• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [He Anne, was jij op tijd terug op school? xd want het rare was. Lisanne was toch ook bij de Mc, na het zwemmen? Want wij gingen eerder weg dan jullie, maar zij was er toch eerder xd. En wij kwamen net te laat, maar hoefde gelukkig geen briefje te halen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Zo snel als dat ik haar gevonden had, zo snel was ze ook weer zoek. Ik liep de club uit en buiten trok ik snel mijn hakken uit. In de verte zag ik Jane en na een tijdje moeizaam achter haar aan gelopen te hebben zie ik haar tegen een boom zitten en een stukje verderop zie ik Austin blij doen. Ik leg mijn hand op haar schouder. 'Het komt wel goed Jacky, ik beloof het je!' zeg ik bemoedigend.
    Daarna loop ik verder en sloeg van achter mijn armen om Austin heen. 'Hey youuu, ik was je ineens kwijt.' zeg ik giechelend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik ga helemaal stuk om Jane haar acties. Ik bestel nog een drankje en bekijk het even. in mijn hood probeerde ik te tellen, maar kwam er niet uit hoeveel ik al gedronken had. "Vanilla, kom je straks met mij dansen?" Vraag ik ontschuldig en knipper even met mijn ogen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Felicia zei dat het allemaal goed zou komen. Dat beloofde ze me. En toen ging ze naar Austin toe. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik voelde me alleen, en toch ook weer niet. Leeg, maar gevult met warrige gevoelens. En ik wist niet wat ik ermee aan moest. 'Verdomme,' zei ik zachtjes. 'Verdomme, waarom?'. Ik wilde weer wegrennen, net zoals vanmiddag, maar dat deed ik niet. Ik bleef gewoon zitten zoals ik zat. Alleen keek ik niet meer naar de sterren, maar leunde met mijn hoofd op mijn armen die op mijn opgetrokkken knieën lagen. 'Ik weet niet of het wel goed komt,'fluister ik zachtjes tegen de nacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Ik kom al!' roep ik naar Jappie 'Wel vangen he?' roep ik naar de mensen Ik ga achtertevoren staan en spreid mijn armen. Mijn ogen sluit ik en laat me vallen. Behendig vangen ze me op en laten me daarna op de grond zakken. Al struikelend kom ik naar Jappie. 'We gaan dansen!' gil ik en loop naar de dansvloer met behulp van Jappie. 'Dit nummer ken ik!' roep ik en begin mre te zingen. Het lied dat ik zing is compleet anders dan het lied die wordt gedraaid, zelf het ritme is niet hetzelfde.

    [Ik was niet optijd maar hoefde ook geen briefje te halen. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    Ik begin ook mee te zingen, maar dan met weer een ander liedje. Nu pas durfde ik echt te dansen met publiek erbij. "Vanilla, ik hou van je." Schreeuwde ik en ging zitten. Ik hou van je kon altijd. I love you, kon lang niet altijd. Dat was mijn wetenschap. Ik begon op de grond te slaan en zag er echt uit als een twee jarige. "Ik moet slappie doen." Kwam er na veel gemurmel uit en ik keek even naar Jane. "Ga gij ook mee?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Kan Lars naar Jacky, vrolijkt dat haar op???)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Is goed!' roep ik en probeer hem te helpen om op te staan, hierdoor val ik voorover op hem. 'Uh-oh,' grinnik ik en kom met wat hulp van de jongen de Jacky is weer overeind, Jasper wordt ook geholpen door hem. 'Doei Jacky!' Ik geef hem en snelle kus en sla mijn arm om Jappie zijn middel. 'Ik hou ookk heel, heel, heel veel van jou!' Samen lopen we richting de camping, wat zeker niet soepel gaat. 'We gaan nog niet naar huis, nog lang niet, nog lang niet!' blijf ik lachend zingen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik ga even douchen, dus dan antwoord ik niet. En Lars mag doen wat hij wil, maar ik antwoord dus even niet, tot straks ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Mijn schoenen staan nog daar." Schreeuw ik over de camping en struikel bijna, voor de honderdste keer. "Hey there Vanilla. Whats it like in ney york city. I´m douzend miles away, but girl tonight you look so pretty yes you do." Zing ik vrolijk en huppel naar Jane toe. Daarna begin ik een engelse wals. "dit is leuk" Schreeuw ik. "Alleen wil ik eigenlijk met Destiny dansen." Knik ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Oja, en Jane, Jacky krijgt je nog wel xD Eerst Austin, nu Jasper. Misschien dat Felies en Jacky eens samen wat moeten gaa doen (duivel) ghehe, nee, zo is Jacky niet. Ik ga douchen. Tot dadelijk guys.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Neee!' zeg ik op een kinderlijk toontje. 'Ik wil met je dansen!' We draaien een rondje. 'Ohh, til me op!' Ik spring al in de lucht en verwacht dat Jappie me op zal vangen, wat niet gebeurt waardoor we beide op de grond terecht komen, midden in een plas. 'Dat was leuk!' zeg ik en probeer onder hem vandaan te krabbelen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Japser:

    Ik rol om en begin te lachen. "Dit is leuk." Zeg ik en kijk even naar Jane. "Je bent lief." Zeg ik en rek me even uit. "Ik unh......ikke." Begin ik en kijk even naar de sterren. "Ik had een spaanse mee moeten nemen." Besluit ik en draai even een rondje in de plas. "OMG, ik verdrink, ik verdrink." Gil ik en begin te lachen. "Vanilla, red me, red meeee."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Arme Jacky =( Allright, me is going to sleep, want ik mag om 6 uur opstaan om om 7 uur in de Appie te staan, helemaal top! Slaaplekker! x]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Ik duw hem uit de plas en beland er zelf in. 'Ik ben veel leuker dan een Spaanse!' Je zei zelf dat ik lief was.' Lachend duw ik hem weer de plas in. 'Als ik leuker ben dan een Spaanse red ik je!' Met modder teken ik een hartje op zijn wang en een kroontje op zijn voorhoofd. 'Een hartje omdat je lief bent, en een kroontje omdat je mijn prins bent.' Druk ben ik bezig met de tekeningen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”