• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    LEADERLOUIS schreef:
    [Don't cry, het mijne van vrijdag wordt ook een regelrechte ramp ! Het is Latijn, en bij Latijn hoor Exploratie Latijn, dit trimester GRIEKS ! Jeaj ! -.- Alleen al voor dat kleine vakje hebben we 7 pagina's te leren, waarvan er 3 helemaal met woordjes zijn ! Dan nog maar te zwijgen over alle uitgangen die we moeten kennen voor Latijn ... Nu denk ik echt 1 ding: FUCK YAH !]


    [Haha, mijn Latijn met 27 teksten van maandag ging erg goed, stukken beter dan verwacht (: gelukkig maar, het is ongeveer mijn enige goede examen tot hiertoe ;s Maar succes!]


    The truth may be orange!

    [Dankje xp, terwijl ik alvast vooruitleer, moet ik mijn broer opvragen voor zijn mondelinge examen Engels. Conclusie: ik ken de Engelse woordjes beter dan hij]

    [Jaimy, zeg jij het als Jacky en Jasper slapen? Dan wordt het ochtend. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Jup, kan Austin weer meedoen xp]

    [Hooooiiii amigos :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Oke, ik heb geen idee waar wewaren dus emh........)

    Jasper:

    Moe stond ik op. Ik had echt raar gedroomd. Moe ging ik overeind zitten en wreef evenin mijn ogen. "Ïk wil nog niet opstaan." Mompelde ik en pakte mijn mobiel. Het wasnog geen eens zo laat. Ik liet mezelf weer achterover vallen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Lol, we waren nog bij de douches, maar dat maakt niets uit.]

    Jacky
    Ik voelde iets naast me bewegen,maar ik was nog redelijk in slaap modus. Toen voelde ik dat er iemand opstond. Ik deed een oog open. Jasper. 'Ik wil nog niet opstaan,' mompelt Jasper. En ik zie dat hij zijn mobiel pakt. Hij laat zichzelf weer achterover vallen. Ik draai me naar hem toe en nestel me tegen hem aan. 'Ik wil ook nog niet opstaan, ik lig prima zo. Hoe laat is het?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik heb dat leesverhaal voor NL uit! Je weet we, met de IMP)

    Jasper:

    "Het is pas tien uur!" Schreeuw ik half gapend. Ik laat mijn telefoon even zien en leg deze weer weg. "Wat gaan we vandaag doen?" Vraag ik en sluit mijn ogen weer. Het was gewoon te vroeg om echt iets te doen. Het liefst zou ik direct weer gaan slapen, maar ja, normaal sliep ik tot een uur of twee.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Echt, Jasperos, nog even en ik mot je de mond snoeren omdat je zo schreeuwt in de vroege ochtend.' zeg ik, een beetje lachend. 'Al hoewel ik wel een goede manier zou weten. Of twee. Misschien wel drie.' en ik klink een beetje mysterieus. 'En ik denk dat ik vandaag wel naar het strand ga ofzo. En ik moet Jane spreken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    ik knikte even. "Als ik wil schreeuwen, schreeuw ik." Zei ik en stond weer op. Ik deed schone kleren aan en kroop naar buiten. Ik keek even om me heen. Voor de rest lag iedereen nog te slapen. Ik pakte en pannetje en een aansteker. "Pannekoeken?" Lachte ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Lekker,' zeg ik op zijn vraag of ik pannenkoeken wil. 'Je kan toch wel koken hè. Anders dan dan dan..' en ik kon niets bedenken. 'Oke, je kunt gewoon koken, of niet.' en ik glimlach. Iedereen lag nog te slapen. Ik was nog half versuft en had een veels te groot shirt aan wat net tot over mijn billen kwam. Alleen mij stond het niet zo goed als bij die meisjes in films enzo. 'De andere slapen nog langer dan ons. Hoewel wij er toch volgens mij wel het laatst in lagen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ik word wakker van Finn die loopt te snurken. Vermoeid schud ik hem wakker. 'Finnie, je snurkt.' Ik ben nog te moe om op te staan, rustig probeer ik verder te slapen. Van irritatie leg ik het kussen op mijn hoofd, nu hoor ik het gesnurk misschien niet meer.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Megan

    Ik word wakker van gesnurkt. The fack ? Lars is er niet meer. Ik mis die jongen wel, weg is mijn gay best friend. Ik ga rechtzitten en liet een schreeuw los. "FINN STOP MET SNURKEN OF JE KRIJGT EEN CHAGRIJNIGE MEGAN OP JE DAK !".

    [HAHAHAHHA, FINN, JE SNURKT WEL HEEL HARD XD]

    Jacky
    Dan hoor ik ineens:
    'FINN STOP MET SNURKEN OF JE KRIJGT EEN CHAGRIJNIGE MEGAN OP JE DAK!' en ik moet erom lachen. Ik ben gelijk een stuk meer wakker. Ik loop in mijn oversized t-shirt naar het tentje van Megan en Lars.
    'Gooooooodmorning Megaaaaannn.' roep ik vrolijk naar haar, waarna ik haar tent open rits en met een brede grijns naar haar kijk. 'lekker wakker geworden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Ik keek Jacky met een gezicht aan waar gewoon op stond te lezen: Ik heb een ochtendhumeur, laat me met rust, Finn heeft het er niet beter op gemaakt. Zoveel woorden en maar 1 gezicht, een wonder. "Wat denk je zelf ?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ik kroop naar buiten en trok een raar gezicht toen ik de warme wind tegen mijn buik voelde slaan. "Ik ben gisteren dus overduidelijk te lui geweest om mijn ondergoed uit te d- JASPER DURF NIET TE KIJKEN".