• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    David

    Ik begin aan mijn tweede broodje en vraag me af waar Alex is.
    Die ligt vast nog te slapen, dat denk ik in iedergeval.
    Ik neem een hap en kijk wat om me heen.
    Zal ik naar hem toe gaan? Nee, laat hem even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    Ik smijt de kleding in de badkamer.
    "oh ik haat je ik haat je" zeg ik boos tegen het bad, net alsof het een persoon is.
    Ik had hem vol laten lopen met water alleen erin komen is het probleem. Ik ga op de rand zitten en laat me erboven hangen, neey nat neey ik wil niet in bad, ik laat in een keer los en pleur het bad in. Als een verzopen kat zat ik daar.
    grommend van woede.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik heb het broodje op en breng mijn bord naar achter.
    Dan begin zacht te zingen, dat lied hoorde ik gister op de radio en ik vond hem nogal leuk, en hij blijft hangen in mijn hoofd. Ik draai een rondje en loop/dans op de maat verder naar de deur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    Zo snel als ik erin ging zo snel ben ik klaar met badderen, gewoon snel een zeepje enzo. Niks aan me haar, dat zou toch raar gaan zitten als het nat is geweest.
    Ik ram de stereo aan die gelijk op Don't stay springt.
    Ik kijk even naar de stereo en begin dan mee te zingen met het lied. "Don't stay"
    "Forget our memories Forget our possibilities"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik bedenk me en ga weer terug naar de eetruimte. Daar loop ik naar de deur.
    Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en zoek Breathing op en speel hem af terwijl ik meezing.
    Ik heb op mijn tiende tot vorig jaar zangles gehad. Ze vinden me ver gevorderd.

    [Lol liedjesgolf xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    Na door wat andere liedjes te hebben gezapt verveel ik me.
    Ik doe de stereo uit en doe mijn sjaal en mijn shirt aan. Mijn broek had ik al aan, ik had een moeilijke gekozen met twee knopen. Gewoon voor de lol, ik heb een gekke bui. Ik loop met de trap naar beneden (Nee met de lift nou goed)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik loop een rondje door de tuin en zing Starships. Ik moet mijn stem toch op pijl houden?
    En het is een leuk lied.
    Ik doe een paar passen op de maat en ga dan op het bankje zitten, terwijl ik nog zing.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    De keuken is leeg, maar er stond nog wel wat eten.
    Ik maakte twee broodjes gezond voor mezelf.
    Ik steek mijn hoofd door de deur naar buiten.
    Niemand te zien? Ik loop naar de stallen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (eten)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik zie ineens een blonde jongen lopen.
    Alex... Ik sta op en loop geruisloos achter hem aan. Bij de stallen zet ik een stapje bij en doe mijn armen om zijn middel.
    "Good moring sunshine." Zeg ik dan en draai hem om waarna ik een kusje op zijn wang druk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    Ik slaak een kreet.
    "Laat me niet zo schrikken man!" zeg ik tegen David en probeer zijn armen los te duwen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik laat zijn middel los en steek mijn handen in de lucht.
    "Sorry." Zeg ik dan.
    Ik kijk hem even aan, dan laat ik mijn blik over zijn lichaam gaan.
    "Zo zo, dat is iets anders." Zeg ik dan met een glimlachje en loop langs Alex richting Merlin.
    "Goede morgen prins." Zeg ik en steek mijn hand door de tralies van de box. Meteen komt Merlin aangelopen end rukt zijn neus tegen mijn hand aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily
    Ik ging bij de deur staan en wachtte op Liv.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex
    "Wat is iets anders?" vraag ik.
    Ik zet even een hand op mijn heup maar haal die snel weer weg en loop naar Apollo.
    Ik haal de twee broodjes gezond uit mijn zak.
    Ik neem een hap uit de ene, en houd de andere voor Apollo die het gelijk gulzig opeet.
    "Gek paard" zeg ik fluisterend tegen hem "Het gekke paard eet vlees" Ik kriebel over zijn neus.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Liv:

    Ik liepvrolijk naar de deur. "De bloemen tuin hé. ik had de speeltuin had me ook erg leuk geleken." Zei ik en deed de deur open. "Dames eerst"


    We've lived in the shadows for far too long.