• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Jane wiebelt een beetje met de taart. 'Jane, stop met lopen. NU!' zeg ik tegen haar. 'Of bereid je voor op het stoepje af. Niet vallen hè! Voor de rest kun je wel gewoon doorlopen.' o wee als ze valt. Dan kan ik geen taart meer eten. En taart is lekker. Oja, ik moet nog met Austin praten. 'Jane, wil je ook dat ik je haar doe voor de bruiloft?' ik denk terug aan toen ik dat voor mijn moeder deed. Toen was ik 8, ik vond het altijd al leuk om mensen hun haar te doen. En toen was ik er ook al erg goed in. En met de jaren kon ik het zelfs doen zonder te kijken. Alles lukte eigenlijk wel. Ik weet nog hoe trots mama op me was. 'Shit Jane, pas op voor die uitstekende steen!' gelukkig zei ik het net op tijd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Met alle aanwijzingen van Jacky lukt het me om de taart heel naar de camping te vervoeren. In het kleine gebouwtje laat ik hem staan, het lijkt me niet verstandig om hem in een tent achter te laten. 'Ligt eraan wat je met mijn haar van plan bent. Het is heilig,' beantwoord ik haar vraag om mijn haren te doen.

    [Wie zijn er allemaal?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik ben er :Y) en ik heb Austin zo nodig ;D]

    Jacky
    'maakt mij niet uit. Ik doe het mijn hele leven al bij andere mensen.' antwoord ik op Jane haar vraag over wat ik dan met haar haar wil doen. 'Maar als je het nit wilt. Dan snap ik het ook. Denk er nog maar over na. Dan hoor ik het later wel. Oké?' en toen liep ik weg. Ik moest Austin zien te vinden. Ik besluit als eerste naar zijn tent te lopen. Ik denk dat ik daar de grootste kans heb.
    'Aaaauuuustin, ben je in je tent?' en zonder antwoord af te wachten rits ik zijn tent open. Felicia en hij hebbeneen gezellig onderonsje. 'Sorry dat ik stoor, maar Felicia, ik moet Austin even van je lenen als je het niet erg vind. Het is voor de bruiloft van Finn en Jane!' dan bedenk ik me dat ze waarschijnlijk niet weten dat Finn en Jane gaan trouwen. 'O, wisten jullie het al. Vanavond is de bruiloft. En daarom heb ik jou nodig Austin.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    En weg was Jacky. Ik wist niet wat ze allemaal van plan was, het zal vast wel leuk zijn. Nu ik niets te doen had merkte ik hoe moe ik eigenlijk was. Ik sjok naar de tent om daar nog even snel te slapen voordat de bruiloft begint. Iemand zou me vast wel wakker maken, het is tenslotte mijn bruiloft. Al snel val ik in slaap.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik knipperde eventjes met mijn ogen en ging van Felies haar buik af. "Wat moet ik dan doen ?" vroeg ik dan maar. Ik hielp altijd wel graag hoor. Ik nam Felies haar hand en trok haar omhoog. Ze stond heel dicht bij mij waardoor ik de kans kreeg om iets te fluisteren in haar oor. "Die kietelactie gaat nog door hoor".

    Jacky
    'Ik wil iets doen op de bruiloft van Jane en Finn. Een dansact. En aangezien wij beiden kunnen dansen, leek het me leuk om iets cool's in elkaar te zetten.' leg ik Austin kort uit. 'En je weet toch dat het onbeleefd in om te fluisteren in gezelschap.' zeg ik met een grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    "Ik ben onbeleefd, get over it" lachte ik. Ik gaf haar een duw en begon al te lopen naar het gebouw, "Kom je nog of moet ik hiet helemaal alleen doen ?!".

    Jacky
    'He!' roep ik lachend naar Austin. Ik rende naar hem toe en toen ik bij hem was maakte ik een salto en belande zo recht voor hem. 'Je zal me nog nodig hebben,' zeg ik dan met een grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik begon te lachen, "Jij hebt mij nodig" zei ik waarna ik op mijn handen ging staan en zo een salto maakte. Daar had ik lang op moeten oefenen. Ik kwam met mijn gezicht naar haar toe op de grond en grijnsde, "Ya see ?".

    Jacky
    We proberen elkaar te overtreffen, daar kan ik wel wat van. 'Aha, dus jij denkt dat ik jóú nodig heb?' zeg ik lachend. Ik doe een paar simpele dancemoves draaiend om Austin heen. 'Je hebt echt geen idee he?' en dan dans ik wat verder bij hem vandaan. En ga dan breakdancing, dan doe ik een spin en eindig uiteindelijk in een doorgezakte handstand waarbij je je hoofd op de grond hem en zeg dan tegen hem,' ik ben er toch vrij zeker van dat jij mij nodig hebt.' en dan druk ik mezelf op vanuit de handstand en loop naar hem toe. 'Dus, waar zat jij aan te denken? Behalve dat ik natuurlijk geweldig kan dansen.' zeg ik met een grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'De kietelactie gaat nog gewoon door hoor.' zei hij voordat hij de tent uitliep. 'Ja.' lachte ik en ik stond op. De bruiloft was dus vanavond. Ik liep naar mijn koffer en gooide er wat spullen uit. Al snel had ik het perfecte setje gevonden en ik legde het netjes klaar op mijn luchtbed. Zo, dat was klaar. Ik liep de tent uit. 'Jacky, kan ik nog iets doen voor vanavond?' riep ik naar haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Ik heb jou niet nodig" lachte ik, "Want het is niet mijn bruiloft, het is die van Jane, en als ik daar nu dans, of jij alleen, dat boeit me niet" zei ik lachend. Ik liep het gebouw in en ging achter de drums zitten. "Jij danst, ik speel, daarna leer je me het".

    Jacky
    'Jij danst, ik speel, daarna leer je me het,' zei Austin. Dat vond ik een prima plan. Inkwartier de heel even mijn spieren op en daarna luisterde ik naar de beat. Goeie beat. Ik maakte een paar simpele dancemoves, zodat we rustig begonnen. Daarna deed ik een paar ingewikkeldere moves. Ik grijnsde om mezelf toen ik een perfecte move had bedacht, maar daar had ik wel Austin voor nodig. van 5.40 tot 6.05 is de dancemove . 'He Austin, ik heb de move die we kunnen doen. Alleen daar heb ik je wel bij nodig.. Ja je hoorde het goed, daar heb ik je bij nodig ja.' dan hoor ik Felicia roepen of ze nog iets kan doen. 'In principe is alles geregeld,' roep ik terug. 'Maar misschien is er nog iets dat je voor Finn kan doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Oke.' zeg ik en ik glimlach even. Ik keek even om me heen en zag niemand. Eigenlijk, was ik best alleen, zonder Austin en Jacky had ik alleen maar de haat van Jane en Lars, die volgens mij nog steeds boos waren. Finn en Megan, daar praatte ik eigenlijk nooit mee. Nou ja, vanavond was het tijd om daar verandering in te brengen dacht ik toen ik mijn hand even door mijn handen haalde. 'Finn! Waar ben je?' riep ik hard over de camping.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik kwam vanachter de drums en stak mijn tong uit, "Je hebt net toegegeven dat je me nodig hebt, ik wist het wel" riep ik vrolijk uit. Ik maakte een salto en kwam voor haar neer. "Welke move is het ?" vroeg ik.