• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:


    "Beter kan niet." Zei ik en gaf een klein kusje op haar mond. Darna een iets langere en zo door. "Je bent amazing." mompelde ik tussendoor. "Dat is iets wat je moet onthouden." Ik haalde mijn hand door haar haar. "We moeten terug. Want ik stink naar aarde en zit dan ook helemaal onder." Het was waar, bijna overal zat aarde en ik begon me er nu aan te irriteren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Beter kan niet,' zei hij, en gaf een klein kusje op mijn mond. En daarna een iets langere, en zo door. 'Je bent amazing,' mompelde hij tussendoor. 'Dat is iets wat je moet onthouden.' en hij haalde een hand door mijn haar. 'We moeten terug, want ik stink naar aarde en zit dan ook helemaal onder.' en ik bekeek hem even. Een glimlach verscheen om mijn mond. 'Je ziet er best wel schattig uit met al die aarde.' en ik geef hem nog een kus op zijn mond, langer dan ooit. Dan zeg ik:
    'Laten we gaan, ik moet ook nodig douchen.' en dan pak ik zijn hand en bedenk hoe stom dat klonk. Voor het eerst in mijn leven bloos ik;
    'Ehh.. eh. ik... ik bedoelde niet dat we.. samen moesten douchen.' stamel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik maak een awh-geluidje als Jacky bloost. "Weet je hoe schattig je er nu uitziet." Breng ik vertederd uit. Ik loop een een stukje verder en even is het stil. Gelukkig geen ongemakkelijke stilte, maar een gewoone. Ik zuchtte even en keek op mijn mobiel. "Het is gewoon al 1 uur ´s nachts." Zei ik verbaasd en stopte mijn mobiel weer eg. "Wie had gedacht dat het zo laat was?" Ik bedenk me iets en wacht nog even tot ik de douches zie. "Als je wilt kunnen we samen douche hoor." Fluister ik in haar oor en loop snel een stukje verder.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij maakte een awh-geluidje en ik wist nu waarom mensen niet willen blozen. 'Weet je hoe schattig je er nu uitziet.' brengt hij, haast vertederd, uit. En we lopen weer verder. Hij zucht even en kijkt op zijn mobiel. 'Het is gewoon al 1 uur 's nachts.' zegt Jasper verbaasd. En ik ben ook verbaasd, dat het al zo laat was. 'Wie had gedacht dat het zo laat was?' en dan zien we de doesjes. Dan fluistert hij in me oor. 'Als je wilt kunnen we samen douchen hoor.' en hij loopt een stukje verder. Ik denk er niet over na, loop Jasper voorbij de doucheruimte in en begin daar mijn kleren uit te trekken. Dan roep ik naar Jasper.
    'Kom je nog?' ik had dit echt nog nooit gedaan, en ik wist niet wat ik ervan moest denken. Maar soms dan zet je gewoon een knop om. Ik ben 17, bijna 18, ik moet een keer wat doen met mijn leven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Terwijl ik lachend verder loop gaat Jacky me uit het niets voorbij. Ik kijk haar even raar aan. Ze wou wel erg graag eerst. Ik schudde mijn hoofd en ging tegen het muurtje staan. "Kom je nog?" hoor ik vanuit de doucheruimte. "Ja, ik denk het." Zeg ik nadenkend. Dat ze dit wou. Ik loop voorzichtig het hoekje om en kijk even naar binnen.. Ik kijk even verbaasd naar jacky. "Uh... ja ik kom eraan." zeg ik. Zonder mijn blik van haar af te halen trek ik ook mijn kleren uit. Voorzichtig zet ik een paar stapjes dichterbij. Ik leg 1 hand op haar heup en 1 in haar nek. "Weet je het zeker? Dat je dit wil bedoel ik."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Ja, ik denk het.' hoor ik Jasper nadenkend zeggen. Hij loopt het hoekje om, en kijkt in mijn richting. Dan zie ik dat hij verbaasd kijkt. 'Uh... ja ik kom eraan.' zegt hij. En ik moet erom lachen. Zonder dat hij zijn blik van mij losmaakt trekt hij zijn kleren uit. Dan komt hij voorzichtig een beetje in min richting. Hij legt 1 hand op mijn heup, en 1 in mijn nek.
    'Weet je het zeker? Dat je dit wil bedoel ik.' ik keek naar Jasper, en toen zei ik mijn gedachten hard op:
    'Is het niet raar dat we nog nooit getongzoend hebben maar nu wel naakt voor elkaar staan.' en dan doe ik 1 hand achter mijn rug op de douche knop aan te doen. Leg 1 hand tegen zijn borst aan. En met de hand waar ik de doucheknop aan had gezet, trok ik Jasper mee onder de douche.
    'Soms dan moet ik maar risico's nemen,' zeg ik tegen hem. En dan zoen ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Fuck, ik ben een beetje bijna gesnapt. Nou ja....)

