• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Zodra Cam de spullen had gepakt sloot ik het kastje weer en keek via de spiegel toe hoe ze aan mijn haren begon. Ik kon er altijd zo van genieten als iemand met mijn haar bezig was en vooral wanneer het eind resultaat ook nog eens erg mooi was.
    'Wat denk je?' vraagt ze me als ze klaar is. Vol bewondering bekeek ik mijn kapsel in de spiegel en wierp haar toen een schuine blik toe. 'Dit is echt helemaal te gek, echt super bedankt, Cam,' reageer ik en werp haar een brede grijns toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aria schreef:
    (...)

    Faye
    "Ik wil het wel, maar we weten allebei dat het geen goed idee is. Maak je maar geen zorgen." Na onze kus laat ik mijn hoofd kort op zijn borstkas rusten en pak ik zijn hand beet, waar ik onze vingers verstrengel.
    "Ik maak me ook heus geen zorgen," zeg ik zachtjes en sta dan op. Glimlachend kijk ik hem aan en trek mijn jurkje wat strak.
    "Zullen we gaan, of heb je nog een ander idee om eerst te doen?" Ik kijk even naar de klok, we hadden nog wel even.

    [Dit topic raakt echt een beetje dood? Ben ook echt ontzettend inspiratieloos, hihi, sorry! xo]


    Rey

    "Ik maak me ook heus geen zorgen. Zullen we gaan, of heb je nog een ander idee om eerst te doen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Gaan we dan niet te vroeg zijn?"
    Ik neem alvast mijn autosleutels, en leg ze op tafel, zodat ik er niet uren achter moet zoeken.
    Afwachtend kijk ik haar aan en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Zeg jij het maar."


    Fedea

    "Ik moest maar eens nieuwe kopen. Waar heb ik dat ding nou gelaten?"
    Niet-begrijpend kijk ik hem aan.
    "Welk ding?"
    Ik loop alvast naar de woonkamer om mijn tas te nemen, en de onnodige spullen eruit te halen. Ik kijk even na of ik mijn portefeuille mee heb, en neem de nieuwe gsm, die aan het opladen was. Ik stop ook die in mijn tas en ga weer naar Trey.
    "Wat zoek je nou?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Dit is echt helemaal te gek, echt super bedankt, Cam," zegt Eleanor met een brede grijns.
    Ik glimlach liefjes en leg haar spulletje terug in de kast. Dan haal ik mijn mobiel even uit mijn tasje zodat ik kan kijken hoe laat het is, ik heb namelijk geen uurwerk aan. Ik knik goedkeurend en stop mijn mobiel weer weg.
    "Nou, de prinsesjes zijn klaar voor het bal," lach ik.
    Ik wenk haar mee naar de deur zodat we Liam kunnen oppikken. Ik kijk er stiekem wel naar uit hem te zien, en al helemaal omdat ik weet hoe hij er uit zal zien. Ik wacht geduldig tot Eleanor haar spulletjes heeft en ze haar appartement op slot heeft.
    "Hé, wie is die knappe kerel daar?" vraag ik lachend als ik Liam reeds aan mijn appartement zie staan.

    Atreyu

    "Welk ding?"
    Ik volg Fedea naar de woonkamer en begin aan mijn zoektocht. Allereerst voel ik tussen de kussen van de zetel. Niks. Ik ga snel even in de vestiaire kijken, maar ook daar ligt het verrekte ding niet. Ik krab even in mijn haren terwijl ik serieus sta te peinzen waar ik mijn portefeuille gelaten heb.
    "Wat zoek je nou?"
    Ik schrik even op en kijk haar fronsend aan.
    "Ik heb geen flauw idee waar ik mijn portefeuille gelaten heb," antwoord ik.
    Ik draai me om en besluit in de keuken even te gaan kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik heb geen flauw idee waar ik mijn portefeuille gelaten heb."
    Grinnikend volg ik hem naar de keuken en neem zijn portefeuille uit mijn tas.
    "Zeg dat dan," zeg ik zachtjes en druk een kusje op zijn lippen.
    Ik geef hem de portefeuille en kijk hem glimlachend aan.
    "Ik hou van je," zeg ik stil en leg mijn armen om zijn middel.
    Nog even ga ik op mijn tenen staan om mijn lippen op de zijne te plaatsen.
    "Heel veel."
    Ik druk kleine kusjes op zijn lippen en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik draai om om en zie Camargue met Eleanor staan. Ze was oogverblindend mooi. Ik glimlach en loop naar haar toe. 'ik neem aan dat dat betekend dat ik je goedkeuring heb?' Vraag ik doelend op mijn haar dat voor mijn gevoel te erg door de war zit. Het is dat ik weet dat zij het leuk vind zo anders zou ik nooit met dit hoofd naar buiten gegaan zijn.

