• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Hahaha, ik eet altijd gewoon pindakaas met een lepel :Y)]

    Jacky
    Hij stopte de lepel in de nutella pot en at het gewoon zo. Zonder brood of iets, en ik moest er om lachen.
    'Ben je toevallig nutella verslaafde?' en ik ging even staan om me uit te rekken. En daarna weer zitten. 'Het uitzicht is echt geweldig.' en ik keek uit over Spanje. 'Je bent echt wel gek he,' zei ik tegen Jasper toen hij nog meer nutella gewoon zo los at. 'Je weet toch dat het veel lekkerder is om pindakaas met een lepel te eten.' en ik pakte ook een lepel, de calvé pindakaas en ging pindakaas eten. 'Oke, wij zijn beide wel een beetje gek. Maar ik ben vooral gek op jou,' zei ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Neeeee!' gilde ik toen hij rondjes begon te tekenen op mijn buik. Dat was alleen maar erger en het kietelde ook nog veel erger. 'Waarom pest je mij zo?' zei ik lachend. Ik kon echt absoluut niet tegen kietelen en hij maakte het alleen maar erger dan het net was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik begon te lachen en ging op haar onderbuik zitten. Niet helemaal natuurlijk. Ik steunde nog op mijn knieën die aan weerzijden van haar heupen. "Kan Felicia niet tegen kietelen ?" vroeg ik lachend.

    Jasper:


    "Ah, dat is heel lief." Zeg ik en lik de lepel af. IK ga op mijn rug liggen en zeg: "Tuurlijk ben ik gek, ik moet wel gek zijn." Ik pak een plakeje ham, hou het boven mijn mond en laat het los. "Normale mensen doen geen honden na." Zeg ik bloed serieus. En pak er nog een.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Ik ben ook lief natuurlijk,' zeg ik grappend,'dus je wilt me ook gelijk vertellen dat je een hond nadoet.' en hij pakt een plakje ham en laat het zo boven zijn mond vallen en eet het op. Ik heb genoeg gegeten, en ga naast Jasper liggen, met mijn hoofd tegen zijn schouder en kijk naar de lucht. Ik had het gevoel alsof de lucht me altijd wel iets kon vertellen. De wolken met hun vormen, de sterren met hun prachtheid. Ik stuurde een gedachte naar mijn moeder boven, daar bij dat kleine mooie wolkje in de vorm van wat een hart leek. Hoi mam, ik hou van je. Ik voel me gelukkig, en ik denk aan je.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Verveeld begin ik een rondje op de camping te lopen. Af en toe schop ik een kiezelsteentje weg die een paar meter verderop beland. De grond is nog het meest vermakelijk hier. Na een tijd lopen knal ik tegen een vrouw aan, zo te zien een Spanjaard. Ik zie haar afwachtend naar me kijken, ze wilt natuurlijk dat ik m'n excuses aanbied. Als ik Jasper weer zie moet hij me maar wat Spaans gaan leren. 'Je me sorry,' mompel ik uiteindelijk maar. Een combinatie van Frans en Nederlands, wat ben je weer geweldig bezig Jane. De vrouw kijk me verbaast aan en loopt dan weer verder. Ik volg haar voorbeeld en loop door, nog steeds tegen steentjes aan trappend.

    [Is er al iemand die gezellig wilt praten? :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Sorry Annieepaannniiee, Jasperos en Jacky zijn ergens bij stenen in de buurt ofzo, romantisch samen te wezen xD, maar daarna wilt Jacky wel naar je toekomen, dingen bespreken voor de bruiloft enzo ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Neeee daar kan ik niet tegen!' riep ik. Austin zat half op me en ik maakte me klaar voor zijn kietelaanval. 'Asjeblieft, genade!' riep ik toen hij begon met me te kietelen. Ik kon er echt niet tegen en ik begon te gillen en te lachen te gelijk. 'Stop!' riep ik lachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Het is net zo leuk" zei ik sipjes. Ik stopte en keek haar met twinkelende oogjes aan, "Ik weet wel iets wat het goed maakt". Ik boog voorover en plantte mijn lippen op de hare. Mijn linkerhand ging naar haar wang. Mijn duim streelde zachtjes haar wang.

    [Ik wacht nog steeds op het moment dat Felies een angstaanval krijgt :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik lag wel lekker zo. Ik keek naar de wolkjes die langzaam voorbij kwamen. "Kijk die lijkt op een muis, ik hou van muizen" Zeg ik en kijk naar Jacky. Geduld was een schone zaak, werd hier opnieuw bewezen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Dat maakte het zeker goed dacht ik glimlachend. Ik bedacht ineens dat vanavond die bruiloft van Jane en Finn zou zijn en ik verbrak de kus. 'Is vanavond niet die bruiloft van Jane en Finn?' zei ik toen ik naar Austin's twinkelende ogen keek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Misschien" zei ik terwijl ik mijn handen naast haar hoofd plaatste, "Moesten we niet in zwemkleren komen ?" vroeg ik toen. Ik begon te lachen en keek in haar ogen. Ze bleven me afleiden, die lichtblauwe ogen van haar.

    Jacky
    Hij wees een wolk aan die op een muis leek. En hij zei dat hij van muizen hield. En hij keek naar mij. Ik liet nog een blik over de lucht gaan waarna ik richting Jasper ook keek.
    'Je ogen,' begon ik,' die zijn echt zo mooi.' en ik sloeg mijn arm om hem heen en drukte me in een knuffel tegen hem aan. Dit voelde als voor eeuwig. En zachtjes zong ik een klein stukje van een lied:

    Can you imagine,
    what could happen,
    if we could have any dream.

    I wish this moment,
    was ours to own it,
    and that it would never leave.

    Then I would thank that star,
    that made our wish come true,
    cause he knows that where you are,
    is where I should be to..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Ik zuchtte en knikte langzaam. 'Oh ja, zwemkleding.' zei ik aarzelend. Beetje aparte keuze om zwemkleding aan te doen naar een bruiloft, maar ja, ik deed wel een hotpants aan met een bikinitopje, dat zou ook wel goed zijn toch? 'Dus,' begon ik en ik prikte Austin in zijn buik, 'Wat voor sexy zwembroek doe jij aan?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.