• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Heeft iemand van jullie 'Cirque du freak: Vampires assistant' ofzoiets gezien?
    Want zo stel ik het me voor, hahaha.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Ehm ik heb het voor de helft gezien. xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pronks schreef:
    Evanna Samantha Butterfly

    'O ja gaat wel goed hoor.' Ik glimlachte. 'Hmm...' mompelde ik toen ik Mischa bekeek. 'Je red het wel he, liefje?' vroeg ik aan haar en draaide me toen weer om. 'Wat kwam je eigenlijk doen?' vroeg ik en liet mijn blik even vanaf zijn tenen tot aan zijn gezicht glijden. De wolven achter me waren klaar met eten en draaiden nu om onze benen heen.



    btw dat ding heb ik niet gezien...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Dustin Jackson

    'Nothing much,' zeg ik dan met een lachje. 'Ik ben net klaar met trainen voor vanavond,' Ik keek haar aan en zuchtte, 'Ik zocht ook Amare, maar toen zag ik dat je deur open stond dus ik was gewoon nieuwsgierig,' zeg ik met een lachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eden Florence Morales
    Adam gromt en voordat hij de tent uit loopt geeft hij me een woedende zet.
    Ik zucht even. Als hij een meisje zou zijn zou ik zeggen dat hij last heeft van zijn PMS.
    Ik werp even een blik op het meisje en loop dan het podium op.
    'Maak je geen zorgen, dat hoorde allemaal bij de show,' zeg ik tegen de mensen in het publiek. De aarzelende gezichten verdwijnen meteen.
    'En nu komt de volgende act; Nagini Sfintere,' voeg ik er aan toe waarna ik het podium weer afloop. Ik had in het publiek gezien dat Finn op het punt staat om weer weg te lopen maar Adam is nu even belangrijker.
    Ik zucht opgelucht als ik een paraplu zie staan en als ik die heb uitgeklapt loop ik naar buiten. Adam zit op een bankje en is al helemaal doorweekt. 'Adam,' begin ik met een zachte stem. 'Waarom doe je nu altijd zo?'

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evanna Samantha Butterfly.

    'Zo.. Nieuwsgierig he?' ik grinnik vrolijk. 'Ik moet zo op... Zal ik nog even een keer oefenen of denk je dat ik het wel kan?' vraag ik dan zacht aan Cameron. 'Ik ga optreden met de wolven.' zeg ik er nog snel achteraan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Matthew

    Deze show word steeds vreemder en vreemder. Misschien was het beter om te gaan. Eden was weg en ik moet eerlijkk zeggen dat ik deze sfeer onprettig begon te vinden. Ik ga opzoek naar mijn jas die ik ergens op de grond gelegt heb.

    [Finn had nog wat gevraagd aan Matt ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare Cecilia Jackson

    Ik zucht, 'Kijk, Eden heeft de act al aangekondigd.' zeg ik met een hoopvol lachje. 'Blijf, als het moet dan leg ik het wel uit aan je ouders.' Zeg ik nog. 'Hoe streng zijn je ouders.' Ik zie vanuit mijn ooghoek Matthew al zijn jas zoeken. 'Ga jij ook al?' mompel ik dan.

    [ Amare ook xd ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron Dustin Jackson

    Ik grinnik, 'Een beetje maar,' zeg ik onschuldig. Dan vraagt ze als ze er wel klaar voor is. Ik glimlach. 'Ik heb er alle vertrouwen in dat je act goed voor elkaar komt.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Echt? Fail -_-]

    Madeline 'Maddy'
    Ik grijnsde.
    'Ga het publiek maar vermaken, jongen.' zei ik tegen hem, en direct was hij weg.
    Ik liep het podium op met een groot stuk hout en een stuk metaal.
    Ik hoorde enkele mensen gillen om Zuko, en een kleine grijns sierde mijn lippen. Ik voelde het niet, maar ik wist gewoon zeker dat mijn ogen waren veranderd.
    ''Goedenavond, dames en heren.'' begon ik, en Zuko glipte tussen stoelen en benen door. Sommige mensen sprongen zelfs op hun stoel, en ik grinnikte zachtjes.
    Zuko belandde weer rond mijn nek, en ik keek geamuseerd het publiek in. ''U denkt dat dit een 'doodnormale' Boa Constrictor is. Ik kan hem laten doen, wát ik ook maar wil.''
    Zuko gleed van me af, wikkelde zich rond het enorme stuk hout, dat het volgende moment in duizenden splintertjes barstte.
    En dit was nog maar het begin.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chaim schreef:
    [Echt? Fail -_-]


    [Ja ;P Finn vroeg aan Matt welke kant hij zo op moest]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ En Amare vroeg waar hij werkte xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eden Florence Morales
    Aan de geluiden in de tent te horen is Madeline begonnen met haar act.
    'Luister, er staan een paar mensen op het punt weg te gaan en je weet dat we ze dan moeten tegen houden. Bovendien regent het en ik heb géén zin om nat te worden,' zeg ik nog tegen Adam. Ik maak aanstalten om weer naar binnen te lopen. 'En je weet dat ik het niet fijn vind om jou en andere mensen van het circus te dwingen tot dingen maar als je je zo gedraagt heb ik geen keuze'. Ik glimlach zwakjes naar hem. 'Als je wilt praten dan kan je heus wel tegen mij doen, ik zal niks door vertellen'. Met die woorden loop ik de tent weer in.
    Ik leg de paraplu in een hoekje en als ik zie dat Finn en Matthew nu echt bijna weggaan loop ik hun kant op. 'Gaan jullie nu al?' vraag ik aan ze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered