• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [In de keuken :3]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 17:46 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zacky

    Ik glimlachte naar het meisje met een lief gezicht dat zich als Chayenne had voorgesteld.
    'Zijn jullie hier al lang?' vroeg ik, in de hoop een beetje kennis met hen te kunnen maken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Chayenne

    'Nee, nog niet zo heel lang. Oh ja, dat daar is Jason.' zei ik toen ik naar Jason wees. Ik vroeg me af waarom hij niet gewoon bij ons kwam praten. 'Ben jij hier al lang?' vroeg ik aan de jongen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason

    Ik glimlachde scheef toen Chayenne me voorstelde en zwom ook naar hun toe waar ik een eindje van Chayenne bleef staan, hij was vast aardig maar ik voelde me net zoals een tijdje geleden ongemakkelijk bij onbekenden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Noah Nicolas Blackbund
    Ik loop verkennend door het huis en kom uiteindelijk in de keuken terecht. Bij de koelkast staat een meisje met aparte blauwe plukjes in haar haren. Ik loop naar haar toe. 'Hoi, ik ben Noah. Hoe heet jij?'


    The truth may be orange!

    Lana Juana Lancaster
    'Hoi, ik ben Noah. Hoe heet jij?' Zei opeens een stem. Ik schok me een beetje dood en deed de koelkast dicht. Ik pakte dadelijk wel wat eten. Ik had toch al Chocolade op.Ik keek even naar de jonen die Noah heten. Hij zag er cute uit.
    'Hai, ik ben Lana.' Zei ik met een vriendelijke glimlach.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zacky

    Ik keek naar de jongen die aan kwam zwemmen en knikte hem toe als vorm van een groet.
    'Ik ben hier een paar uur,' vertelde ik Chayenne. 'Al heb ik nog niet veel gezien van hier.'
    Ik haalde mijn schouders op en staarde over het wateroppervlak van het zwembad, dat weer stil lag nu er niemand meer in het water bewoog.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Noah Nicolas Blackbund
    'Aangenaam.', zeg ik lachend. En omdat ik niet wil dat het gesprek stil zou vallen, vraag ik haar of er wat te eten is. Ik heb best honger gekregen van de lange reis.


    The truth may be orange!

    Lana Juana Lancaster
    Hij vroeg aan mij of er wat eten was. Ik knikte. 'je bent niet de enige die honger heeft.' Ik liep naar de koelkast en opende hem. 'Taart, chocolade, fruit, ijs en allerlei soorten drinken. En vergeet de Alcohol niet!' Zei ik lachend.Ik liep even naar een tafel toe. 'Ze hebben hier echt van alles.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Noah Nicolas Blackbund
    'Hm, voor alcohol is het nog wat vroeg.', grijns ik. 'Maar ik lust wel wat ijs.' Ik neem een pot Ben&Jerry's uit het vriesvak, zoek in de la naar een lepel en begin genietend van het ijs te eten.
    'Ook een hapje?', vraag ik lachend terwijl ik de lepel onder haar neus houd.


    The truth may be orange!

    wat heb ik veel gemist :O]
    Robin Daniel Hastings
    Ik steek mijn hand naar haar uit 'Ik ben trouwens Robin.' na onze korte ontmoeting loop ik met het koffer de elegante trap richting onze kamers op. 'Well lady, choose a room.' zeg ik elegant als we boven zijn gekomen en ik wijs met mijn hand de overgebleven
    kamers aaan.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Xmarvelous kun je je post ff quoten? Ben op me tel op stage xx]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chayenne

    'Dus, vertel eens wat over jezelf.' zei ik tegen hem. Hij zat een beetje voor zich uit te staren naar het water en ik wilde een ongemakkelijke stilte voorkomen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xMarvelous schreef:
    Evelyn Farah Winter

    'New york is geweldig,' zegt Josh. 'Ik ga er elk jaar heen met kerst, naar familie. Het is echt geweldig,' voegt hij er aan toe. 'Je moet er zeker een keer heen gaan. Wil je best een rondleiding daar geven hoor,' grijnst hij . 'Mocht je dat nodig hebben'.
    'Waarschijnlijk wel,' grinnik ik. 'Mijn richtingsgevoel is echt verschrikkelijk en ik kan echt geen kaartlezen dus alle hulp is welkom,' zeg ik glimlachend. 'Vooral met kerst lijkt New York me mooi, met die ijsbaan in Central Park en zo maar ik hou wel meer van de zomer'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "In de zomer is new york best saai hoor" antwoord ik. "Ik de winter is het veel mooier zo rond kerst. Al die versieringen in de etalages, de ijsbaan in central park en de mensen zijn veel aardiger tegen elkaar. Dus als je gaat, ga rond kerst, en dan geef ik je wel een keer een rondleiding" ik grinnik even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]