• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Tuurlijk. Ik ben klaar geboren." Zijn armen voel ik naar mijn middel glijden en teder beantwoord ik zijn kus.
    "Uiteraard, dat moet wel." Beantwoord hij mijn zojuist gezegde woorden waardoor ik iets meer vertrouwen in de gehele situatie krijg en opgelucht naar adem haal. Tevreden kijk ik hem aan, verbied mezelf om er nog zorgen over te maken. Het gaat goed komen en als ze erachter komen, dan is dat jammer.
    "Je ziet er mooi uit," zegt hij dank uiteindelijk waardoor ik moet blozen en even niets terug weet te zeggen.
    "Dat is lief van je." zeg ik uiteindelijk en druk zachtjes mijn lippen op die van hem waarna ik een klein beetje afstand van hem neem en hem met een oprechte glimlach aankijk.
    "Jij mag er ook meer dan wezen, Venado." zeg ik grinnikend.

    [Oh gosh, sorry voor deze ongelofelijk trage reactie. Shame on me.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik hou van je nieuwe naam :3]


    Rey

    "Dat is lief van je. Jij mag er ook meer dan wezen, Venado."
    Ik grinnik even en trek haar weer tegen me aan om haar zacht te kussen.
    "Venado? Is Rey weer niet goed genoeg voor je?"
    Lachend kijk ik haar aan en laat mijn voorhoofd tegen het hare leunen.
    "Weet je dat ik het liefst van al het gewoon tegen iedereen wil vertellen?"
    Ik druk een kusje op haar neus en kijk haar in de ogen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Colfer --> Miam ^-^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hihi, ik wou hem al zolang weer nemen, dus tja. Ben echt blij ermee. Meade is Aria, dus.]

    Faye
    Ik schrik even op als hij zich weer tegen me aanduwt en zijn lippen zachtjes op die van mij plaatst.
    "Venado? Is Rey weer niet goed genoeg voor je?" Ik grinnik en haal nonchalant mijn schouders op.
    "Misschien," zeg ik lachend en kijk hem in zijn blauwe ogen aan.
    "Weet je dat ik het liefst van al het gewoon tegen iedereen wil vertellen?" zegt hij hierna waarna hij zijn lippen zachtjes op mijn neus drukt en me hierna weer aankijkt. Ik haal mijn schouders even op, aarzelend. Niet wetend wat te zeggen.
    Natuurlijk, aan de ene kant wil ik het net zo graag zeggen als hem, nu meteen, het liefst, maar aan de andere kant wil ik niet denken aan de reacties die we erop gaan krijgen, als we het vandaag al zeggen.
    "Ik weet het niet, Rey." geef ik dan eerlijk toe en kijk hem lipbijtend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik neem volgende week ook een PLL-naam ^-^]


    Rey

    "Ik weet het niet, Rey."
    Ik streel zacht over haar rug en ga op de rand van het bed zitten. Ik trek haar op mijn schoot en kijk haar geruststellend aan.
    "Ik wil het wel, maar we weten allebei dat het geen goed idee is."
    Beschermend leg ik mijn armen om haar middel en druk teder mijn lippen op de hare.
    "Maak je maar geen zorgen."
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Geen idee. Moet jij weten. Oeh, neem iets dat ik meteen weer van je lijf wil rukken, kan nog lekker fijn worden vanavond."
    Ik moet zachtjes lachen en druk mijn lippen nog even in haar hals.
    "Zal ik het je makkelijk maken en gewoon meteen in boxershort gaan? Volgens mij heb ik hier nog wel een hoedje liggen, ik kan namelijk niet volledig naakt in een bar verschijnen," grinnik ik.
    Mocht iemand me uitdagen zou ik hoogstwaarschijnlijk gek genoeg zijn het te doen. Al denk ik eerlijk gezegd niet dat Fé zo met me op straat zou willen verschijnen. Ik draai haar zijlings zodat ik haar gezicht kan zien en druk mijn lippen zachtjes op de hare.

    Camargue

    "Perfect getimed. Je ziet er fantastisch uit!"
    Ik bloos even en wuif het compliment wat weg terwijl ik naar binnen stap. Ik ga meteen richting de badkamer, het is namelijk makkelijker haar haren daar in een mooi kapsel te verwerken. En als ze voor een spiegel zit kan ze zelf ook tijdig zeggen mocht ze het niet mooi vinden. Ik draai me om en kijk haar met een glimlach aan.
    "Je ziet er zelf ook niet slecht uit," zeg ik oprecht. Eleanor weet altijd hoe ze moet stralen, volgens mij is ze er gewoon mee geboren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zal ik het je makkelijk maken en gewoon meteen in boxershort gaan? Volgens mij heb ik hier nog wel een hoedje liggen, ik kan namelijk niet volledig naakt in een bar verschijnen."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Klinkt aanlokkelijk," zeg ik stil.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en ga rechtop zitten.
    "Maar kleed je toch maar gewoon aan."
    Ik trek hem mee recht.
    "Kom op, je hebt vast wel iets leuks."
    Ik knipoog even en trek hem mee naar zijn kledingkast. Ik ga snel nog even op mijn tenen staan om hem een kusje te geven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik loop de badkamer in en kijk rond. Ik pak vlug mijn hugo boss luchtje. Ik had het van Camargue gekregen voor mijn verjaardag en ik droeg het eigenlijk niet erg vaak. Ik spuit wat op en loop dan de deur uit naar Camargue.

