• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lana Juana Lancaster
    'Hm, voor alcohol is het nog wat vroeg.', Hij grijnsde.'Maar ik lust wel wat ijs.' Hij pakte een bak ijs van Ben & Jerry. Hij pakte een lepel uit een la en nam hapjes van het ijs. 'Ook een hapje?' Vroeg hij, terwijl hij de lepel ondermijn neus hield. Ik lachte. 'Het is Ben& Jerry ijs. Tuurlijk wil ik een hapje, maar wel met een eigen lepel.' Ik pakte een lepel uit de la en nam een volle schep uit het ijs. Het ijs smaakte lekker, zeker wanner het warm is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Evelyn Farah Winter
    'In de zomer is new york best saai hoor. Ik de winter is het veel mooier zo rond kerst. Al die versieringen in de etalages, de ijsbaan in central park en de mensen zijn veel aardiger tegen elkaar. Dus als je gaat, ga rond kerst, en dan geef ik je wel een keer een rondleiding,' antwoordt hij en hij grinnikt even.
    'Ik bedoelde meer van dat ik van meer van de zomer houdt omdat het dan gewoon warmer is,' grinnik ik. 'En ik weet wel zeker dat ik ga. Maar wordt het helemaal gratis of wil je er iets voor terug,' grijns ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Nicolas Blackbund
    'Natuurlijk wil ik een hapje, maar wel met een eigen lepel.' Ze neemt een lepel uit de la en haalt hem door het ijs. Een tijdje eten we in stilte, met twee uit één pot ijs.
    'Heb je een speciale reden om hier te zijn?', vraag ik na een tijdje nieuwsgierig.


    The truth may be orange!

    Joshua Christopher Maxwell
    "Dat is wel zo" zeg ik als Evelynn bedoelt dat het zomer's warmer is. "Ligt er aan, wat ben je bereid ervoor te geven?" Vraag ik met een kleine grijns. Ik hoef er helemaal niks voor terug maar als ze bereid iets te geven dan sla ik dat natuurlijk niet af.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    'Ligt er aan, wat ben je bereid ervoor te geven?' vraagt hij met een kleine grijns.
    Ik bijt om mijn lip en denk even na. 'Hmmm, wat dacht je van een kusje?' vraag ik op een onschuldige toon waarna ik liefjes naar hem glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wat heb ik allemaal vanaf blz 9 gemist? Ik reageer nu alleen ff op Celine..]


    Simon Elijah Blake

    'Ga je anders na het eten mee naar de club hier 5 minuten van lopen?' vroeg ze aan mij. Ik dacht eventjes na en knikte toen tenslotte. 'Klinkt goed,' zei ik met een glimlachje. Ik was altijd wel in voor uitgaan. Geweldig. Vooral de dingen die daarna nog wel eens kunnen gebeuren. Een glimlachje sierde mijn gezicht. Kon niet wachten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Juana Lancaster
    'Heb je een speciale reden om hier te zijn?' Vroeg hij na een tijdje nieuwsgierig. De stilte werd even onderbroken. Ik schudde half en knikte te gelijkertijd. 'Licht eraan hoe je het bekijkt. Gratis s mooi meegenomen en zeker met zo'n vakantie. Tegelijkertijd moest ik gewoon even weg.' vertelde ik, terwijl ik zuchtte verdween even mijn glimlach. 'Jij?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Joshua Christopher Maxwell
    "Hmm wat dacht je van een kusje?" Zegt ze onschuldig en werpt me een lieve glimlach. Ik doe alsof ik nadenk. "Ehm ja dat is wel goed genoeg" zeg ik net zo onschuldig en ik grijns weer eventjes. Het is denk ik als grap bedoelt, zo niet vind ik het ookk helemaal niet erg.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Noah Nicolas Blackbund
    'Jij?' Ze kaatst de vraag meteen na haar antwoord terug en ik zucht even.
    'Ach, ik moest ook gewoon even weg. En inderdaad, gratis is mooi meegenomen.' Ik probeer te glimlachen, maar ik ben er zeker van dat het er wat fake uitziet.


    The truth may be orange!

    Evelyn Farah Winter
    'Ehm ja dat is wel goed genoeg,' zegt hij en grijnst even.
    'Dat is dan afgesproken,' grinnik ik. 'Wil je nu alvast betaald krijgen of pas in New York?' vraag ik daarna en ik wiebel even speels met mijn wenkbrauwen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lana Juana Lancaster
    'Ach, ik moest ook gewoon even weg. En inderdaad, gratis is mooi meegenomen.' Hij probeerde te lachen, maar het faalde een beetje. 'Aan je lach te zien en aan je antwoord te horen, hebben we allebei een goede reden om er even tussenuit te gaan.' Zei ik met een vriendelijke glimlach en nam nog een schep ijs. 'Waarom wilde jij er tussen uit?' Vroeg ik voorzichtig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    May Violet Grey
    Yes hij ging mee. Heerlijk dit. Ik glimlach even kort. Het feest is leuk, maar ook dingen die er door gebeuren. Die waren veel beter. Glimlach even kort.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Simon Elijah Blake

    Ze glimlachte, wat mij ook eventjes liet glimlachen. Dat was goed, toch? Ik lachte eventjes. Ik dook onder water om vervolgens een stukje te gaan zwemmen. Zou ze me volgen? Ik wist het niet, daar kwam ik dan gauw genoeg achter.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Noah Nicolas Blackbund
    'Waarom wilde jij er tussen uit?', vraagt ze voorzichtig. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Ik prop nog een hap ijs naar binnen.
    'Gewoon, meisjes.', mompel ik dan zacht. Ik kijk haar schuldbewust aan, wetende dat zij ook een meisje is.


    The truth may be orange!

    Joshua Christopher Maxwell
    "Wil je nu alvast betaald krijgen of in new york?" Evelyn wiebelt even met haar wenkbrouwen en ik schiet even in de lach. "Dat mag je helemaal zelf weten" antwoord ik lachend. We zullen zien hoe ze daar op zal reageren. Ben benieuwd of ze het echt nu zou doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]