• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik keek hem aan. 'Als je het persee wilt weten' zeg ik dan sarcastisch. 'Het was een jongen. Nee, ik heb hem soort van bij starbucks ontmoet, maar later op straat weer gezien en we raakten aan de praat. En uiteindelijk is hij meegegaan naar mijn huis. En het was een opwelling, dat ik had' zeg ik normaal en kijk hem ook recht aan. 'Het was puur lust en verlangend. Eerst dacht ik aan je, maar daarna niet meer toen we bezig waren' zeg ik normaal. Het deed pijn om zo tegen Kurt te doen. Ik deed iedereen maar pijn. Ik kon beter gewoon uit zijn leven verdwijnen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik snikte een paar keer pijnlijk en wendde mijn gezicht van hem weg om dit even te kunnen verwerken allemaal. Dus het was gewoon iemand die hij niet kende. Zoveel betekende ik dus voor hem.. Een steek voelde ik door mijn hart gaan. Het deed pijn, heel erg veel pijn. Ik wist eerlijk gezegd niet of ik dit nog kon verdragen.. 'Waarom doe je me dit aan?' vroeg ik schor. Ik keek hem niet aan, omdat het veel te veel pijn deed..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Waarom doe je me dit aan?' vroeg hij schor en keek me niet aan. Ik kon die vraag niet beantwoorden, want zelf wist ik het ook niet. 'Ik hou echt van je, Kurt. Alleen ik ben gewoon niet goed genoeg voor je. Rachel heeft gelijk, jij verdient zoveel beter' zeg ik en tranen liepen nog steeds over mijn wangen. Ik snik zachtjes en veegde ruw mijn tranen, maar er kwamen er weer nieuwe. 'Het is beter om het uit te maken' zeg ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Iets in me schreeuwde ''NEE'' Maar ik bleef gewoon voor me uit staren. Ik wou niet dat het uit was tussen Blaine en mij.. Maar hoe kan ik hem ooit nog vertrouwen? Ik weet niet eens, dat wat hij nu zegt wel waar is. 'Je zult vast blij zijn.' zei ik zonder hem aan te kijken. 'Sta ik niet meer in de weg, kun jij gelukkig worden met die jongen. Een leven samen met hem opbouwen, ergens vlakbij een bos waar je graag wilde wonen. Samen met hem.' zei ik. 'Het is trouwens makkelijk zeggen, dat ik iemand anders verdien. Aangezien jij mijn ware bent, maar ik dat niet voor jou bent. En alles gespeeld was voor jou. Waarom dacht ik het eigenlijk ook, dat jij voor mij zou kiezen. Iedereen vindt het blijkbaar zo leuk om mij pijn te doen, dus waarom jij niet?' vroeg ik diep gekwetst. Ik wou geen antwoord meer, ik wou gewoon ''weg''. Even helemaal niets voelen.. Maar dat ging niet. Ik had al die klote gevoelens die me kwelden. Ik stond op, wankelde even van duizeligheid. Maar liep toch de kamer uit. Ik wou dit niet meer.. Ik liep door het gebouw en ging in een hoek zitten. Mijn hoofd liet ik rusten tegen de ijskoude muur. Ik zag ineens een waas voor mijn ogen en was bang dat ik even flauw ging vallen. Maar het kon me niets schelen, dan was ik toch van al die pijn af.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik keek hem aan, terwijl hij dat allemaal zei. Ik hield ziels veel van hem, ik kon niet zonder hem. Hij was echt mijn ware, alleen ik wist niet waarom ik het deed. Ik kan gewoon niet zonder hem, hij wasl mijn alles. Waarom ben ik dan vreemdgegaan? Ik kan beter weg gaan. Plots zie ik hem opstaan, waarna hij wegloopt uit de kamer, verbijstert blijf ik staan. Hij was gewond en dan gaat hij lopen. Bezorgdheid ging door me heen, ik wil niet dat hij zichzelf pijn laat doen. Snel als ik kon ren ik achter hem aan, het kon me niets schelen of hij dat wou of niet. Ik gaf om hem. Ik zag hem in een hoek zitten en het deed gewoon pijn aan mijn hart. Voorzichtig tilde ik Kurt op, nergerend dat hij het niet wou. En bracht hem weer naar zijn kamer en legde hem op bed, waarnaar ik bij hem ging liggen en hem stevig tegen me aandrukte. 'Kurt, alsjeblieft, je bent gewond en ik wil alleen maar dat je beter wordt' zeg ik snikkend.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Lieverd! Ik moet nu echt gaan slapen! :3 Morgen weer vroeg op om naar school te gaan. Morgen heb ik eerste vier uur computer. XD Dus ik kan dan twee uur RPGen, maar daarna heb ik een presentatie, die ik moet doen en dan pas ben ik rond de middaguren weer online. Dan kan ik weer reageren! ^^ Alvast slaaplekker en tot morgen!)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 22:54 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Het werd net zwart voor mijn ogen, maar ineens voelde ik hoe iemand me optilde. Wie was dat? Ik opende mijn ogen en zag het Blaine het was. Als een slappe pop liet ik me meenemen door hem. Waarom deed hij dat? Hij legde me weer op bed en ging bij me liggen en drukte me dicht tegen zich aan. 'Kurt alsjeblieft, je bent gewond en ik wil alleen maar dat je beter wordt.' zei hij snikkend. Waarom huilde hij? Ik voelde me nog altijd zo veilig in zijn armen, ik vond het zo fijn bij hem.. Maar hij had me bedrogen. Hij hield niet van me, want hij was vreemd gegaan.. Hij had seks met iemand anders.. Hij zoende met iemand anders.. Ik voelde weer een harde, en vooral pijnlijke steek door mijn hart gaan. 'Sinds wanneer kan het je wat schelen? Je hebt die andere jongen nu toch?' vroeg ik zwakjes, maar bozig aan hem. Ik had de kracht niet om me los te trekken van hem. Ik was uitgeput van al die emoties, ruzies, pijn en gevoelens.

    [Welterusten en slaap lekker sweetheart! Succes met je presentatie, u can do it! Tot morgen!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik staarde wat en daarna draaide ik me om.
    Ik moest even alleen zijn e liep op de gang.
    Mijn hoofd legde ik tegen de muur.
    Ik hoorde nog wat geluiden maar liet he t mqar zo.
    Ik voelde me cht gezegd kut en klote.

    ( sorry maar ik werd betrapt dat ik nogonlone was)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik had besloten om op de gang to blijven staan, ik hoorde alleen nog maar geschreeuw en wilde er heen gaan, maar ik bedacht me dat het anders te druk werd. Straks werden we nog weggestuurd, en konden we niet in het ziekenhuis blijven. Ik was even snel naar de kantine geweest om wat te halen totdat ik Rachel ineens tegen een muur aan zag zitten. Gaat het, schat?' vroeg ik lief aan haar terwijl ik naast haar ging zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik ucht even als. Ik Finn bezorgd hoor vragen ofhet gaat.
    " ik weet het allemaal niet ,eer Finn, wat als jou moeder en vader besluiten dat ze het niet accepteren en je buiten zetten wat dan Finn". Vraag ik wanhopig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik dacht even na, maar schudde mijn hoofd. 'Doen ze niet,' zei ik zachtjes tegen haar. Ik drukte haar tegen me aan en wreef troostend over haar rug. 'Ze staan er achter, ze zouden zoiets nooit doen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " en burt wat als burt je moeder zover heeft weten te krijgen dat je moeder het niet accepteerd wat dan, ik wil niet dat je door mij ruzie krijgt met je ouders" schreeuw ik half.
    Ik weet niet waarom ik half schreeuwde, misschien doordatik nu wist dat ik nooit meer dezelfde liefde voor mijn vaders nou zou voelenen dat was wat ik nodig had, lifde van ouders.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Wacht Rachel, zei je nou door jouw schuld?' vroeg ik terwijl ik haar aan keek. 'Dit is evenals mijn schuld! Misschien nog wel het meeste want ik had gewoon een condoom moeten hebben.' zei ik niet al te hard tegen haar. 'En ze zouden zoiets nooit doen, Rachel. Mjn moeder heeft Quinn toen toch ook niet op straat laten staan?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " ik ben toch degene die je overgehaald heeft om het te houden, en quinn is haar kind niet" schreeuw ik hard en ik stond ruw op. Wat wauw ik uberhaupt gaan doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Daar kwamen we laten pas achter, dat het van Puck was,' zei ik waarna ik ook op stond. 'Rachel, maak je alsjeblieft niet zoveel zorgen. Het is niet goed voor je. Ze zouden ons nooit het huis uitgooien. Ik denk dat ze daar niet ons over na zouden denken als ze horen dat Kurt in coma gelegen heeft. Echt, maak je niet zo druk. Het komt uiteindelijk goed.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.