    Jasper:

    Ik vond het schttig, schattig zoals ze dit raar vond. Schattig zoals ze keek als ze eindelijk zeker van haar zaak was. Ik deed dan ook niets liever dan gewillig terug zoenen. Zacht en voorzichtig liet ik mijn handen over haar rug glijden en ging wat dichtbij staan. Mijn ene hand liet ik door haar haar gaan en mijn anderer liet ik op haar onderrug strandde. Ik had geen idee hoe ver ze wou gaan of misschien wou ze dit eigenlijk wel helemaal niet. Ik besloot de gok te nemen en liet voorzichtig mijn tong over haar onderlip strijken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij zoende terug, en hij liet zacht en voorzichtig zijn armen over mijn rug glijden, en hij ging dichterbij staan. Zijn ene hand ging door mijn haar, en de andere eindigde ergens op mijn onderrug. Toen voelde ik zijn tong voorzichtig over mijn onderlip strijken. Ik had het er der net nog zelf over, als we nu naakt met elkaar stonden te douchen, waarom dat niet. Mijn mond ging open en ik zoende terug, en, ook ik voorzichtig, liet mijn tong zijn mond in glijden. Terwijl mijn armen zich verstrengelde in zijn haar, bij zijn nek.

    [Dat is eeerrgg handig ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik moet nu wel gaan slapen...... Ik kan nog wel heel even blijven!)

    Jasper:

    Het leek een eeuwigheid te duren, maar in werkelijkheid stonden we er nog niet zo heel lang. Na een tijdje stopte ik onze zoen wel, vooral voor adem. "Je kan heel goed zoenen." Zei ik grijnzend en drukte nog een apart kusje op haar voor hoofd. "Je moet geen dingen doen die je niet wilt. En omdat ik geen duidelijke grenzen hierin heb, wordt het toch aan jou. Wat wil je en wat wil je niet Jacky?" Vroeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 1:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Dit word ook mijn laatste post, ik ben al weer veeels te lang wakker :Y)]
    Jacky
    'Je kan heel goed zoenen,' zegt Jasper grijzend. En wéér bloos ik. 'Dammmit, ik haat blozen nu al.' Hij drukte nog een apart kusje op mijn voorhoofd. 'Je moet geen dingen doen die je niet wilt. En omdat ik geen duidelijke grenzen hierin heb, wordt het toch aan jou. Wat wil je en wat wil je niet Jacky?' vroeg hij zacht. Ik vond het lief van hem, dat hij het vroeg. Alweer.
    'Dat is lief van je,' zeg ik tegen hem, waarna ik een kusje op zijn neus geef. 'Ja, je neus is heilig, maar hij is heel schattig.' en ik lach eventjes. 'Wat we nu doen, vind ik een goed begin. Samen douchen, enzo.' maar seks, noway. Daar was ik zeker weten nog niet aan toe. 'Alleen.. dat vind ik wel genoeg. Voor nu.' en ik legde de nadruk op voor nu. Zodat hij wist dat er wel een keer verandering in zou komen. Ik gaf hem nog een kus op zijn mond. En beetje zachtjes op zijn lip. Toen zei ik:
    'We hebben helemaal geen handdoeken bij ons.' en ik moet erom lachen. Het doet me denken aan Austin toen hij geen kleren bij zich had. Dat leek ook al zo lang geleden, maar dat was vanmiddag nog. 'En ik ga écht niet terug die vieze kleren in.' echt weer iets voor mij. 'Wat nu?' vraag ik lachend.

    [Oke, misschien dat ik nog heel even blijf. Maar hooguit tot kwart over 1. DAn is het echt over :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Tot morgen! Ik kan bijna niet meer tyoen)xD


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Slaaplekker. Ik ga ook.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Hoera!' zegt hij lachend. Hij trekt me op een manier waardoor ik half op zijn schoot val. Nu word ik weer nat door zijn natte zwembroek.
    'Was het niet de bedoeling dat jij je zou omkleden als ik klaar was?' grinnik ik. Ik ga weer naast hem zitten om te voorkomen nog natter te worden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [jullie gingen lang door! :o Dat ga ik niet allemaal teruglezen, is het belangrijk?

    En succes met je examens!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Waw, jullie gingen lang door! Mijn examens waren vreselijk, dus ik hoop dat mijn DW me erdoor haalt ;s]

    Finn
    'Was het niet de bedoeling dat jij je zou omkleden als ik klaar was?' grinnikt ze. Ze gaat naast me zitten, aangezien ze alweer nat was geworden door mijn zwembroek. Soepel sta ik recht.
    'Niet weglopen intussen he,' zeg ik nog voor ik de tent binnenga. Ik neem de broek die ik al had uitgezocht en trek hem aan. Het is te warm voor een shirt, dus ik loop gewoon weer naar buiten.


    The truth may be orange!