• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    David

    Ik voel zijn hand onder mijn shirt en kreun.
    Mijn broek spant pijnlijk op dit moment. "A-Alex... P-P-Pliese." Piep ik.
    Ik laat de volledige grip op zijn andere hand los en hou me omhoog door hem vast te houden.
    Ik laat mijn hand naar de bobbel in mijn broek glijden. "I-ik sta o-op k-knap-pen." Stotter ik. Ik kan geen normaal woord meer uitspreken.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Je bent dood" kreun ik in zijn oor.
    "Ik win" mompel ik erachter na.
    "godver-" mompel ik kreunend boos als ik zelf merk dat ik ook wat heb zitten.
    Naja mijn eerste, maar toch had ik gewonnen, ik kon hem omduwen en op de grond houden als ik zou willen, want met dat daar zou hij niks meer kunnen doen. Ik kan mezelf beheersen. Gelukkig. Ik haal mijn andere hand achter mijn rug vandaan, wat wou hij trouwens dat ik er aan zou gaan doen? want op dat gebied heb ik nou weer geen ervaring.

    (om 0.00 ben ik natuurlijk dood, omdat mijn com tijden dan dood zijn, niet dat je denkt van watte?)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:35 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (... :( why are u offline???)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kan ik nog meedoen met deze rpg


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    (Ya dat kan, dan moet je hier klikken)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:49 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Ik reageer straks op school, me internet lag er ineens uit gister vandaar dat ik weg was. ik ga anders nooit weg zonder gedag te zeggen.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (hunterig xD wel erv jammer)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (reageer nu wel)
    David
    Ik kan nog steeds niet goed op mijn blijven staan.
    "Z-zullen we h-hier weg?" vraag ik met een kreun. Ik laat mijn hand over zijn borstkas gaan, naar beneden. Ik kijk hem grijnzend aan als ik merk wat hij heeft.
    "Alsjeblieft..." Zeg ik en zet mijn lippen weer in zijn hals om hem over proberen te halen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "mens" kreun ik als hij weer naar mijn keel gaat.
    "waar wou je heen" ik pak zijn arm zodat hij niet valt als we lopen, ik gok gewoon op zijn kamer. Ik probeer de deur van de keuken, als merk dat die opslot zit, "geilevuilak" zeg ik dan met een scheve glimlach.

    (lijkt net alsof hij twee persoonlijk heden heeft, Alex)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik grinnik en haal de deur van het slot. Ik kijk links en rechts en trek Alex mee naam mijn kamer. Ik duw hem naar binnen en sluit de deur, ik pak Alex bij zijn shirt en trek hem naar me toe waarna ik naar het bed loop, zonder twijfel leg ik hem erop en ik ga boven op hem zitten. Ik zet mijn lippen weer in zijn hals en kus richting zijn lippen.

    (haha jah.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Ik kreun, nou van die keel kom ik nooit meer af. Met mijn handen ga ik onder zijn shirt en wrijf over zijn borst kas.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik voel zijn handen over mijn borstkas gaan en ik ril even.
    Ik druk mijn lippen op die van hem. Ik probeer langzaam aan te doen, maar ik ben té opgewonden om het te laten slagen. Ik duw mijn kruis tegen het zijne. Hij is ook erg opgewonden volgens mij.
    Ik leg mijn ene hand in zijn zij, en de ander tegen zijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    Gek joch, ik ga hem vaker zo uitdagen. Ik kan hem weer gaan plagen, maar dan zo erg dat hij het niet meer houd. Nou niet dat hij dat nu doet, ik doe dit zelf voor de eerste keer en weet niet beter. Wat denk ik nou eigenlijk? Gewoon stoppen met denken. Ik lik over zijn lippen, puur pesterig en wrijf met mijn hand over zijn onder buik.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    De hand over mijn onderbuik maakt me gek, ik trek als een speer mijn shirt uit en pak zijn hand die ik op mijn buik leg.
    Ik kreun een keer en druk mijn lippen op die van hem. Ik duw mijn kruis tegen het zijne en mijn handen verdwijnen onder zijn shirt en ik streel zijn buik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Ik kreun tegen zijn lippen als hij over mijn buik wrijft.
    Weer ga ik met mijn tong over zijn lippen heen.
    Gelukkig heb ik een broek met goede elastiek erin, anders was ik ter plekke gestorven.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 15:02 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira