• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Niet om van de situatie te profiteren, maar misschien doe je beter je kleren uit, dan komen er geen vlekken op," Ik knik. 'Goed idee. Ik pak wel een badjas die mag toch wel vies worden. Ik kleed me in mijn kamer uit en trek mijn oude badjas weer aan om vervolgens weer bij irial te gaan staan. 'Oke even kijken hoe het ookal weer werkt.' Ik pak de doos en lees de instructie.

    Liam

    "Misschien kan jij ondertussen ook kiezen wat je aandoet," Ik glimlach. 'Van mij mag jij vandaag bepalen wat ik draag dan zet ik wel koffie of thee wat jij wilt.' Antwoord ik en kus haar lippen zacht en teder.

    Fedea

    "Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik ga je gewoon een massage geven zodra we thuis zijn, meer niet."
    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan.
    "Ben je ziek ofzo?"
    Ik grinnik even.
    "Sinds wanneer doe je zo onschuldig? Dat is toch alleen als je iets te verbergen hebt."
    Ik por hem even in zijn zij.
    "Ik geloof er geen fluit van, maar ik weiger absoluut geen massage, wat de gevolgen ook mogen zijn."
    Uitdagend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Terwijl Madeline even naar een andere kamer gaat, start ik de laptop op. Ik zet hem op de wastafel. Als ze terug komt in een badjas, trek ik even een beteuterd gezicht.
    "Oké, misschien wilde ik wel profiteren," grinnik ik.
    Ik kijk hoe ze naast me komt staan de met de kleurspoeling.
    "Oke even kijken hoe het ookal weer werkt."
    Ik ga achter haar staan zodat ik over haar schouder de instructies mee kan lezen. Ik kan het niet laten haar haren over één schouder te leggen en een kusje in haar nek te drukken.

    Camargue

    "Van mij mag jij vandaag bepalen wat ik draag dan zet ik wel koffie of thee wat jij wilt."
    Ik kijk hem glimlachend en teken met één vinger cirkeltjes op zijn borstkas. Ik knipper onschuldig even met mijn wimpers. Het contrasteert erg met de kleine grijns die zich op mijn gezicht vormt.
    "Volgens mij weet je zelf wel wat jij gaat dragen als het van mij afhangt," grinnik ik. Ik druk plagerig enkele kusjes op zijn lippen.
    "Zwarte broek, wit hemd, niet volledig dichtknopen," fluister ik glimlachend tegen zijn lippen aan. "En dan maak ik mezelf ook de moeite waard voor je," voeg ik er met een liefdevolle lach aan toe.

    Atreyu

    "Ben je ziek ofzo? Sinds wanneer doe je zo onschuldig? Dat is toch alleen als je iets te verbergen hebt. Ik geloof er geen fluit van, maar ik weiger absoluut geen massage, wat de gevolgen ook mogen zijn."
    Ik grinnik als ze me port en kijk haar met een duistere glimlach. Ik kijk even naar mijn zij en dan weer naar haar.
    "Heb je me nou gepord?" vraag ik met een klein lachje.
    Zonder enige waarschuwing grijp ik haar vast en begin haar te kietelen. Het kan me niet schelen dat we in het midden van een winkelstraat staan. In feite maakt het dat voor mij nog wat leuker.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Heb je me nou gepord?"
    Grinnikend knik ik.
    "Ja, ik durf noga-"
    Mijn zin eindigt in een gil wanneer hij me begint te kietelen. Lachend probeer ik zijn handen weg te slaan, en wanneer dat niet lukt, probeer ik weg te lopen. Door het lachen lukt dit nog minder dan het wegslaan van zijn handen en ik geef het op.
    "Trey, niet doen," hik ik van het lachen.
    Mijn lichaam maakt spastische bewegingen van de kriebels en ik moet alleen maar harder lachen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Zwarte broek, wit hemd, niet volledig dichtknopen, En dan maak ik mezelf ook de moeite waard voor je," Ik kus haar terug en trek haar dicht tegen me aan. 'Je bent altijd de moeite voor me waard Cam. Al droeg je een vuilniszak ik zou je nog steeds prachtig vinden.' Mompelm ik gemeend en streel door haar rode lokken.

    Madeline

    "Oké, misschien wilde ik wel profiteren," Ik glimlach een beetje blozend. Irial legt mijn haar naar een kant en drukt wat kusjes in mijn nek. 'Als je wilt kan je wel gewoon me douchen want ik heb natuurlijk wél hulp nodig met het uispoelen van mijn haar.' Giechel ik en open de doos met verf. 'Het komt er op neer dat je deze twee flesjes mengt en het dan gewoon in mijn haar smeert en het laat in trekken voor 20 minuten.' Leg ik hem uit. 'Dat is makkelijk toch?'

    Atreyu

    Ik lach me rot, gewoon door het feit dat ze tegenspartelt en volgens mij ook nog eens een poging doet om weg te lopen.
    "Trey, niet doen."
    Ik grinnik even en kietel nog wat harder. Ik trek haar wat dichter naar me toe terwijl ik verder kriebel.
    "Sorry, zei je wat? Ik hoor je namelijk niet zo goed doorheen dat aanstekelijk gelach van je," zeg ik geamuseerd.
    Ik heb hier zoveel plezier in, dat ze er helemaal niks aan kan doen maakt het alleen maar beter. Iedereen heeft wel een sadistisch kantje, toch?

    Camargue

    "Je bent altijd de moeite voor me waard Cam. Al droeg je een vuilniszak ik zou je nog steeds prachtig vinden."
    Ik schud lachend mijn hoofd terwijl hij door mijn haren streelt. Met een brede lach en fonkelende ogen kijk ik hem aan.
    "Voor jou doe ik heus wel wat meer moeite dan een vuilzak aantrekken," verzeker ik hem. "Ookal belanden mijn kleren meestal op de grond," grinnik ik.
    Ik steel nog een paar kusjes van hem en maak me dan voorzichtig los uit zijn omhelzing.
    "Ik ga naar Eleanor," zeg ik zachtjes. "Tot straks, Liam. Ik hou van je," voeg ik er nog aan toe.
    Ik druk nog een laatste kusje op zijn lippen en loop dan naar de woonkamer om mijn schoenen aan te doen. Twee minuutjes later sta ik aan Eleanor's flat op de deur te kloppen.

    Irial

    "Als je wilt kan je wel gewoon me douchen want ik heb natuurlijk wél hulp nodig met het uispoelen van mijn haar. Het komt er op neer dat je deze twee flesjes mengt en het dan gewoon in mijn haar smeert en het laat in trekken voor 20 minuten. Dat is makkelijk toch?"
    Ik grinnik even en draai haar om zodat ze me aankijkt.
    "Ik heb dit al gedaan, weet je nog?" zeg ik met een glimlachje. "Ga misschien op de badrand zitten met de laptop op je schoot en rug naar me toe. Lijkt me makkelijker," voeg ik er rustig aan toe.
    Ik open de verpakking en men de twee tubetjes in het daarvoor bestemde flesje. Dan doe ik de handschoentjes die er bij zitten aan. Ik heb geen zin om straks met rode handen rond te lopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Sorry, zei je wat? Ik hoor je namelijk niet zo goed doorheen dat aanstekelijk gelach van je."
    Ik hap naar adem en lach nog even.
    "Lieve Trey, stop er alsjeblief mee."
    Ik grinnik nog even maar grijp dan naar mijn buik.
    "Auw, auw, auw," kerm ik even.
    Lachkrampen. Ik probeer zijn armen weg te slaan, en hap weer naar adem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue legt uit dat ze zo naar eleanore gaat. Ik knik en kus haar. "Tot straks, Liam. Ik hou van je," Ik grinnik zacht. 'Ik hou ook van jou Cammie.' Roep ik terug en draai me om naar het koffiezetapparaat. Tijd voor koffie. Ik pak een mok en zet die eronder.

    Madeline

    "Ga misschien op de badrand zitten met de laptop op je schoot en rug naar me toe. Lijkt me makkelijker," ik knik. Braaf ga ik op de badrand zitten en neem de laptop op mijn schoot. 'Goed welk nummer moet ik op zetten?'

    Atreyu

    "Lieve Trey, stop er alsjeblief mee. Auw, auw, auw."
    Ik hou op met kietelen zodra ze begint te kermen. Ik wil haar natuurlijk geen pijn doen. Ik laat mijn armen gewoon om haar middel liggen en breng mijn lippen naar haar oor.
    "Oké, je bent wel genoeg gestraft nu," grinnik ik.
    Ik druk een paar kleine kusjes in de hals en leg dan liefdevol mijn wang tegen de hare aan. Het is fijn haar gewoon in mijn armen te hebben.
    "Eigenlijk heb ik je zelfs een plezier gedaan, lachen is goed voor je buikspieren."
    Niet dat zij ook maar enige vorm van beweging nodig heeft om er goddelijk te blijven uit zien.