    Atreyu

    "Zeg dat dan."
    Ik draai me om en zie nog net hoe ze mijn portefeuille uit haar tas haalt. Ik grinnik even terwijl ze me een kusje geeft en het ding in de handen stopt.
    "Diefje," fluister ik tegen haar lippen aan. Als haar armen om mijn middel glijden, trek ik haar automatisch dichter tegen me aan.
    "Ik hou van je. Heel veel."
    Ik geniet van de kleine kusjes die ze op mijn lippen plaatst en kus haar maar al te graag terug.
    "Ik.ook.van.jou," mompel ik tussen de kusjes door.

    Camargue

    "Ik neem aan dat dat betekend dat ik je goedkeuring heb?" vraagt Liam terwijl hij naar ons toe komt. Ik glimlach en bijt even op mijn onderlip. Dan knik ik en druk een kusje op zijn lippen. Als ik hem terug aan kijk, moet ik lachen als ik zie dat er lipgloss aan zijn mond hangt. Ik wrijf het spul weg met mijn duim en kan ondertussen mijn ogen niet van hem af houden. Wanneer mijn blik op zijn haar valt, haal ik er liefdevol een hand doorheen, zodat het iets minder in de war is. Ik weet hoeveel moeite het hem kost zo naar buiten te komen.
    "En je ruikt lekker ook," fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Diefje."
    Ik grinnik even en kijk hem onschuldig aan.
    "Ik.ook.van.jou."
    Zacht bijt ik even op zijn lip en kijk hem grijnzend aan.
    "Wat toevallig."
    Grinnikend druk ik mijn lippen liefdevol op de zijne en laat mijn hand in die van hem glijden.
    "Wat denk je? Klaar om te vertrekken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach en bijt vlug speels op haar duim als ze de lipgloss of lipstift van mijn lippen af veegt. "En je ruikt lekker ook," Ik kus haar nogmaals en pak voorzichtig haar hand. 'Aftershave en douchen doet wonderen.'

    Atreyu

    "Wat toevallig. Wat denk je? Klaar om te vertrekken?" vraagt ze na een laatste kus. Ik klooi wat met haar hand, die ze veilig in de mijne verborgen heeft. Ik druk nog een kusje op haar voorhoofd en knik dan om vervolgens mijn wenkbrauwen te fronsen.
    "Waar heb ik mijn sleutels gelaten?" vraag ik meer luidop aan mezelf dan aan haar.
    Met mijn vrije hand wrijf ik even over mijn kin. Zo'n fluitende sleutelhanger zo best een prima cadeau zijn voor mij, Atreyu "Ik raak alles kwijt" Guarin.

    Camargue

    "Aftershave en douchen doet wonderen," antwoordt Liam terwijl hij mijn hand vast neemt.
    Ik barst in giechelen uit en kijk blozend naar Eleanor. Vanavond probeer ik me te beheersen bij hem in de buurt, anders heeft die arme meid er ook niet veel aan. Ik zet een stapje naar achter, zonder zijn hand los te laten weliswaar, en kijk van de één naar de ander.
    "Zullen we dan maar?" vraag ik met een brede glimlach.
    Ik heb er best wel zin in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Waar heb ik mijn sleutels gelaten?"
    Ik grinnik even.
    "Die heb je daarstraks op tafel gelegd, liefje."
    Ik schud even mijn hoofd en kijk hem glimlachend aan.
    "Waar zit je met je hoofd?"
    Ik geef een zacht kneepje in zijn hand en kijk hem vragend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Nou de prinsesjes zijn klaar voor het bal,' lacht Cam, nadat ze een blik op haar mobiel wierp. 'Helemaal,' grinnik ik en pak mijn spullen om vervolgens samen met haar naar buiten te lopen. 'Hé, wie is die knappe kerel daar?' hoor ik haar lachen vragen terwijl ik de deur op slot draai. 'Ik gok Liam,' reageer ik zacht lachend en zie Liam bij Cam's appertement staan. Stilletjes kijk ik toe hoe de twee elkaar begroeten en grinnik zachtjes bij het zien van Cam's blozende blik.
    'Zullen we dan maar?' vraagt ze waarop ik kort knik. 'Ik heb er zin in!' reageer ik me een brede glimlach terug.

    [ Ik zit morgen de hele dag in Duitsland en ben zondag in de middag ergens pas terug, als ik niet meer reageer komt het daardoor ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik glimlach en kijk naar Eleanor. 'Heb jij er ook zin in? Ik neem aan dat jij ook gaat zingen. Cam heeft me zo'n beetje gedwongen.' Ik kus camargue haar wang en aai haar wang. Ik kon het niet laten. Ze betekend te veel voor me. Elk moment dat ik haar niet aanraakte of vertelde dat ik van haar hield voelde als een verloren moment. Misschien overdrijf ik nu maar ik hield van haar. ze maakt me gelukkig.

    Atreyu

    "Die heb je daarstraks op tafel gelegd, liefje. Waar zit je met je hoofd?" vraagt Fedea met een kneepje in mijn hand. Ik grijns verontschuldigend en haal mijn schouders op.
    "In de wolken?" breng ik stilletjes uit.
    Ik zucht even en laat mijn blik naar de tafel glijden waar, net zoals Fé me wist te vertellen, mijn sleutels liggen. Ik neem ze op en stop ze in mijn achterzak.
    "Klaar om te gaan?" vraag ik, waarop ik nog een kusje op haar voorhoofd druk.

    Camargue

    "Ik heb er zin in!" antwoordt Eleanor enthousiast.
    Ik luister maar half naar wat Liam zegt, terwijl ik naar hem sta te kijken. Ik kan er gewoon mijn aandacht niet bij houden, als hij er zo goed uit ziet.
    "...zo'n beetje gedwongen."
    Ik kijk op, en net op tijd zo blijkt want Liam drukt zijn lippen op de mijne. Met een glimlach kus ik hem terug. Het kan me niet schelen dat er van mijn lipgloss niet veel over blijft. Ik zucht verliefd en knipper even met mijn ogen.
    "Op naar dat podium!" breng ik vrolijk uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "In de wolken?"
    Ik kijk hem even bezorgd aan en zie dat de sleutels inderdaad nog op tafel lagen.
    "Klaar om te gaan?"
    Ik knik even en druk een kusje op zijn lippen.
    "Is er iets?" vraag ik stilletjes.
    "Je ziet er afwezig uit. Heb je geen zin om te gaan?"
    Ik streel met mijn duim even over de rug van zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Is er iets? Je ziet er afwezig uit. Heb je geen zin om te gaan?"
    Ik trek haar wat dichter tegen me aan en druk een kusje op haar lippen om dan mijn hoofd te schudden.
    "Maakt me niet uit wat we doen, of waar we heen gaan, zolang ik maar bij jou kan zijn," zeg ik zachtjes.
    Ik voel haar duim over mijn hand strelen en breng mijn vingers naar haar pols zodat ik kan voelen of ze haar armband aan heeft. Ik bijt speels nog een keertje op haar lip en trek haar dan achter me aan. In de vestiaire haal ik twee helmen en stop Fedea er eentje van in de handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.