• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Hahaha, is goed, daar houd ik je aan! Partyhardy for life.' zeg ik ook vrolijk. 'Shit, ik zou partyhardy niet meer gebruiken, ach, dan maar wel hoor.' Met hakken aan leek Felicia iets langer. We liepen richting de stad, en de geluiden werden al harder. En toen zag ik een club. Hij zag er wel cool uit, 'CLUBALERT!' zeg ik hard. En ik loop richting de club. Er staat een rij, en ook security guards. Ik liep naar de security guards, en vroeg op mijn beste spaans of wij naar binnen konden, zonder in de rij te staan. En tot mijn verbazing liet hij ons toe. Ik gebaarde naar de rest en zei:
    'Kom! We kunnen naar binnen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Stiekem moest ik best wel lachen om Jacky haar spaans. "Oke, daar aan we." Zei ik en liep naar binnen. Dit keer moest ik misschien iets rustiger aan doen met drank aangezien ik nu Jacky had. Ik liep naar de bar en bestelde een cola. Ja, liet ik maar beginnen met iets lichts.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    We liepen naar binnen en Jasper ging gelijk naar de bar. Ik liep achter hem aan en hoorde hem nog een cola bestellen. Ik ging naast hem staan, zag een spaanse jongen achter de bar, en vroeg ook om een cola. Toen de jongen mijn cola gaf, flirtte hij even met me. En ik was weer zo blij dat ik niet bloosde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Partyhardy!' riep ik lachend tegen Jacky. Ik pakte haar bij haar hand en trok haar mee de dansvloer op. 'Oh my god, dit is zoveel beter dan in Nederland!' riep ik half in haar oor. Een supergoed dansliedje kwam op en ik ging meteen helemaal los terwijl ik lachte naar Jacky.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:38 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    Felicia trok me mee naar de dansvloer, ik dronk in een keer mijn glas cola leeg en zette die weg. Felicia ging meteen helemaal los, en ook ik ging los. Ik wist dat dansen me afging, dat deed ik al zo lang ik in clubs kwam, en aangezien ik nooit uitgelachen werd, vond ik het zelf goed genoeg.
    'Dit is inderdaad beter in Nederland, echt veel beter.' schreeuwde ik terug in haar oor. Samen gingen we los, waren op elkaar ingespeeld met het dansen, en het was gewoon te gek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    De muziek was super, de club zelf was super, de sfeer was super. Alles was leuk, behalve een paar jongens daar. 'Kijk dat dan.' zei ik tegen Jacky in haar oor en ik knikte naar een paar jongens die ons aan stonden te kijken. Ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken eigenlijk, of wat ik sowieso moest doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    Het was echt geweldig hier, de club, de sfeer, alles. 'Kijk dat dan,' zegt Felicia tegen mij. En ze knikt naar een paar jongens, ze stonden naar ons te kijken. Ik wist niet zo goed wat ik er mee aan moest dus ik zei tegen Felicia: 'Kom, laten we een cocktail nemen!' en ik sleurde haar mee naar de bar. Ik bestelde bij dezelfde jongen weer, maar dit keer twee cocktails. En weer flirtte hij met me. Dat moest ik niet, dus ik ging er niet op in. We kregen onze cocktails en ik gaf er 1 aan Felicia.
    'Driiiinkkkeennn maaar,' zeg ik tegen Felicia, 'en proost, op een geweldige zomer.' en ik klink mijn cocktail tegen die van haar, en neem er een slokje van. Het was echt heerlijk. 'Niet te dronken worden he,' zeg ik lachend tegen Felicia.

    [Ik ga slapen, dus adios amigos, slaap lekker. Jacky off :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik had toch maar een drankje besteld. Ze hadden hier veel meer, en het was ook nog eens lekkerder. Ik keek geamuseerd naar Jacky. "Jij bent ook nederlands." Hoorde ik naast me. "Nee, ik ben Jasper." Zei ik glimlachend en zwaaide naar Jacky in de hoop dat ze me zag. Ik keek even naar het meisje. "Wat te drinken?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    'Ik zou niet durven.' lachte ik. Ik wist dat ik rare dingen ging doen als ik dronken was. Vorige keer was ik op de grond gaan liggen en had me naar huis laten dragen door een onbekende jongen. Juist. Ik nam een slokje van de cocktail. Hij was zoet en je proefde de alcohol bijna niet. Ik nam nog een paar slokken en keek even zoekend waar Austin was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Felicia en Jacky gingen gelijk naar de dansvloer. Die meid ging haar vast tegen me opzetten. Bij de bar haal ik een shotje en drink die in een teug leeg. Ik trek Megan mee, ik wil haar niet alleen laten. Samen met haar begin ik te dansen. Al snel komen er twee andere jongens die bij ons komen dansen. Gelukkig zagen ze er knap uit, dan kon het nog wel een leuke avond worden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Megan

    Ik begon te lachen en liet een gilletje. "Jane, this is awesome !" gilde ik in haar oor. Ik draaide me om naar de jongen die bij me was komen staan en gebeurde dat ik wat ging drinken. Vaag kwam hij me bekend voor. Ik liep naar de bar en bestelde een shotje. Geen idee wat het was.

    Felicia

    Op een gegeven moment zag ik Austin ergens staan en ik dronk snel mijn drankje op. Ik zette een stap en was een beetje wankelig, oke er zat dus wel veel alcohol in. Ik liep naar Austin toe en pakte hem bij zijn hand. 'Meekomen jij.' zei ik grijnzend toen ik hem meetrok op de dansvloer. 'Dus, show me what you got.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Met plezier" zei ik grijnsend. Jup, ik had Hip-Hop en Breakdance gedaan, en sommige dingen verleer je gewoon niet. Ik begon een paar moves te doen, gewoon wat random dingen en ging toen op mijn handen staan. Het was ook een move. Ik kwam terug op mijn voeten terecht en keek Felicia lachend aan. "Had je niet verwacht ha ?".

    Felicia

    'Whutttt?' zei ik verbaasd. 'Nee, dat was het laatste wat ik van je verwacht had.' lachte ik en ik trok hem naar me toe. 'Zijn er ook nog dingen die je niet kan?' vroeg ik toen ik dichter tegen hem aan ging staan. Mijn gezicht was juist enkele centimeters van die van hem verwijdert.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Ik volgde Megan naar de bar, waar ik ook een shotje nam. Nu al voelde ik dat ik meer lef kreeg, misschien was dat drinken van vanmiddag niet zo goed idee. 'Die jongens moet je niet laten schieten!' zeg ik in haar oor en trek haar weer mee, waar de jongens nog steeds waren. Weer begon ik verder te dansen, dit keer trok de jongen me tegen hem aan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”