• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik lachte "Maar bloemen zijn zo mooi" zeg ik tegen hem en wacht tot hij ook buiten is.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik loop hoofd schuddend mee en doe de deur dicht. "Oke, wegaan gewoonnaar de bloementuin." Geef ik het op. En gooi mijn handen in de lucht. ik liep langzaam het padje af en was verwonderd toen ik de tuin zag. "Dat is wel een voordeel, ik kan me hier elke keer eer over veronderen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik lachte en raakte even zachtjes een prachtige blauw, paarse bloem "weetje ik vergeet dan niet na een week alles, maar ook ik ben altijd weer verwonderd als ik in een bloemen tuin ben, ik bedoel de kleuren en de geuren het is gewoon zo mooi" ratel ik maar door.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    ik grinnikte even. "Het lijkt me zo geweldig als ik is een keer gewoon iets zou onthouden." Lachte ik en keek even naar een gelebloem, ik had een hekel aan de kleur geel, maar deze bloem was mooi. Hoe zou het zijn, een herinnering hebben, gewoon inene alles van de afgelopen 5 jaar herinneren. "Het is hier bijna net zo mooi als jij"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik bloosde om zijn opmerking en keek een beetje ongemakkelijk naar de grond "Dankje" zeg ik zachtjes, ik was altijd slecht in omgaan met complimenten. Ik deed even mijn Blazer uit aangezien het warmer was dan ik dacht en ik stond nu aleen in mijn hemdje. Ik sloeg mijn blazer om mijn arm en liep langzaam naar een bosje kleur volle bloemen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik keek haar even geamuseerd aan. "Je bent schattig alsje bloost." Zeg ik en ga op de grond liggen. Het was warm en er stond bijna geen wind. "Ik ga zo hard lachen alshet straks begint te stortregenen." Merkte ik op en rekte me even uit. ""Nog iets wat je heel graag wilt zijn of doen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Zeg dat nou niet" zeg ik om zijn opmerking over stortregen "Straks gaat het nog echt stortregen" zeg ik en kijk naar de lucht. Ik ga naast hem zitten inplaats van liggen "Kan je je echt niks meer herinneren van wat wij samen gedaan hebben" vraag ik verdrietig.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Eerlijk,het zijn beelden, vage beelden. Maarop zich herinner ik me niets." Zeg ik zacht en kijk even naar haar. "Maar de dokters zijn voor me bezig." Probeer ikhaar gerust te stellen. Ik draai even op me zij en rol met mijn ogen. "Tuurlijk, schieten ze daar heel erg mee op."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik knik even en kijk even verdrietig naar de prachtige bloemen, ik probeer te lachen naar hem "Dus wat wil je doen" probeer ik zo luchtig mogelijk te brengen terwijl mijn geheugen steeds weer flarden van gisteren liet zien van onze kus en onze tweede kus.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Ik ben gezien, missie afbreken. Dus trusten, tot morgen!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    *Haha ok weltrusten c: tot morgen =)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    "Wel, ik lig hier goed. Maar we kunnen altijd nog naar de speeltuin." Zeg ik twijfelend. "We kunnen ook iets anders gaan doen. Kies maar." Zeg ik een rijk uit naar een witte roos, die net buiten mij bereik staat


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Volgens mij wil je graag naar de speeltuin" zeg ik lachend en ga weer staan en kijk hem even aan "Kom op dan" zeg ik en reik hem mijn hand uit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Ik pakte haar hand aan en schudde die. "Ik kom zelf wel overeind." Lach ik en ga staan. Ik klop mijn broek een af en begin te rennen. "Wiehet laatst is betaald ijs vanavond."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    "Nouhou dat is niet eerlijk jij bent veel langer dan ik" schreeuw ik en ren hem achter na als ik dichtbij hem ben en ik zie dat we al bijna bij het de speeltuin zijn spring ik op zijn rug en klem snel mijn benen om zijn middel en verdeel mijn gewicht zodat hij niet valt "Nooit een meisje achter je aan laten rennen" fluister ik in zijn oor.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.