en zweef ergens tussen wakker zijn en slapen in. Ik weet wat er gebeurd maar zie toch ook een soort van droombeeld.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Ja we kennen Cam ze is erg aardig. Maar zullen ze het niet erg vinden als wij ook ineens komen? ' vraag ik wat onzeker en kijk van Atreyu naar Fedea en blijf hangen bij Irial.

    Rey

    "Dit, dat we zonder problemen nu bij elkaar kunnen zijn. Dat we ons geen zorgen meer hoeven te maken, nu."
    Ik knik zacht. De woorden blijven in mijn keel zitten door de opwinding. Het enige dat ik kan doen, is haar kussen beantwoorden.
    Ik verhoog het tempo een beetje en kreun zacht haar naam. Mijn hand streelt weer over haar lichaam, en ik probeer zo weinig mogelijk mijn lippen van de hare te halen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik voel hoe Fedea zich uit rekt en vervolgens van mijn schoot afkruipt. Met een ruk draai ik mijn hoofd naar haar toe. Ik zet een grote pruillip op en trek grote ogen.
    "Mijn?" vraag ik op een kinderlijk toontje terwijl ik mijn armen naar haar uit steek.
    Ik neem even een pauze van het tafereel, maar hou wel mijn armen naar haar uitgestrekt, en kijk naar Madeline die terug praat.
    "Ja we kennen Cam ze is erg aardig. Maar zullen ze het niet erg vinden als wij ook ineens komen?"
    Ik schud mijn hoofd en grinnik. Ik zie Cam nog niet zo snel protesteren. En Eleanor ook niet echt.
    "Nee, volgens mij zijn ze meer van de instelling: hoe meer zielen, hoe meer vreugd," antwoord ik met een knipoog.
    Dan richt ik mijn aandacht weer op Fedea. Ik trek een schattige snoet en maak een grijpgebaar met mijn handen.

    Irial

    Ik luister stil naar de conversatie tussen Atreyu en Madeline. Ik ben opgelucht dat ze het goed met elkaar lijken te kunnen vinden. Niet dat ik daarover mijn twijfels had.
    Ik grinnik even als ik merk dat Atreyu met moeite zijn aandacht van Fedea af kan houden. Die twee zijn echt een schattig stel samen. Met een glimlach kijk ik naar Madeline en druk een kusje op haar hand als haar blik de mijne kruist.
    "Ik heb er wel zin in," zeg ik zachtjes. "Maar jij mag kiezen."
    Ik trek haar stoel wat dichter naar de mijne toe en druk een kusje op haar wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Doordat hij mijn naam uit kreunt word ik enkel maar meer opgewonden, zijn handen voel ik over mijn lichaam glijden en merk hoe hij het tempo wat opvoert. Ik slik even, maar beantwoord dan zijn kus, nog net voordat een kreun mijn lippen verlaat.
    Mijn lippen laat ik langs zijn slaap glijden en druk daar dan mijn lippen, waarna ik kusjes plaats in zijn hals en er soms even zachtjes bijt of zuig.
    Mijn handen laat ik bij zijn middel rusten, streel daarna over zijn wang en laat ze dan even door zijn haren gaan.

    [Ik ben even douchen, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Mijn?"
    Lachend kijk ik hem aan, en luister eerst verder naar de conversatie tussen hem en Maddie voor ik antwoord.
    "Ja we kennen Cam ze is erg aardig. Maar zullen ze het niet erg vinden als wij ook ineens komen?"
    "Nee, volgens mij zijn ze meer van de instelling: hoe meer zielen, hoe meer vreugd."
    Ik lach weer wanneer Trey me met een schattig snoetje aankijkt.
    "Trey," zeg ik grinnikend en schud mijn hoofd even.
    "Misschien vinden die het helemaal niet leuk als wij zo klef doen, en ik ben een beetje moe. Je zit nogal goed, en dan is het verleidelijk in slaap te vallen."
    Ik neem zijn hand in de mijne en knijp er even in. Verontschuldigend kijk ik naar Irial en Madeline.