    Madeline

    Voor dat Irial kan reageren op mijn voorstel gaat het wekkertje van zijn telefoon. Ik sta op en klik het uit voor ik Irial vragend aan kijk. 'Ga je mee douchen?'


    [Miam --> BeIIisario]
    (met hoofdletter 'i's ipv 'L')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BeIIisario schreef:
    [Ik neem volgende week ook een PLL-naam ^-^]


    Rey

    "Ik weet het niet, Rey."
    Ik streel zacht over haar rug en ga op de rand van het bed zitten. Ik trek haar op mijn schoot en kijk haar geruststellend aan.
    "Ik wil het wel, maar we weten allebei dat het geen goed idee is."
    Beschermend leg ik mijn armen om haar middel en druk teder mijn lippen op de hare.
    "Maak je maar geen zorgen."
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    Faye
    "Ik wil het wel, maar we weten allebei dat het geen goed idee is. Maak je maar geen zorgen." Na onze kus laat ik mijn hoofd kort op zijn borstkas rusten en pak ik zijn hand beet, waar ik onze vingers verstrengel.
    "Ik maak me ook heus geen zorgen," zeg ik zachtjes en sta dan op. Glimlachend kijk ik hem aan en trek mijn jurkje wat strak.
    "Zullen we gaan, of heb je nog een ander idee om eerst te doen?" Ik kijk even naar de klok, we hadden nog wel even.

    [Dit topic raakt echt een beetje dood? Ben ook echt ontzettend inspiratieloos, hihi, sorry! xo]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Zacht grinnikend kijk ik haar aan als ze een lichte blos krijgt en mijn compliment wegwuift. Vervolgens loop ik achter haar aan naar de badkamer, onderweg neem ik een stoel van mijn eethoek mee zodat ik gemakkelijk kan zitten terwijl ze mijn haren doet.
    'Je ziet er zelf ook niet slecht uit,' zegt ze glimlachend als we in de badkamer staan. 'Dankje,' reageer ik en glimlach breed. 'Het is dan ook een perfect uitgezocht outfit,' voeg ik er aan toe terwijl ik de stoel voor de spiegel neerzet. 'Had je nog iets nodig?' vraag ik haar dan en open een van mijn kastjes wat vol staat met haarspullen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Klinkt aanlokkelijk. Maar kleed je toch maar gewoon aan.. Kom op, je hebt vast wel iets leuks."
    Als ze op haar tenen gaat staan om me een kusje te geven, leg ik mijn handen op haar kont en trek haar tegen me aan. Mijn lippen weigeren die van haar los te laten. Ik kan het niet helpen. Ik bijt even zachtjes op haar onderlip voor ik mezelf kan dwingen me op kleren te concentreren.
    "Juist, iets leuks," mompel ik afgeleid.
    Ik druk nog snel een kusje op haar lippen en richt me dan op mijn kast. Ik zucht even, het kan me helemaal niet schelen wat ik aan trek, maar toch wil ik er goed uit zien voor haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik laat me meeslepen in de kus en kijk hem daarna even grinnikend aan.
    "Juist, iets leuks."
    Ik grinnik en kijk even tussen zijn kleren.
    "Wat dacht je van dit?" vraag ik en haal het uit de kast.
    "Met een simpele jeans eronder? Of... dit?"
    Vragend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Chaim -> lluvia]

    Atreyu

    "Wat dacht je van dit? Met een simpele jeans eronder? Of... dit?"
    Ik trek mijn wenkbrauw op als ik het hemd in haar handen zie. Wanneer in godsnaam, en in welke toestand, heb ik dat ding ooit gekocht? Ik schud mijn hoofd even en ga zelf in de kast neuzen.
    Uiteindelijk haal ik er een geel t-shirt uit en een vrij strakke, zwarte broek. Ik trek nog het leren jasje aan dat Fedea had aangewezen en mijn versleten allstars.
    "Ik moest maar eens nieuwe kopen," zeg ik, met spijt in het hart, terwijl ik even met mijn tenen wiebel. Ik wandel naar het nachtkastje waar ik de ketting uit neem waarmee ik mijn portefeuille aan mijn broek kan bevestigen.
    Ik krab even in mijn haar als ik besef dat ik mijn portefeuille zelf niet weet zijn.
    "Waar heb ik dat ding nou gelaten?" mompel ik.

    Camargue

    "Dankje. Het is dan ook een perfect uitgezocht outfit. Had je nog iets nodig?" zegt Eleanor terwijl ze gaat zitten en de kast open trekt. Ik neem er een kam, haarlak, enkele elastiekje en een mooie speld uit. Voorzichtig begin ik de bovenkant van haar haren te touperen. Dan kam ik het naar achter en vlecht het verder naar beneden toe. Ik maak haar haren vast met de speld en maak er nog enkele kleine, heel losse vlechtjes in om het een twist te geven. Nu heeft ze een persoonlijke versie van de beehive paardenstaart.
    Ik bijt op mijn lip en spuit nog wat lak op haar haren zodat het houdt.
    "Wat denk je?" vraag ik een beetje onzeker.
    Ik weet niet of het iets is dat Eleanor bij haar stijl vindt passen, maar het staat haar zeker en vast wel.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 17:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.