• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    "Er is hier vlakbij een speciaale steen." Ik lachte even. "Nou gaat het mij meer om het uitzicht." Zei ik en lag mijn voorhoofd tegen dat van haar. "Wat is er? Je lijkt nogal bang." Zei ik zacht en hield haar stviger vast. "Je kan me alles vertellen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Goodnaaaiiigghhhttt :3 ik ga ook over niet al te geringe tijd slapen, ben kaapppoooottt xd. Tot morgen :3 goodnight]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (TRusten Amyyyyyyyyyyyyyyyyy. Tot morgen^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Wat is er? Je lijkt nogal bang.' zei Jasper zacht en hij hield mij steviger vast. 'Je kan me alles vertellen.' en ik was ergens ook wel bang. Bang dat dit alles gewoon niet waar kon zijn, en dat het ineens om zou slaan en dat ik de verkeerde keuze had gemaakt.
    'Het is.. niets. ' ik wilde Jasper niet met een ongemakkelijk gevoel op laten schepen. Dus zei ik halfglimlachend:
    'Ga je me die steen nog laten zien? Ik ben doooool op stenen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Nee, ik wil eesrt weten wat er is." Zei ik bezorgt. "Je lijkt echt bang en ik wil niet dat je bang bent. Ik ben hier om je te beschermen tegen alles wat je bang maakt." Zei ik zacht en keek even weg. "Dus als je me het ooit nog wil vertellen...."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Het enige waar ik bang voor ben,' begon ik aarzelend. Hij was zo lief, en leek echt bezorgd,' is dat dit allemaal niet echt kan zijn.' en ik zei het allemaal heel zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Niet echt kan zijn." Herhaalde ik verward. Even haalde ik mijn hand door haar haar. "Tuurlijk is dit echt. Ik hou van je en alleen van jou." Zei ik blij, ik was echt bang dat het iets nog ergers was, iets onoplosbaars. "Jij bent de eerste en de laatste wie ik zal trouwen, jij zal bijna overal de eerste en laatste voor zijn." Zei ik fluisterend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    De woorden die hij allemaal zegt, het klinkt zo gemakkelijk. En waarom ook niet, kan het allemaal niet zo makkelijk zijn? Kan ik niet liefhebben? Is de tijd die verstreken is voordat ik iemand in mijn hart toe liet, te lang? Maar ik wist dat het kon. Dat het bestond. Niet omdat ik het alleen in boeken had gelezen. Ik had het gezien. Gezien toen mijn moeder stierf, en haar laatste blik, een liefdevolle was. Ik zei niets, want mijn woorden zouden zijn woorden vervloeken alsof er iets gezegd moet worden wil een moment perfect zijn. Dus kustte ik hem.


    [Ghehhee, ik zit nog even helemaal in poëzie-extase dus vandaar het dichterlijke hierzo xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Geniaal. heel schmé)

    Jasper:

    Ik genoot van haar zachte lippen, Ik vond dit een van de mooiste momenten van de dag, dit zouden altiijd de mooiste momenten van de dag blijven. Even twijfelde ik, moest ik dit doen? Ik wist het nit, straks wou ze het niet. Ik had geen idee wat ze wel en niet wou. Daarom deed ik het maar niet. Misschien vond ze het wel ongepast om met een jongen die ze drie dagen kende te gaan tongzoenen. Daarom deed ik het niet, en genoot gewoon van haar zachte lippen zoals ze waren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Thanks ;p ik heb gewoon zin om echt weer gedichten te schrijven, en dat gevoel was me al zowat een half jaar telkens weer ontglipt. Dus vandaar dat ik mijn poëzie-extase even omzet in proza-extase ^^ En heeeeel slim van Jasperos ;p]

    Jacky
    Ik verlies mij in onze kus, wegvliegend op zachte wolkjes van verliefdheid. Dit had ik nooit voor mogelijk gestelt, nooit voor mij. Want de vogels leken niet meer vrolijk te fluiten als ik een leuke jongen zag. Alsof ze wisten dat mijn hart niet sneller zou kloppen, opdat ik hem niet toe zou laten. Maar dit. Dit was anders. Jasper was anders.

    Ik maakte me even van hem los, keek hem aan, en zuchtte. Ik weet niet wat voor zucht het was. Opgelucht? Sentimenteel? Blij? Ik wist dat het gewoon klopte. Ik kon er geen genoeg van krijgen, legde mijn armen wat steviger om hem heen, drukte me tegen hem aan, en zoende hem nog een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik werd alleen maar vrlijker toe nze haar lippen nog een keer op de mijne drukte. Ik maakte me los van haar en keek haar even aan. "Luister, ik wou gewoon weten, geen bijbedoelingen, niks. Hou ver kan ik gaan?" Vroeg ik voorzichtig. "Want ik kan het beter vragen dan dat ik straks te ver ga."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik was verbaasd en overrompelt door zijn vraag. Ik had verwacht dat ik hem vanzelf wel zou moeten tegenhouden ofzo.. Jasper was echt lief.
    'Ten eerste, ik vind het heel lief dat je het vraagt,' zeg ik, ' en ten tweede, ik weet het niet echt. In iedergeval geen gemeenschappelijke stuff. If you know what I mean. Maar dit,' en ik boog me voorover, en gaf hem een kus op de mond. 'vind ik sowieso wel oke. Als jij het bent dan tenminste.' zeg ik glimlachend. Ik twijfelde of ik verder wilde gaan met tongzoenen. Het zat tussen gemeenschappelijke stuff en zoenen in. Ik besloot,
    'en dat is voor mij, op dit moment, genoeg.' om het nu nog niet te willen. Alles op z'n tijd. 'Ik wil niet dat er iets gehaast word,' zeg ik zachtjes. Een klein beetje bang dat hij me nu niet meer wilt, ondanks zijn worden van der net.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Oke." Zeg ik lachend en begin met haar haar te speken. "Dan weet ik dat." Zeg ik blij en geef haar een kusje op haar neus. "We moeten niks overhaasten." Zei ik serieus. "volgens mij ben jij nog nooit zels ook maar verlieft geweest hé?" Vraag ik en begraaf mijn gezicht weer in haar nek. "Zeg is eerlijk...."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Het werkte erg afleidend toen hij eerst met mijn haar begon te spelen, daarna zei dat we niets moesten overhaasten. Een schattig klein kusje op mijn neus gaf, en toen vroeg of ik weleens echt verliefd ben geweest. De vraag opzich was al moelijk te beantwoorden, en toen begroef hij ook nog eens zijn gezicht in mijn nek:
    'Zeg is eerlijk...' zei hij.
    'Ik kan je eerlijk vertellen dat dit erg afleidend is,' zei ik lachend, om zo even van het onderwerp af te dwalen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik lachte even maar haalde mijn hoofd niet uit haar nek. "Hoezo afleidend?" Vroeg ik hal lachend. Ik verplaaste mijn handen even. En keek haar vanuit mijn ooghoeken aan. "Nou, wat is hier nu afleidend aan?"


    We've lived in the shadows for far too long.