• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jaa, daar zat ik ook al aan te denken. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Thsjaaa, zou kunnen :Y) ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Ik denk eigenlijk dat het verstandiger is als ik vanavond vroeg mijn bed in duik.' Buiten kleurt de lucht al donker. 'Slaaplekker Finnie,' lach ik en druk een kus op zijn wang. Dan kruip ik stuntelend de tent in. Met veel gedoe lukt het om mijn pyjama aan te trekken in de kleine ruimte. Als ik eindelijk onder de dekens lig worden mijn ogen al snel moe en val ik in slaap.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Eventjes snel een berichtje, sorry van mijn afwezigheid, maar er was kermis en gister had ik stress en gala. Morgen krijg ik eindelijk te horen of ik geslaagd ben voor mijn havo diploma, en ik stress m nu al dood. Dus, wish me luck. Als Felicia ergens kan inspringen hoor ik dat graag trouwens.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Hoe laat is het en waar de fuck zit Jasper?)


    We've lived in the shadows for far too long.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jane en Finn hebben een tijdsprong gemaakt.

    En Jasper en Jacky zijn bij de douches. Jacky had snel spullen gehaald. Maar werd dus wel weer vies. Staat nu met kleren nog aan bij Jasper en zei; hè wat rot, nu moet ik weer douchen. Daar zijn we (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (What the..... ik heb toch echt gepost dat Lars wegging omdat.... tja. Waarom?:X)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [het is niet erg dat je afwezig bent geweest, begrijp ik best. :') Hoop voor je dat je geslaagd bent! ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Inderdaad, hopelijk is het goed gegaan met de examens. En Sav, ik heb nergens gelezen dat Lars weg was xD. Ik zal wel te veel op Jasperos gefocust zijn geweest :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Jane kruipt de tent in, nadat ze aangekondigd heeft dat ze vanavond vroeg in haar bed dook. Ik moet gapen en na een korte blik op de lucht, die er niet enkel donker maar ook wat regenachtig uitziet, besluit ik ook maar te gaan slapen. Eigenlijk ben ik best moe, het laatste stukje van de migraine waarschijnlijk. Ik kruip de tent in en laat me op mijn bed zakken. Jane ligt al diep in slaap.
    'Slaaplekker Janie,' fluister ik voor ik mijn ogen sluit.

    [Oh help, mijn examen van morgen gaat een gigantische ramp worden :(]


    The truth may be orange!

    [Wij geloven in je :Y) zet gewoon je beste beentje voor! (: lol,ik vind Janiebanie en Finnie heel schattig samen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het kan reuze mee vallen! Als je je druk maakt gaat het juist minder goed. denk ik dan. ^^
    @derest Zullen we het weer ochten laten worden?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik vind het prima, alleen Jacky en Jasper zullen het iets later ochtend kunnen laten worden. Want ik mort nog even wachten op reactie van Jasperos :3 maar sure, ga je gang.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Don't cry, het mijne van vrijdag wordt ook een regelrechte ramp ! Het is Latijn, en bij Latijn hoor Exploratie Latijn, dit trimester GRIEKS ! Jeaj ! -.- Alleen al voor dat kleine vakje hebben we 7 pagina's te leren, waarvan er 3 helemaal met woordjes zijn ! Dan nog maar te zwijgen over alle uitgangen die we moeten kennen voor Latijn ... Nu denk ik echt 1 ding: FUCK YAH !]