• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Wacht, het kan niet worldwide zijn, want die is anders. Daar zin niet eens plaatjes :Y) omdat we telkens verder reizen xd.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee summertime, pagina 2 volgens mij van ene quin98. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ahaahahha, ik zie het :Y) wat falend, moeten we het tegen haar zeggen denk je? Of haar gewoon laten? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik keek even bedenkelijk. "Ik heb werkelijk geen idee." Zei ik en keek evennaarhet plafon. "wed kunnen Lars bellen. Dat is zou voor mij erger zijn dan voor jou, maar oke. Of iemand anders, maar ja."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Oke, dit is hopeloos. Ik heb al een idee. Wacht hier.' ik trek mijn kleren aan, wordt weer vies, ren terug naar de tent en pak van ons beide spullen. 'Dan maar nog een keer douchen,' zeg ik grijnzend tegen Jasper, en geef hem een kus op zijn mond. En ik leg de spullen en de handdoeken neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Niet te geloven ... Ben ik 2 daagjes ziek, spammen 4 mensen het topic vol, lees ik 1 reactie terug, wordt Jasper levend begraven ?!! Verder nog iets gebeurd waar ik van zou moeten weten ? Geen idee, een bomaanslag ofzo ? Je weet nooit ...]

    (OMJ, het lijkt me zo vaag als je 1 random reactie terug leest en er word iemand levend begraven! xD Maar nee.Alleen Lars is een beetje verdwenen, maar niemand mist hem.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Achja, Megan en Austin liggen ook ergens te niksen xp]

    [Wie wilt kan naar Finn en Jane komen? Wat ik m nu bedenk: Jane weet ook niet dat Felies haar excuses heeft aangeboden. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Well, Jasper en Jacky zijn om 1 uur s nachts. Jullie moetn wat tijd inhalen :Y) anders had Jacky naar Janiebanie toe gekomen om haar eerst een klap in haar gezicht te geven, en daarna te zeggen, bitch. En dan een knuffel te geven, en dan te zeggen, maar wel een vriendin. :Y) nee Oke, dat zal ze niet doen. Maar ze wilt wel dat het goed komt :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LEADERLOUIS schreef:
    [Niet te geloven ... Ben ik 2 daagjes ziek, spammen 4 mensen het topic vol, lees ik 1 reactie terug, wordt Jasper levend begraven ?!! Verder nog iets gebeurd waar ik van zou moeten weten ? Geen idee, een bomaanslag ofzo ? Je weet nooit ...]


    [Hahahaha, een bomaanslag xd. Maar nee. Eigenlijk was het redelijk rustig qua interactie tussen de verschillende mensen. Jane en Finn hebben samen opgetrokken, ER KOMT EEN NIEUWE BRUILOFT ;D en Jasper en Jacky en Dianta -.-'. Maar ja, Jacky heeft Jaspers leven gered :Y) maar goed. Er is wel een tijdsverschil. Jasp en Jack zitten om 1 uur 's nachts te douchen. En Finn en Jane, die zitten vroeger. Niet bekend hoe vroeg precies, maar zeker een stuk vroeger dan Jasp en Jack.

    1 ding scheelt, Felicia heeft ook niets gezegd de afgelopen twee dagen. Dus kunnen jullie samen verder ofzo ;p ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gohja, een bomaanslag, de CSI of de FBI die jullie komt oppakken, je weet nooit ha !]

    [heeel geloofwaardig enzo. xd ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Hier ben ik weer! (: en uhm, misschien kunnen Finn en Jane een tijdsprong doen? aangezien het best falend is dat we op verschillende momenten zitten ;p]


    The truth may be orange!