• Ik heb woensdag mijn eerste rijles, en ik ben dood en dood nerveus. Ik ga echt vergeten wat de rem en wat gas is en aaaaaah. ):
    Hoe was jullie eerste rijles?


    To infinity and beyond •

    Ik ben pas 16,dus ik heb nog even de tijd. :')
    Veel succes nog!


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nog niet gehad. Op dit moment ben ik gewoon echt zwaar zenuwachtig voor mijn mondeling examen Frans over twee weken. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vond het echt reuze meevallen :'D De eerste keer dat ik in een auto reed, was toen ik 15 jaar was. Toen was er op het circuit van Zandvoort een dag dat kinderen in de auto's van hun ouders over het circuit mochten rijden. Mijn ouders wilden dat ik wel alvast in een auto had gereden, zodat je op het circuit gelijk kon rijden. Mijn ouders hebben een eigen rijschool, dus zij hadden die L die op het dak van die rijles auto's staat erop gezet, haha. Maar nu rijd ik ook al echt en het valt echt mee. Maar ik wist natuurlijk al wat ik kon verwachten omdat mijn ouders een eigen autorijschool hebben.


    To live would be an awfully big adventure

    Lieve schat
    als je je eerste rijles heb ga je echt niet alles tegelijk doen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Vooral niet zenuwachtig zijn. Nergens voor nodig. De rijinstructeur helpt je wel. Mijn eerste rijles was heel relaxed, ik had al wel eens gejoyride, dus het was niet helemaal nieuw voor me. Ik mocht meteen alles doen; gas, rem, koppeling, schakelen.
    Het komt wel goed! :)


    Bad decisions make good stories.

    SEXYSTYLESx schreef:
    Ik ben leveloos 14 jaar >;[


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Heel goed! Ik mocht meteen alles doen, maar dat kwam omdat ik al wat ervaring had met auto rijden! Je moet gewoon rustig blijven, de rij-instructeur heeft pedalen dus er kan niets gebeuren!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik ben pas bijna 13 dus ik heb nog geen rijles gehad. :')


    The universal language of art.