    Rey

    Ik kijk haar opgewonden aan terwijl haar handen over mijn lichaam glijden en druk vrij ruw mijn lippen op de hare. Het weerhoudt me ervan steeds te kreunen. Ik laat mijn hand even op haar borst rusten en baan me al kussend een weg langs haar hals, om uiteindelijk mijn lippen even op haar borst te plaatsen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey. Misschien vinden die het helemaal niet leuk als wij zo klef doen, en ik ben een beetje moe. Je zit nogal goed, en dan is het verleidelijk in slaap te vallen."
    Ik blaas wat lucht door mijn gesloten lippen uit frustratie, waardoor ik eerder als een paard klink. Irial kennende zit hij zich waarschijnlijk zelf in te houden om klef te gaan doen met Madeline. Die jongen is nog romantischer ingesteld dan ik ben. Nou, ik ben eigenlijk helemaal niet romantisch ingesteld maar Fedea haalt die kant wel bij me naar boven. Ik maak een vuist en zwaai er lachend even mee naar Irial.
    "Niet eerlijk," mompel ik.
    Ik richt me terug naar Fedea en kijk haar rustig in de ogen.
    "Zullen we straks verder op zoek naar een mobiel? Volgens mij is hier nog wel een winkel in de buurt," zeg ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Het verbaasd me dat Irial mijn stoel met zulk gemak lijkt te verplaatsen maar ik focus me weer op wat hij zegt. 'Ik vind het wel een leuk idee. ' antwoord ik en glimlach even naar hem. Zijn hand is lekker warm en ik verstrengel mijn vingers met die van hem.

    Fedea

    Ik grinnik wanneer hij zijn vuist zwaait naar Irial.
    "Niet eerlijk."
    Lachend kan ik het niet meer tegenhouden, en ga weer op zijn schoot zitten. Ik druk een kusje op zijn wang.
    "Zullen we straks verder op zoek naar een mobiel? Volgens mij is hier nog wel een winkel in de buurt."
    Ik bijt even op mijn lip en knik zacht. Het zou nogal dom zijn mocht ik een fobie krijgen van gsm-winkels. Ik begraaf mijn gezicht in zijn hals en druk een kusje op zijn huid. Ik sluit mijn ogen even en zucht verliefd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik grinnik als ik merk dat ik zachtjes terug knik naar Fedea. Ik lach zachtjes als ze een kusje in mijn hals drukt.
    "En dan is het mijn schuld dat we te klef zijn," zeg ik lachend tegen Madeline en Irial.
    Ik druk een kusje op Fedea's kruin. Mijn hand streelt zachtjes haar rug. Ik laat mijn blik even naar het andere koppeltje glijden. Qua uiterlijk passen ze wel bij elkaar, ze zijn beiden niet echt in een hokje te stoppen, durven iets anders zijn. En de manier waarop Irial naar haar kijkt, herken ik maar al te goed. Mijn maatje heeft het goed te pakken.
    "Hoe lang zijn jullie al samen?" vraag ik rustig aan de twee.

    Irial

    "Ik vind het wel een leuk idee," antwoordt Madeline terwijl ze haar vingers met de mijne verstrengelt.
    Ik buig me naar haar toe en druk een kusje op haar lippen. En nog één, en nog één. Ik moet tussendoor even lachen om Atreyu's opmerking en kijk vanuit mijn ooghoeken hoe Fedea weer op zijn schoot gaan zitten is.
    Zij mag hem dan wel klef noemen, ik weet dat ik er ook behoorlijk wel mee kan. Glimlachend kijk ik Maddie aan.
    "Hoe lang zijn jullie al samen?"
    Ik kijk nog steeds naar Madeline terwijl ik in mijn hoofd een kleine rekensom maak.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.