    Irial

    "Goed welk nummer moet ik op zetten?"
    Ik schud het flesje hevig zodat alles goedg gemengd raakt. Dan breek ik de veiligheid van de dop af en begin met het verven van haar haren. Ik doe het rustig en probeer ervoor te zorgen dat ik elk haartje heb.
    "Ehm, goh. Ik zou het niet zo gauw weten," antwoord ik terwijl ik me op haar haren concentreer. Ik denk er even over na.
    "Probeer eens No Air van Jordin Sparks en Chris Brown," stel ik dan voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oké, je bent wel genoeg gestraft nu. Eigenlijk heb ik je zelfs een plezier gedaan, lachen is goed voor je buikspieren."
    Ik rol grinnikend mijn ogen.
    "Ja, tuurlijk. Daarom dat het net pijn deed."
    Ik druk een kusje op zijn wang en blijf even gewoon staan, in zijn armen. Een verliefde zucht komt uit mijn mond en genietend sluit ik mijn ogen.
    "Dit is leuk," fluister ik.
    Na een tijdje zo te hebben gestaan krijg ik kramp in mijn enkel, en doe enkele stapjes.
    "Kom," zeg ik zacht.
    "Die massage wacht op me."
    Licht grinnikend kijk ik hem aan en laat mijn hand in de zijne glijden, vooral om hem ervan te weerhouden me terug te beginnen kietelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik tik het in op youtube en zet het geluid iets harder terwijl het nummer begint. Ik moet zeggen dat het wel een mooi nummer is. 'Wat vind je van dit nummer?' Vraag ik hem en zet het op.

    Eleanor

    Na wat gegeten en gedronken te hebben ruim ik de spullen op en werk het kleine beetje afwas wat er staat weg. Ondertussen ben ik in mijn hoofd half nog bezig met een geschikt outfit, waarop hetzelfde moment aan de deur wordt geklopt.
    Met een glimlach loop ik naar de deur toe om deze te openen. 'Hallo,' grijns ik half, als ik Cam zie staan en doe een stap opzij zodat ze naar binnen kan komen. In mijn hoofd stapelenb de verontschuldigen voor het wakker bellen alweer op, maar ik besluit er niks meer over te zeggen. 'Hoe is het?' vraag ik Cam als ik de deur achter haar sluit en maak ondertussen een vaag gebaar of ze iets te drinken wil.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ja, tuurlijk. Daarom dat het net pijn deed. Dit is leuk."
    Ik grinnik even en blijf in stilte nog een tijdje met haar staan. Het is niet eens een oncomfortabele stilte.
    "Kom," zegt ze terwijl ze enkele stapjes zet. "Die massage wacht op me."
    Ik neem haar hand stevig vast. Ze heeft zulke zachte handen. Heel aangenaam. Rustig wandelen we verder naar de auto. Het is niet ver meer nu.
    "Je hoeft het maar te vragen," zeg ik zachtjes.
    En daarmee bedoel ik niet alleen die massage, ik heb heel wat voor haar over.

    Irial

    "Wat vind je van dit nummer?" vraagt ze terwijl ze me er eentje laat horen.
    Ik schud bijna meteen mijn hoofd en besef dan dat ze dat niet kan zien.
    "Het spijt me, ik hou niet van Colbie Caillat. Bubbly vond ik zo overdreven vrolijk en sindsdien luister ik niet echt meer naar haar muziek," zeg ik zachtjes.
    Ondertussen kan ik al aan de lengtes van haar haar beginnen.
    "Hé, er zijn vast wel leuke duets van Disney," stel ik dan voor.

    Camargue

    "Hallo," zegt Eleanor met een halve grijns. Ik grinnik even en stap naar binnen zodra ze me daar de kans toe geeft. "Hoe is het?" Ik draai me om en zie haar een vaag gebaar maken waar ik niet zoveel van snap. Ik wapper even met mijn hand en voel een enorme vreugde in me opwellen.
    "Kom hier jij," lach ik waarop ik haar in een omhelzing trek. "Ik heb je gemist, Ellie, ben je ziek geweest?"
    Ik laat haar los en neem haar bij de hand waarop ik haar naar haar kleerkast trek. Meisjes kunnen multitasken. Kleren kiezen en bijkletsen tegelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je hoeft het maar te vragen."
    Ik kijk hem aan en schud zijn hoofd.
    "Nou, ik vind het best wel fijn wanneer je het zelf aanbiedt," geef ik eerlijk toe.
    "Zo lief, en attent. Zo Trey-ish."
    Ik zwier even met onze armen en kijk hem dolverliefd aan.
    "Trey," zucht ik. "Meer heb ik niet nodig."
    Ik ga iets dichter tegen hem aanlopen en druk een kusje op zijn wang.
    "Ik hou van je," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Wat dacht je van Can you feel the love tonight van The Lion King, A whole new world van Aladin of.. Dat liedje van de aristokatten hoe heet die ookal weer?' Ik knip met mijn vingers aangezien ik niet op de naam kan komen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt