• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasom

    Grijzend leunde ik tegen de muur van de gang terwijl ik wachte en hoorde haar 'Klaar!' roepen toen ze de deur weer opende, 'Mooizo' Zei ik grijnzend waarna ik om me heen keek, 'Welke kant op?' Vroeg ik aan haar, dat ging goed, ik was hier mischien een uurtje en was nu al de weg kwijt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    Welke kant? 'Hmm.. Dat is een goede vraag. Laten we maar naar rechts gaan.' zei ik en ik trok hem mee verder de gang in. Ik had totaal geen idee waar ik naartoe moest. Het was hier veelste groot voor mij, ik was dit allemaal niet gewend. Toen we uitkwamen bij de keuken zei ik, 'Dit is het dus overduidelijk niet. Jou beurt!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason

    Nadenkend keek ik om me heen, hoe moeielijk kon het zijn om ergens de weg te vinden? Ik liep een paar gangen door en kwam tot mijn verbazing bij het zwembad uit, 'Dan blijk ik toch in ieder geval een gevoel voor richting te hebben' zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    'Wow..' zei ik langzaam. Het zwembad was prachtig, blauw helder water kwam me tegemoet en ik gooide snel mijn slippers en handdoek aan de kant op een strandbedje. Ik dook in één vloeiende beweging het water in en zwom een stukje verder. 'Kom je nog?' vroeg ik toen ik bovenkwam.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason

    Ik trok mijn T-shirt over mijn hooft en mijn muts trok ik af waarna ik ook het zwembad in dook, het koele water voelde vervrissend op mijn warme huid, toen ik mijn hooft bovenwater stak haalde ik kort een hand door mijn haar om het naar achter te krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Mijn poppie... He's lost again )x Naar wie mag ik Zakcy schrijven en waar zijn die "wie's"? (A)}


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Wat heb ik de afgelopen 5 pagina's gemist :'D?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Chayenne en Jason, ze zijn in het zwembad. Zacky is welkom =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    [Chayenne en Jason, ze zijn in het zwembad. Zacky is welkom =)]


    {Kee, dan! (: }


    Zacky


    Ik had het andere zwembad nu wel gezien, waar ik in mijn eentje was en besloot maar weer eens opzoek te gaan naar anderen, zodat ik me tenminste niet zo'n debiel zou hoeven voelen omdat ik bij niemand in de buurt zat.
    Ik klom behendig uit het bad en hoorde de druppels van mijn zwembroek op de badtegels vallen. De zon scheen fel in mijn ogen en ik voelde me ter plekke opdrogen.
    Zonder mijn slippers of shirt mee te nemen, liep ik naar het andere bad, waar een jongen en een meisje zaten. Ik was hun namen kwijt - als ik die al geweten had en vroeg aarzelend of ze ze opnieuw zouden willen vertellen, terwijl ik op de rand van het bad plaats nam en mijn voeten weer nat maakte.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Chayenne

    'Hey, ik ben Chayenne en jij?' vroeg ik vrolijk toen een andere jongen op de rand ging zitten. Hij had wat langere blonde haren en een leuk gezicht. Ik schatte hem een jaar of 19. Wat mij ook meteen op viel was zijn gespierde buik, hij trainde vast vaak.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason

    Toen ik het uiteindelijk door had dat er nog een andere jongen aan het rand van het bad was gaan zitten was Chayenne me voor geweest en had zichzelf al voorgesteld, zelf werp ik de jongen ook een glimlach toe waarna ik eerst kort twijfel of ik ook naar hem toe zou gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat heb ik de afgelopen zes pagina's gemist? En kan ik ergens inspringen?]


    The truth may be orange!

    [Ik heb ook geen idee wat er is gebeurt :W. je kan Lana ontmoeten, want ik heb ook niets te doen ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    {@Macadamia, niet veel.. Volgens mij zijn de meeste nog aan rondkijken of andere mensen aan het ontmoeten, Jason, Chayenne & Zacky (Zackey zit nog op de rand van het zwembad) zijn aan het zwemmen.. Daar kan je bijkomen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [En waar kan ik Lana vinden? Noah zwerft ergens op de gang rond.]


    The truth may be orange!