• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ja, ja dat klopt xD. We zijn inderdaad lang doorgegaan.

    Laten we het erop houden dat Jasper en Jacky weer bij elkaar zijn.

    Wat ik niet had verwacht :Y)

    En ze zijn nu nog bij de douches, zonder handdoeken xD. Dus thsjaa.. XD. Maar een vraagje. Want bij ons is het 1 uur 's nachts xD hoe laat is het bij jullie? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ahw, hoop dat DW dan wel goed gaat. Misschien valt je cijfer toch nog wel mee!

    Jane
    Ik kijk omhoog als ik Finn de tent uit hoor lopen. Hopelijk ongemerkt kijk ik naar zijn lichaam, mijn ogen blijven hangen bij zijn bovenlichaam. 'Je bent iets vergeten,' zeg ik, doelend op zijn shirt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Je bent iets vergeten,' zegt ze met haar ogen op mijn bovenlichaam geplakt.
    'Nee hoor, het is gewoon te warm voor een shirt en ik hou wel van jouw waarderende blik,' grijns ik. 'Zullen we wat gaan doen?'

    [DW is dagelijks werk en dat was best goed, dus ik hoop goed genoeg ;p ik vergeet de hele tijd dat Nederlanders mijn afkortingen van school doorgaans niet begrijpen, sorry ;p]


    The truth may be orange!

    [Ik snapte er inderdaad niets van :Y) lalalaaa, ik wacht op Jasperos tot die reageert (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hahaha, ik dacht dat is weer zo'n raar vak. xd]

    Jane
    'Nee hoor, het is gewoon te warm voor een shirt en ik hou wel van jouw waarderende blik,' grijnst hij. 'Het is een blik, je weet niet of het waarderend was.' Ik sta weer op. 'Zullen we wat gaan doen?' vraagt Finnie. 'Zou hier een kermis zijn?' vraag ik me hardop af.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Lol, Janiebanie en Finnie moeten nog over de bruiloft vertellen aan andere :3

    Hoe laat is jet bij jullie? Want bij Jasp en Jack is het al 1 uur 's nachts xD. We kunnen wel de tijd terugdraaien een stuk, tenminste, niet dingen ongedaan maken. Maar gewoon net doen alsof het vroeger is :Y)

    Omfg, laten we ze een keer een barbecue houden ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Anders is het bij jullie opeens middag en komt Jacky naar ze toe over de bruiloft?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Dat kan wel. Maar Jacky en Jane moeten het eerst goed maken :3 zodra Jasperos heeft geantwoord, ga ik Jacky naar ze toe sturen. (: ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Het is een blik, je weet niet of het waarderend was,' zegt ze.
    'Janie, dat was hij wel. Je ging nog net niet kwijlen,' zeg ik met een brede grijns en wiebelende wenkbrauwen. 'Zullen we wat gaan doen?'
    'Zou hier een kermis zijn?' vraagt ze zich hardop af terwijl ze weer naast me komt staan.
    'Geen idee, laten we zoeken!' zeg ik enthousiast.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Janie, dat was hij wel. Je ging nog net niet kwijlen.' Zoals altijd bij dit soort reacties, kijk ik hem boos aan. 'Ik ben geen hond.'
    'Geen idee, laten we zoeken!' zei hij over mijn kermis idee. 'We moeten eerst de anderen even waarschuwen Finnie, ze willen misschien mee.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'We moeten eerst de anderen even waarschuwen, Finnie, ze willen misschien mee,' zegt ze. Hm, daar zit wel iets in. Ik kijk even om me heen, maar er is geen levend ziel te bespeuren.
    'Weet jij waar ze zijn?' vraag ik haar.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Weet jij waar ze zijn?' vraagt hij nadat hij om zich heen heeft gekeken op zoek naar anderen.
    'Ik hoop dat ze niet te ver weg zijn, anders zou ik het met alleen jou moeten doen.' Ook ik speur de omgeving af naar de rest. Ze zullen wel in hun tenten zitten, of ergens anders heen. Ik heb werkelijk geen idee.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Lol, Jasp en Jack zijn lichtelijk naakt xD. Dus kom niet binnenvallen. Hoewel. De douche is natuurlijk wel op slot. Zogenaamd. Ik besluit nu dat die op slot kan :Y) echt, Tsjechië speelt 6 minuten voetbal en maakt al 2 doelpunten :o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [er is een nieuwe rpg die PRECIES hetzelfde is als deze... Zelfs de disco is hetzelfde plaatje..]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [WELKE? XD Is dat Worldwide, want daar zit ik in :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.