• Ik heb woensdag mijn eerste rijles, en ik ben dood en dood nerveus. Ik ga echt vergeten wat de rem en wat gas is en aaaaaah. ):
    Hoe was jullie eerste rijles?


    To infinity and beyond •

    ik zit nog volop in de knoop met mijn theorie , na de examens waag ik nog maar eens een poging ;D
    ik heb wel al gereden op een verlaten weg en ik vond het best wel leuk , behalve parkeren word mij fataal !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    ooh ik was ook zo zenuwachtig voor mn eerste rijles, was echt bang dat ik ergens tegen aan zou rijden :'D
    Maar het valt heel erg mee uiteindelijk, en je mag toch nog niet écht zelf rijden over de weg.
    In ieder geval veel succes!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:53 ]


    As travars

    Ik ben zo'n 7 keer stil gevallen..
    Maar eens je je rijbewijs hebt maakt dat allemaal niet meer uit, ge ze er redelijk snel mee weg maar ge moet het tijd geven..
    Na een tijd was ik het beu en was ik boos enal :p maar ja, ik heb nu men rijbewijs dus so what :p


    Stop wishing, Start doing..

    Omg ik moet er ook nog niet aan denken om bij 't stuur te zitten ._.
    Maar de instructeur heeft kan vast wel ingrijpen als het mis gaat. Succes woensdag :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vond het juist superlijp. Ik zat daar zo van: omygoood een kinderdroom komt uit *rape face*.
    En nu heb ik een rijbewijs, hoewel het langer heeft geduurd dan ik had gehoopt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ging best goed hoor! Je moet niet zenuwachtig zijn. Ze begeleiden heel goed (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Andante schreef:
    Omg ik moet er ook nog niet aan denken om bij 't stuur te zitten ._.
    Maar de instructeur heeft kan vast wel ingrijpen als het mis gaat. Succes woensdag :]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oeh, heel veel succes!
    Zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar ik weet nu al dat ik waarschijnlijk keihard ga zitten stressen ofzo.
    Alleen al het beeld van mij achter het stuur bezorgt mij onderhand al een hartverzakking haha.

    Vanaf hoe oud mag je tegenwoordig lessen dan?


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    Oeh, heel veel succes!
    Zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar ik weet nu al dat ik waarschijnlijk keihard ga zitten stressen ofzo.
    Alleen al het beeld van mij achter het stuur bezorgt mij onderhand al een hartverzakking haha.

    Vanaf hoe oud mag je tegenwoordig lessen dan?


    Vanaf 17 mag je lessen, maar nu al vanaf 16.5 geloof ik. Ik ben in ieder geval bijna 18. (:


    To infinity and beyond •

    De eerste keer dat ik reed was ik 15 met mijn oom, nu rij ik wel eens met mijn zus maar hoe vaker ik rij hoe slechter ik word lijkt wel (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Vanaf 17 mag je lessen, maar nu al vanaf 16.5 geloof ik. Ik ben in ieder geval bijna 18. (:


    Oh, dan zou ik al mogen lessen dan.
    Naja, ik wacht nog eventjes haha.
    Maar succes! ^^


    Tell me about it, stud.

    Ik ben leveloos 14 jaar >;[


    Pretty is just a pretty word.

    Easy, ik had gisteren mijn eerste rijles.
    Normaal mag je eerst alleen sturen maar ik mocht meteen gas geven, remmen, schakelen en met de koppeling werken. :l
    Het is echt niet moeilijk, wel ff wennen haha.
    Ik ben trouwens 16.5 en heb nog niet eens theorie gehad.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 21:33 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben 16, maar ik denk dat het uiteindelijk wel vanzelf gaat. Dus daar maakt ik me geen zorgen om :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kut haha :'D Het was een verjaardagscadeau van een vriend en vriendin en die kerel sprak nauwelijks nederlands dus de helft van de tijd verstond ik hem niet. :Y) Na een halfuur wou ik al stoppen want hij was alleen maar negatief maar ik moest 2 uur in totaal. Ik heb dus ook geen verdere lessen gehad bij hem haha


    -