• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Liv:


    "Dit is ook niet eerlijk." Zeg ik hoofdschuddend. Ik loop langzaam verder. "Je krijgt heus wel een ijsje hoor. Dacht je nou echt dat ik een dame liet betalen." Zeg ik en steek mijn neus in de lucht. "nooit. Over mijn lijk." Ik loop richting de schommel. "Wil je, anders ga ik."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik lach even en laat mezelf weer van zijn rug afglijden, en hij loopt richting de schommel "Wil je, anders ga ik." vraagt hij, ik kijk even naar de grond "Ga jij maar ik heb nooit echt leren schommelen" zeg ik maar dat laaste wat zachter. Daar had ik helemaal geen tijd voor dacht ik in mezelf mijn vader en moeder hadden altijd een druk schema voor me waar leuk schommelen niet in stond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Je heb nog nooit op een schommel gezeten?" Hoe gemeen het ook was, ik lachte haar een beetje uit. "Arme jij." Ik dacht aan dingen die ik me wél herinnerde. Zoals de eerste keer dat ik op een schommel zat. Het bleef grappig. "Kom er is niks aan. Jij gaat zitten, ik duw de schommel. Er is valt niks te leren." Zei ikentikte op het zitje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik keek even naar de schommel en liep er langzaam naartoe "Maar ik vind het eng" zeg ik blosend en ga heel langzaam zitten. "Laat me niet vallen" piep ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "You're so cute." Lachte ik en gaf een duwtje. Niet te hard, omdat ze het blijkbaar heel eng vond. "En is het heel erg eng?" Vroeg ik zacht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik lach even terwijl ik langzaam heen en weer ga en klem mijn handen nog wat strakker om de kettingen "Uhm nee hoor het valt wel mee" giechel ik even en kijk even opzij naar Liv.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:


    Ik grinnik even. "Oke en nu zelf doen. Gewoon met je benen zwaaien." Zei ik vrolijk. Ik keek even rond, het was redelijk warm. "Hoe hoger hoe leuker."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Ik weet het niet hoor" en zwaaide een beetje met mijn benen, maar ik ging alleen nog maar langzamer "Volgens mij doe ik iets niet goed" zeg ik half lachend en sta opeens weer stil.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Hoe krijg je het voor elkaar." Mompel ik en ga achter de schommel staan. "Kijk, als je naar voren gaar buig je je knieën en als je naar achter gaat strek je ze." Leg ik uit en geef nog een duwtje. "Geloof in jezelf." Zeg ik hal serieus.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Nou" zeg ik even en kijk nep boos en hij geeft me nog een duwtje en ik kijk nog snel achterom "Ik wil niet" zeg ik, maar uiteindelijk doe ik toch wat hij zegt en ga ik inderdaad sneller "Oh nee ik ga harder" zeg ik een beetje bangig en kijk hem aan "Hoe rem ik af" schreeuw ik naar hem als ik hoog in de lucht zit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    liv:

    "Schreeuw niet zo!" Zeg ik en leg mijn handen over mijn oren. "Stop gewoon met met je benen zwaaien, dan stop je vanzelf." Zeg ik rustig en doe een stapje opzij. Ik sla mijn armen over elkaar. "En niet bang zijn dan val je juist." Zeg ik er nog snel achteraan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Als ik eindelijk weer op de grond stil sta loop ik naar hem toe "Sorry sorry sorry ik raakte gewoon in paniek" zeg ik en raak zijn arm even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:


    "Geeft niet. Ik wil alleen niet dat je je bezeert." Zeg ik en geef haar een knuffel. Ik denk even na, ik had haar al gezoend, toch? Ik laat haar los en loop naar de zandbak. "De zandbak, ik hou van de zandbak."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik lach even als hij me knuffelt en loop met hem mee naar de zandbak maar blijf er buiten staan. "Echt waar" vraag ik en ik schud dan mijn hoofd "Nee ik hou niet zo van zand" zeg ik en ga op de rand zitten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik keek haar even geschokt aan. "Maar ik ben dol op het strand!" Zeg ik en knik druk. "Als ik mijn geheugen terug heb wil ik op het strand trouwen" Ik wist het zeker,dat was mijn grootste droom


    We've lived in the shadows for far too long.