• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madeline 'Maddy'
    Ik knikte. ''Ehm- dit is pas de tweede, geloof ik.'' glimlachte ik.
    In mijn ooghoeken zag ik dat haar wolf aan kwam lopen, en ik grijnsde eventjes. Het ware mooie beesten.
    ''Misha slaapt nog, ze mag zich niet te druk maken.'' zei Evanna, en ik keek haar aan. ''Waarom? Is er iets aan de hand?'' vroeg ik haar geschrokken.
    'Ga naar onze kamer, we moeten ons zo klaarmaken.' zei ik tegen Zuko. Het was geen taal zoals wij die kennen. Ik kon het niet echt thuisbrengen, maar het rolde zo makkelijk over mijn lippen. Mensen begrepen niet wat ik zei.
    Ik voelde hoe Zuko van me afgleed en gehoorzaam naar onze kamer kroop.
    Ik keek Evanna afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Evanna Samantha Butterfly

    Ik glimlach. 'Nou ja...' Ik denk na. Zal ik het haar vertellen?
    Zuchtend kijk ik Stay even aan. Zal ik het vertellen? grom ik zachtjes. Als antwoord gromt hij kort en geeft me een kopje.
    'Ze krijgt jonkies binnenkort.' Een lichte grijns vliegt over mijn gezicht. Ik knik naar Stay en die kijkt met een schuine kop naar Madeline.
    'Stay is de vader, maar als ze komen kan Mischa niet optreden en Stay misschien ook niet en de directeur kan ze misschien dood maken...' zeg zacht ik en bijt op mijn lip.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Madeline 'Maddy'
    Ik sloeg een hand voor mijn mond. ''Dat is geweldig!'' zei ik op een zachte toon, en grijnsde. ''Eh- gefeliciteerd. Ofzo.'' grinnikte ik, maar werd daarna weer wat serieuzer.
    ''Het lijkt me inderdaad geen goed idee om het tegen de directeur te vertellen.. Ik wil je wel helpen als ze er eenmaal zijn. Eh- met verbergen enzo, maar hoe ouder ze worden, hoe moeilijker het wordt.'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Mijntopics ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Samantha Butterfly

    'Daar heb je helemaal gelijk in, ik zou echt niet weten hoe we dit moeten oplossen.' Ik zucht en Stay gromt terwijl hij zijn kop scheeft houdt en me vragend aankijkt. 'Jij weet ook niks he?' vraag ik liefdevol en sla mijn armen om de wolf heen en druk hem zacht tegen me aan. 'Maar we verzinnen wel wat, het komt wel goed.' fluister ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Vincent Reese

    'Blijf gewoon nog tot het afgelopen is, het duurt echt niet zolang meer,' zei ze en ze draaide zich om naar de jongen naast zich en vroeg of hij wel bleef. 'Ja ik blijf tot het afgelopen is dan moet ik snel weg,' antwoordde hij. Ik krabde weer eventjes aan mijn hoofd en klemde mijn benen iets meer om de fakkels heen. 'Ik zei toch al dat ik bleef,' zei ik en ik keek een beetje om mij heen. 'Maar ik kan echt niet tot het einde blijven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare Cecilia Jackson

    Ik keek vanuit de coulissen naar Adams show. Het zag er goed uit. Toen ik naar het publiek keek zag ik Eden met twee jongens zitten. Ik glimlachte en lip vanuit achteren naar hun toe. Ik ging op de lege plek naast een van de jongens zitten en glimlachte, 'Hey,' zei ik zachtjes. Cameron was achterin nog even aan het oefenen voor onze act. Ik had een pauze gekregen en nu zat ik even lekker naar de show te kijken.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:00 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Amparo, Amare kan Matthew en Vincent nog niet kennen want die zijn nieuw]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ehh... Amare kent Vincent niet & Matthew geloof ik ook niet.. Aangezien ze beide nog niet bij het circus horen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Ja ik blijf tot het afgelopen is dan moet ik snel weg,' zegt Matthew.
    'Oh, jammer,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Ik dacht dat ik je misschien een kleine rondleiding zou kunnen geven'.
    'Ik zei toch al dat ik bleef,' zegt Finn terwijl hij een beetje om zich heen kijkt. 'Maar ik kan echt niet tot het einde blijven.'
    Ik zucht zachtjes.
    'Zijn je ouders echt zo streng dan?' vraag ik aan Finn. Ik kan lastig de hele tijd 'blijf' zeggen dus ik zal iets anders moeten verzinnen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 12:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Zijn je ouders echt zo streng dan?' vroeg Eden mij. Ik had haar nog zachtjes horen zuchten. Ik knikte lichtjes. 'Heel streng,' antwoordde ik zachtjes en toverde er een klein glimlachje bij. 'Weet jij trouwens hoe laat het is?' vroeg ik er achteraan en keek weer om mij heen om te kijken of ik ergens een klok zag..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Oh okee, ff veranderen;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Matthew

    Ik denk na. Een rondleiding klinkt leuk maar toch.. ik wilde niet te laat thuis zijn. 'Ik kan opzich wel wat langer blijven maar ik weet niet tot hoelang dat duurt? ' vraag ik voor de zekerheid.

    Amare Cecilia Jackson

    Ik hoorde de Eden praatte en ik gaf haar een - wat is er - knikje. Ik keek beide jongens aan, ik kende ze nog niet. Ze waren vast niet van hier. Ik zuchtte, Eden hecht je niet te veel aan mensen, anders verlies je ze dalijk nog als we misschien weer door moeten trekken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eden Florence Morales
    Finn knikt lichtjes. 'Heel streng,' zegt hij zacht en hij tovert een kleine glimlach op zijn gezicht. 'Weet jij trouwens hoe laat het is?' vraagt hij dan en hij kijkt even achter zich.
    'Oh, ik denk rond half 9,' antwoord ik glimlachend.
    'Ik kan opzich wel wat langer blijven maar ik weet niet tot hoelang dat duurt?' vraagt Matthew dan.
    'Tot niet te laat hoor, dus maak je geen zorgen,' zeg ik tegen hem.
    'Hey,' hoor ik dan iemand zachtjes zeggen..
    Ik kijk op en zie dat Amare naast Finn is gaan zitten.
    'Hee,' glimlach ik naar haar. 'Jongens, dit is Amare. Amare, dit zijn Finn en Matthew,'
    Amare geeft me een wat is er knikje. Later gebaar ik.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered