• Let op: RPG rechten zijn van: @KaulitzGurl


    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    David

    Oké dit is de druppel.
    Ik trek Alex aan zijn shirt omhoog en trek die over zijn hoofd en gooi het weg.
    Dan duw ik hem terug en zet mijn lippen in zijn nek en ga dan naar zijn borstkas. Ik plaats er zachte kusjes en ga naar zijn hals waar ik zachtjes op zijn huid zuig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    "F-Fok" kreun ik en duw mijn onderlichaam omhoog.
    Ik bijt zacht in zijn oor, voor zover ik er bij kan.
    David zijn lichaam warmte voelde lekker op mijn lichaam.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik voel zijn kruis tegen mijne duwen.
    Vorige keer ging dit mis, maar volgens mij wil hij het wel.
    Ik ga overeind zitten en breng mijn handen naar zijn broeks knoop die ik met gemak open. Ik heb dit al vaker gedaan, niet dat ik met iedereen het bed in duik, alleen als ik diegene echt leuk vind.
    Ik laat mijn vingers over zijn onderbuik gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Hij had mijn broeksknoop los gemaakt, dat had ik nog maar net gemerkt, want hij ging gelijk weer door. Ik kreun weer, irritant joch wacht maar, als ik de kans krijg zal ik jouw eens gaan pesten. Onverwacht kreeg ik een ligt gevoel van zenuwen, oja ik weet het weer, ik had dit nog nooit eerder gedaan.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik laat zijn broek nog aan en besluit hem eerst te laten wennen aan het idee dat er iemand zo dicht bij zijn kruis zit. Ik laat mijn hand steeds even langs de rand van zijn broek gaan, en dan weer over zijn onderbuik.
    Ik herhaal het steeds langzaam en ik buig voorover en plaats mijn lippen op zijn buik.
    Als hij 'het', niet wil, dan weet ik wel wat anders. Ik kan het begrijpen als hij 'het' niet wil. Ik merk het vanzelf wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (hoe zit David? liggend of weer mijn zijn benen bij Alex zijn zij?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Hij zit op zijn bovenbenen en dan voorover gebogen. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Ik kreun. Pokke joch, maar om nou mijn kruis tegen zijn hoofd aan te duwen?
    Nee.
    Ik zoek met mijn voeten zijn voeten, omdat hij een soort van ligt moet ik mijn been in een hele rare positie brengen om zijn voet te vinden, gelukkig ben ik lenig.
    Met mijn nagel kietel ik zijn voet.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 16:41 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik kreun een keer en trek met een ruk zijn broek naar beneden.
    Zijn boxer laat ik aan, pas als hij echt toestemt doe ik die uit.
    Ik kus langs de rand van zijn boxer en ga weer richting zijn onderbuik. Mijn hand leg ik op zijn bovenbeen en beweeg hem naar zijn lies.
    Ik kus omhoog en druk uiteindelijk mijn lippen op de de zijne en laat mijn tong over zijn lippen gaan. Mijn hand laat ik liggen bij zijn lies.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Ik kreun weer. Hoe lange armen heb jij?
    O wacht ik ben gewoon klein.
    Ik doe mijn mond open en zoek zijn tong.
    Ook ga ik verder met het kietelen van zijn voet.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik leg abrupt mijn hand op zijn kruis en glimlach even, daarna open ik mijn mond ook en laat mijn tong naar de zijne gaan.
    Hmmm, heerlijk.
    Ik streel even over zijn kruis en open dan mijn eigen broek en trek hem omlaag. Freedom!
    Ik ga ook bij mezelf niet verder maar laat het zo.
    Ik buig weer naar voor en druk mijn lippen weer op die van hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    ik stopte met ademen toen hij zijn hand op mijn kruis legde. Geen idee of zijn hand daar nog lag, maar dat boeide me niet. Ik drukt mijn kruis tegen zijne.
    (Waarom heet het eigenlijk een kruis?) (Maar ik weet niks!)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:10 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Hij drukt zijn kruis tegen het mijne en ik kreun even.
    "Wat wil je?" Vraag ik zacht en kijk hem aan.
    Ik kan niet echt makkelijk uit zijn gedrag maken wat hij wil.
    "Doe maar wat je wilt." Zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Weet ik veel" kreun ik terug. "Hoe moet ik het nou weten? hallo noob talking, folowing youre lead" Ik druk mijn kruis nog een keer omhoog.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Lieve Alex, ik weet niet wat ik mag doen en wat niet." Zeg ik en leg mijn hand op zijn kruis.
    Dat weet ik wel, dat mag...
    Maar of ik verder mag, en wat hij wil.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.