• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik zag david een beetje moeilijk kijken maar keek snel weer naar mijn bijna lege kom. Ik nam snel nog de laaste hapjes en liep naar de afwasmachine. Ik zette en kommetje erin en strik snel even de losse veter van mijn witte all star ik ga recht op staan en strijk mijn zeegroene rokje glad en pak snel een groene appel van de fruit schaal.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Pitjes?" Herhaal ik vragend. "Jij moet Emily zijn." Zeg ik lachend en schijf een stoel op. Ik vond het leuk dat ik me mensen niet herinnerde, kon ik dezekfde oude vragen stellen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Pitjes?" Herhaal hij vragend. "Jij moet Emily zijn." zegt hij lachend en hij schuift een stoel naar me toe. Ik knik en neem een hapje van mijn appel hij was me echt vergeten of in iedergeval dat we gezoend hadden en dat hij me leuk vond en speciaal. Ik voel opeens tranen achter mijn ogen opwellen, ik slik even en probeer ze weg te duwen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik pakte mijn schrifje. "Oke, ik weet niet erg veel over jou. Alleen dat ik blijkbaar verliefd op je ben." Lach ik en kijk haar even aan. Ze zag er heel aardig uit en ook heel mooi. Ik pakt een schaaltje cornlakes. "Die heb ik altijd al gelust."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Hij keek in zijn boekje "Oke, ik weet niet erg veel over jou. Alleen dat ik blijkbaar verliefd op je ben." lacht hij, ik kijk hem even aan en kijk dan naar de textuur van het hout "Ja en ik ook op jou" flusiter ik maar ik weet neit of hij het hoort of niet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Lalalalalala n__n*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Ik wil verder c: (flower)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:


    Ik knik even tot dat ik iets hoor. "Ja en ik ook op jou." Ik denk even na. "Dus we zijn verliefd. Heb ik al is gezegt dat het heel slim is om op iemand als mij verlieft te worden? Want dat neem ik dan terug. Het is heel aardig van het lot, dat het zo is."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik kijk hem even "Dus we zijn verliefd. Heb ik al is gezegt dat het heel slim is om op iemand als mij verlieft te worden? Want dat neem ik dan terug. Het is heel aardig van het lot, dat het zo is." zegt hij, ik knik en kijk even uit het raam van de keuken. "Dus..??" vraag ik hem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik kijk har even aan. "Dus wat???" Ik begreep hem niet of ik miste iets. Ik denk beidde, maar goed. "Wat is er met dus???" Mijn stem klonk geschrokken en verbaasd. ik keek ook even uit het raam.

    (Ik mis het punt namelijk ook...........)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik bloos even weet ik veel waarom ik dus zei "Uhm sorry ik weet niet wat ik moest zeggen" zeg ik snel. Ik ga staan "Zullen we wat gaan doen" vraag ik hem dan snel

    *Ja sorry ik heb geen idee waarom ik dat schreef ik wist niks anders sorry. :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik lach even. "Mijn woordje is dan mestaal. oke, voor zover ik me herinner." Ik sta op en kijk even op de klok. "We kunnen of naar het speeltuintje of we kunnen naar de bloementuin." Zeg ik grijnzend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik denk na over de keuze speeltuin was wel heel leuk maar dan de bloementuin was weer romantischer als je er over na denkt. Ik liep even naar de buitendeur van de keuken "Bloementuin dan maar" zeg ik glimlachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David

    Ik kijk naar de twee, veel snap ik er niet van, maar het zijn mijn zaken niet. En andermans zaken mag je je niet mee bemoeien.
    Ik smeer een broodje vruchtenhagel en loop naar de tafel terug.
    Wanneer ik zit neem ik een hap en kauw er langzaam op terwijl ik nadenk.
    Alex zou wel schrikken als hij wakker word, hij is gisteravond in slaap gevallen nadat we de keuken hadden opgeruimt. Ik heb hem naar zijn bed geracht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    Waar de heck ben ik, is het eerste dat door mijn hoofd schiet als ik wakker word.
    Maar ik zag de slingerende spullen en wist gelijk dat het mijn kamer was.
    Ik had gewonnen van David, met de pizza.
    Ik rekte me uit, en liep naar de kast om wat kleding te pakken.
    Ik pak expres een sjaal.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira